-Μετά από 4 χρόνια στη θέση του Γενικού Διευθυντή της MRM Athens ο Αντώνης Γαβαλάς επιστρέφει στην Can Communications ως Διευθύνων Σύμβουλος.
-Στη Si Enorasis ανέθεσε η Crepaland τη δημιουργία και υλοποίηση της καμπάνιας επικοινωνίας της σε τηλεόραση και ραδιόφωνο.
-Ξεπερνώντας τις 2 εκατ. συμμετοχές, ολοκληρώθηκε η ενέργεια «1.000 μίλια» που σχεδίασε και υλοποίησε η Realize για λογαριασμό της Aegean Airlines.
-Συνεχίζεται η συνεργασία T.G.I. Friday's με Marketing 1to1. Η συνεργασία τους αφορά την ανάπτυξη και υλοποίηση CRM στρατηγικών ενεργειών για το Friday’s Club Card.
-Στάθης Σαχίνης, AdWeb: «Έρχεται μία καλή χρονιά» Ανέλαβε πρόσφατα τα ηνία της AdWeb και φιλοδοξεί, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυό της, να την καταστήσει σημείο αναφοράς στο εγχώριο Ίντερνετ.