οι τράπεζες-κυριολεκτικά-δεν ξέρουν τι να τα κάνουν.. Τον Ιανουάριο βγήκαν στο σφυρί περισσότερα από 12.000 αυτοκίνητα σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς αυτοκινήτου, γεγονός που αποτελεί αριθμό ρεκόρ εκποίησης οχημάτων κατά τη διάρκεια μόλις ενός μηνός. Ωστόσο οι έμποροι που αποτελούν και τους μοναδικούς πελάτες των κατασχεθέντων αυτοκινήτων δεν μπορούν να απορροφήσουν τόσο μεγάλο αριθμό οχημάτων με αποτέλεσμα οι τράπεζες να μην ξέρουν τι να τα κάνουν. Σύμφωνα, πάντως, με εκτιμήσεις εμπόρων που συμμετέχουν εδώ και πολλά χρόνια στις δημοπρασίες κατασχεθέντων αυτοκινήτων η κατάσταση έχει επιδεινωθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια καθώς τρία χρόνια νωρίτερα διεξάγονταν μόλις πέντε έως δέκα εκποιήσεις κατασχεθέντων οχημάτων τον χρόνο από κάθε τράπεζα ενώ φέτος ο συγκεκριμένος αριθμός έχει εκτιναχθεί τα ύψη.
οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------