Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

«Ένας ενδιαφέρων και καλός νόμος για τα ΜΜΕ είναι αυτός της Αργεντινής».

Ο νόμος αυτός, που οδήγησε σε οξύτατη σύγκρουση τα συστημικά μέσα ενημέρωσης της χώρας αυτής με την Πρόεδρο της Αργεντινής, ήταν στην ουσία ένα νόμος κατά της επιχειρηματικής συγκέντρωσης της αγοράς ΜΜΕ σε πολύ λίγα χέρια (κυρίως σε ένα πανίσχυρο μιντιακό γκρούπ -το Clarin Group- με πάνω από 150 άδειες ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων).

Όπως όμως όλοι οι έχοντες εμπειρία από τον κόσμο της τηλεόρασης γνωρίζουν, στην επικοινωνία ισχύει πάντα το ρητό «μια εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις». Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι μετά τις ευρωεκλογές έχουν αρχίσει να πολλαπλασιάζονται οι θετικές αναφορές στον ΣΥΡΙΖΑ στα συστημικά ΜΜΕ και σε κάθε περίπτωση έχουν εξαφανιστεί οι απαξιωτικές επιθέσεις που δεχόταν το κόμμα αυτό στην αμέσως προηγούμενη φάση. Χωρίς αυτό να οφείλεται ούτε σε αλλαγή της ουσίας του πολιτικού λόγου του συγκεκριμένου κόμματος, ούτε σε περιορισμό των αντιφάσεων που εμπεριέχει το πρόγραμμά του.