«Όχι» του ΣτΕ στα διαφημιστικά ρεπορτάζ
Απόφαση του ΣτΕ διαχωρίζει τη διαφήμιση και τις τηλεπωλήσεις από τη συγκεκαλυμμένη διαφήμιση. Το Δ΄ Τμήμα (1672/2015) απέρριψε προσφυγή του ΣΚΑΪ για
πρόστιμο που του είχε επιβληθεί λόγω της έμμεσης προβολής επιχείρησης
κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής. Είναι η πρώτη απόφαση του ΣτΕ για
αυτήν τη νέα «κατηγορία» εκπομπών που με έμμεσο τρόπο προωθούν εμπορικά
προϊόντα και επιχειρήσεις.