Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

«Όχι» του ΣτΕ στα διαφημιστικά ρεπορτάζ

Απόφαση του ΣτΕ διαχωρίζει τη διαφήμιση και τις τηλεπωλήσεις από τη συγκεκαλυμμένη διαφήμιση. Το Δ΄ Τμήμα (1672/2015) απέρριψε προσφυγή του ΣΚΑΪ για πρόστιμο που του είχε επιβληθεί λόγω της έμμεσης προβολής επιχείρησης κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής. Είναι η πρώτη απόφαση του ΣτΕ για αυτήν τη νέα «κατηγορία» εκπομπών που με έμμεσο τρόπο προωθούν εμπορικά προϊόντα και επιχειρήσεις.