Αυτό δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος, Ντίνος Κωστόπουλος, με αφορμή τα σαράντα πέντε χρόνια του κλάδου στη χώρα μας.
«Το 2009 η πτώση του τζίρου ήταν κατά μέσο όρο 48% και το 2010, δυστυχώς, η πτώση του τζίρου υπερέβη το 50%. Τα 2/3 του συνολικού τζίρου των επιχειρήσεων διαφήμισης και επικοινωνίας χάθηκε μέσα στη διετία, που σημαίνει ότι χάθηκε και από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης» τόνισε ο κ. Κωστόπουλος.
«Πολλοί άνθρωποι οι οποίοι παρακολουθούν συστηματικά τις εξελίξεις στην Ελλάδα αναρωτιούνται πώς και δεν έχει σημειωθεί θεαματική κοινωνική έκρηξη. (...) Εξηγήσεις υπάρχουν. Πρώτα απ' όλα ο κόσμος είναι τρομαγμένος, ακόμη και πανικόβλητος. Δουλειές χάνονται, επίπεδα διαβίωσης καταρρέουν και η χώρα δίνει την εντύπωση ότι επιβιώνει από δόση σε δόση (...) Η αβεβαιότητα αλλά και το ένστικτο αυτοσυντήρησης μάς έχουν ακόμη προφυλάξει από το χάος της βίας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ακόμη ο κίνδυνος μιας μεγάλης έκρηξης ανεξέλεγκτων διαστάσεων (...) Την ένταση, άλλωστε, τη νιώθεις παντού, ακόμη και στα σκυθρωπά πρόσωπα που βλέπεις στους δρόμους. Μια μικρή σπίθα αρκεί για να πάρει φωτιά αυτό το σκηνικό»
(ο Α. Παπαχελάς στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).
«Πολλοί άνθρωποι οι οποίοι παρακολουθούν συστηματικά τις εξελίξεις στην Ελλάδα αναρωτιούνται πώς και δεν έχει σημειωθεί θεαματική κοινωνική έκρηξη. (...) Εξηγήσεις υπάρχουν. Πρώτα απ' όλα ο κόσμος είναι τρομαγμένος, ακόμη και πανικόβλητος. Δουλειές χάνονται, επίπεδα διαβίωσης καταρρέουν και η χώρα δίνει την εντύπωση ότι επιβιώνει από δόση σε δόση (...) Η αβεβαιότητα αλλά και το ένστικτο αυτοσυντήρησης μάς έχουν ακόμη προφυλάξει από το χάος της βίας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ακόμη ο κίνδυνος μιας μεγάλης έκρηξης ανεξέλεγκτων διαστάσεων (...) Την ένταση, άλλωστε, τη νιώθεις παντού, ακόμη και στα σκυθρωπά πρόσωπα που βλέπεις στους δρόμους. Μια μικρή σπίθα αρκεί για να πάρει φωτιά αυτό το σκηνικό»
(ο Α. Παπαχελάς στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).