Οι τηλεοπτικοί σταθμοί σημειώνουν πως τα ποσά που αναφέρει η Media Services δεν αποτελούν τα πραγματικά έσοδα των καναλιών, αφού σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι φόροι. Από την άλλη, ωστόσο, ο κατάλογος της ονομαστικής διαφημιστικής δαπάνης δεν συμπεριλαμβάνει τα διαφημιστικά έσοδα σε ιντερνετικά Μέσα και εταιρείες, καθώς όλο και πιο συχνά τα ΜΜΕ κλείνουν διαφημίσεις στις εταιρείες διαδικτύου.
Η τηλεόραση είναι αυτή που ωφελείται περισσότερο από την αύξηση στη διαφήμιση. Για το 2014 απορρόφησε 644.445.631 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με το 2013 κατά 12,78%.
Τα περιοδικά για
πρώτη χρονιά έδειξαν να ξεπερνούν την ύφεση και βρέθηκαν στη δεύτερη
θέση, υποσκελίζοντας τις εφημερίδες, που είναι το μόνο Μέσο με αρνητικό
πρόσημο στη διαφημιστική δαπάνη. Τα περιοδικά πήραν από την αγορά 304.048.634 ευρώ, με αύξηση 4,24% σε σχέση με το 2013.
Οι εφημερίδες, αντιθέτως, κατέγραψαν μείωση κατά 6,19% και απορρόφησαν 242.676.660 ευρώ.
Τέλος, το ραδιόφωνο, εκτός από αρκετούς σταθμούς που δεν δέχονται καταμέτρηση των διαφημίσεών τους, πήρε 87.756.145 ευρώ, με αύξηση 34,84%.