Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Η δημοσιογραφία της κοροϊδίας ή δημοσιογραφία α λα καρτ

Μεταξύ της λεγόμενης “έγκριτης δημοσιογραφίας” και μεταξύ των μεγάλων ΜΜΕ και της εξουσίας, υπάρχουν σχέσεις αμοιβαίας υποστήριξης. 

Σε σημείο μάλιστα που τα σύνορα μεταξύ ενημέρωσης και προπαγάνδας είναι δυσδιάκριτα.

Αλλά… υπάρχει ένα αλλά. Ή, αν θέλετε, ένα όριο, μια επαγγελματική αξιοπρέπεια. Αυτό όμως συμβαίνει στις κανονικές χώρες της Ευρώπης.
Στην Ελλάδα, αυτή η συνοριακή γραμμή έχει καταργηθεί. Και έχει αντικατασταθεί από τη δημοσιογραφία α λα καρτ. Πρόθυμη να υποστηρίξει σήμερα ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που υποστήριζε χθες. Πάντα στο όνομα της Δημοκρατίας  τους, της ομαλότητας τους και του προσωπικού τους συμφέροντος.

Στην πρόσφατη ντροπολογία υπέρ των συγκροτημάτων ΜΜΕ στο νομοσχέδιο για το ογκολογικό νοσοκομείο, ο ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε να κρατήσει μάλλον χαμηλούς τόνους…
Για ποιον λόγο άραγε; Πλάτες για ποιους;