Αυτά ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης, γιατί ως Κυβερνήτης υπέγραψε ακόμα περισσότερα διόδια, ακόμα και στις παράπλευρους του Αγίου Στεφάνου και της Βαρυμπόμπης, τα οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει η επόμενη Κυβέρνηση.
οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019
Όλοι τους βολεύτηκαν στο δημόσιο στην υγεία των κορόιδων
Όταν το 2015 ο Αλέξης Τσίπρας κατέβαινε στους σταθμούς των διοδίων δείχνοντας εμπράκτως την υποστήριξή του στο κίνημα «δεν πληρώνω» με συνθήματα «ΟΧΙ στα διόδια των μεγαλοεργολάβων» ποιος θα πίστευε ότι επι Πρωθυπουργίας του αυτά τα διόδια που τότε κατήγγειλε, θα πολλαπλασιάζονταν και θα αυξάνονταν πάνω από 150%!
Όταν στην αντιπολίτευση ο νυν Πρωθυπουργός δήλωνε μεταξύ άλλων μπροστά από τους σταθμούς των διοδίων: «Η κυβέρνηση (Σαμαρά τότε) θέλει να αντιμετωπίσει ένα κίνημα αυθόρμητο που δεν ανήκει σε κανένα κόμμα ως κίνημα τζαμπατζήδων… … νομίζω ότι η ανυπακοή απέναντι σ’ ένα κράτος σε μία πολιτεία που δεν είναι σε θέση να τηρήσει τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της είναι πλέον ένας δρόμος που θα γίνει μαζικός γιατί το θέλουν είτε όχι».
Αυτά ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης, γιατί ως Κυβερνήτης υπέγραψε ακόμα περισσότερα διόδια, ακόμα και στις παράπλευρους του Αγίου Στεφάνου και της Βαρυμπόμπης, τα οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει η επόμενη Κυβέρνηση.
Αυτά ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης, γιατί ως Κυβερνήτης υπέγραψε ακόμα περισσότερα διόδια, ακόμα και στις παράπλευρους του Αγίου Στεφάνου και της Βαρυμπόμπης, τα οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει η επόμενη Κυβέρνηση.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, σχεδόν διπλασίασε τους σταθμούς διοδίων σε όλη την επικράτεια, δυσανάλογα μάλιστα με τους νέους δρόμους που παραδόθηκαν.
Μόνο το 2019, μεταξύ άλλων, επέτρεψε να αυξηθούν υπέρογκα τα διόδια της Αθηνών-Πατρών, της Εγνατίας Οδού (+150%) αλλά και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου που πλέον το κόμιστρο για μία μετάβαση ενός ΙΧ είναι στα 13.50€.
Όλα αυτά γίνονταν την ώρα που ο αρμόδιος υπουργός Σπρίτζης έταζε στο εκλογικό του κοινό, απαλλαγή από τα δικαστήρια και τα πρόστιμα αυτών που σπρώχνανε τις μπάρες και δε πλήρωναν, ακόμα και πλήρη απαλλαγή των κομίστρων στους κατοίκους των περιοχών, ενώ από το 2018 δήλωνε ότι θα ξεκινήσει το σύστημα ηλεκτρονικών και συνάμα τα πιο δίκαια χιλιομετρικά διόδια.
Θυμίσουμε ότι από τον Μάιο του 2017 έχει συσταθεί έμμισθη «Υπηρεσία Οδικών Τελών» έχει αναλάβει να εποπτεύσει αλλά και να χαράξει την στρατηγική εξορθολογισμού των διοδίων και την σύνταξη προδιαγραφών για ενιαία ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια.
Όλα τα παραπάνω φυσικά «έκλειναν» με τις αυξήσεις της Αττικής Οδού, οι οποίες ήρθαν μετά από διαπραγματεύσεις της αριστερής Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με της εταιρεία.
ΤΙPs
Όλοι όσοι συμμετείχαν στο κίνημα Δεν Πληρώνω και άνοιγαν τις μπάρες έχουν διοριστεί στο Δημόσιο και έχουνε μπει στην κρατική μισθοδοσία.
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------