Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Περιορισμός των διαφημιστικών κονδυλίων


Η συνολική διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ το 2009 ανέρχεται σε 2,2 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική μείωση 17,1% σε σχέση με το 2008. Η μείωση αυτή αποδίδεται στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο αρνητικό κλίμα που δημιούργησε στις αγορές και είχε αποτέλεσμα τον περιορισμό των διαφημιστικών κονδυλίων διεθνώς.

Ο Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά ένας από τους καλύτερους μήνες για τη διαφήμιση. Αναλυτικά η συνολική διαφημιστική δαπάνη τον περασμένο Δεκέμβριο σημείωσε μείωση της τάξεως του 16,9%, με το ραδιόφωνο να καταγράφει τις μεγαλύτερες απώλειες (32,75%), πάντα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2008. Τα περιοδικά κατέγραψαν απώλειες της τάξεως του 20,6%, οι εφημερίδες της τάξεως του 16,8% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί της τάξεως του 5,7%.