
Πληροφορίες συγκλίνουν σε δυο σενάρια,
1) Οριστική κατάργηση του αγγελιοσήμου για να μπορεί να λειτουργήσει η διαφημιστική αγορά και να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας.
2) Μείωσης του αγγελιοσήμου στο 5% ή 3% ώστε να παραμείνει ως «εργοδοτική εισφορά» στα ΜΜΕ.
Στη δεύτερη φάση θα υπάρξει νομοθετική τροπολογία με την οποία το νέο αυτό ποσοστό επί της διαφήμισης θα ανακατανεμηθεί απευθείας στα ασφαλιστικά ταμεία τον δημοσιογράφων..
Σε αυτή τη διαπραγμάτευση κρίσιμο ζήτημα παραμένει η ένταξη των ειδησεογραφικών sites στο αγγελιόσημο.
Είναι ήδη γνωστό πως μεγάλα ΜΜΕ, τα οποία το υπουργείο Οικονομικών αλλά και οι ασφαλιστικοί οργανισμοί του ΕΤΑΠ ΜΜΕ κάνουν πως δεν γνωρίζουν, παίρνουν διαφημίσεις από μεγάλους διαφημιζόμενους για τα «παραδοσιακά» Μέσα τους, τηλεόραση ή εφημερίδες, αλλά τη δαπάνη την καταγράφουν στο Internet με αποτέλεσμα να μην πληρώνεται το αγγελιόσημο.