Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την ντροπολογία που ψηφίστηκε την Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014, η τιμολόγηση της διαφήμισης προς τον διαφημιζόμενο γίνεται απευθείας από το «Μέσο» (τηλεόραση, εφημερίδα), το οποίο διαμορφώνει ελεύθερα την εμπορική (τιμολογιακή) του πολιτική. Παύει να τιμολογεί η διαφημιστική εταιρεία.

Καταργείται η αμοιβή επιβράβευσης (πριμ της διαφημιστικής εταιρείας) και κάθε άλλη άμεση ή έμμεση αμοιβή από το «Μέσο» προς τον διαφημιστή.

Η αμοιβή του διαφημιστή θα βαρύνει αποκλειστικά τον διαφημιζόμενο και ποτέ το «Μέσο».

Ο διαφημιστής, εκτός της αμοιβής, που θα λάβει από τον διαφημιζόμενο (κατόπιν ελεύθερης συμφωνίας), θα μπορεί να λαμβάνει αμοιβή (κατόπιν έγγραφης συμφωνίας) και από το «Μέσο» για υπηρεσίες συγκέντρωσης πελατών και υπηρεσίες εξυπηρέτησης (after sales services) σε ποσοστό, κατ' ανώτατο όριο, 4% επί της αξίας των τιμολογίων που αφορούν έκαστο διαφημιζόμενο ανά ημερολογιακό έτος.

Τέλος, όσον αφορά τη διαφήμιση τονίζουμε ότι με το νέο καθεστώς υπεύθυνος για την καταβολή του αγγελιόσημου καθίσταται ο διαφημιζόμενος και όχι ο διαφημιστής.