Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017

Κτισε και εσύ ένα αυθαίρετο τώρα μπορείς

Μερικοί ίσως έχετε παρατηρήσει πως σε αυλές τεράστιων υπερπολυτελών, χλιδάτων και ντιζαϊνάτων βιλλών και «εξοχικών κατοικιών», εξόφθαλμα αυθαίρετων, μέσα σε δασικές εκτάσεις ή πάνω στον αιγιαλό υπάρχει σχεδόν πάντα ένα τέτοιο αταίριαστο κιτς κατασκεύασμα.
Μα καλά κάποιος που έχει τα εκατομμύρια να χτίσει μια παράνομη βιλλάρα με σχεδιασμό κήπων και διαμορφώσεις εξωτερικών χώρων από διακοσμητές και ειδικούς είναι δυνατό να έχει ένα τέτοιο κιτσαριό στην αυλή του ;
Δεν αναρωτηθήκατε ποτέ τι λάκκο έχει η φάβα (νηστίσιμη χωρίς λάδι) ;
Ναι λοιπόν είναι ακριβώς αυτό που σκεφτόσαστε, μην ντρέπεστε, έχετε δίκιο να το σκεφτείτε, έχει όντως να κάνει κάτι με την «κοσμική» ανάμιξη της εκκλησίας στα εγκόσμια, κάτι φυσικά παραδόπιστο και ανήθικο, αντίστοιχο της ποιότητας του «κλήρου» και της «εθνικής» και χριστιανικής αποστολής της ανωνύμου εταίρας που λέγεται εκκλησία της ελλάδος και των γύρω απ αυτήν λοιπών τρωκτικών.
Ναι είναι ακριβώς, αυτό που νομίζετε είναι ! Το κιτσεκκλησάκι δε σχετίζεται με την πίστη του ιδιοκτήτη, πιθανού εμπρηστή του δάσους, καταπατητή του αιγιαλού και μεγαλοαυθερετούντα.
Δεύτε λάβετε φως είναι ! … κυριολεκτικά όμως !
Τα πράγματα έχουν λοιπόν ως εξής :
Αφού κάψεις και περιφράξεις το «οικόπεδό σου», πας στον τοπικό μητροπολίτη της περιοχής και ζητάς άδεια απ το τμήμα ναοδομίας για την ανέγερση «ναϊσκου», πχ εις μνήμην του τάδε αγίου (προτιμάς να εορτάζει εποχή που δεν χρησιμοποιείς τη βίλλα, το γιατί θα το καταλάβετε παρακάτω).


Είναι γνωστό πως οι ανιδιοτελείς κληρικοί της εκκλησίας έναντι ενός λογικού ποσού «πίστης», σου εκδίδουν άμεσα και χωρίς πολλές περίπλοκες διαδικασίες μια άδεια για ναό.
Ποτέ η εκκλησία δε λέει εξ άλλου όχι σε ανέγερση ναών της, όπως δε λέει ποτέ όχι σε καταθέσεις … «πίστης» και «δωρεές».


Εξ άλλου είναι εκκλησία της αγάπης και άμα τα σκάς μερακλίδικα και χωρίς να ζητάς αποδείξεις, σε αγαπούν περισσότερο απ τ άλλα αμαρτωλά πλάσμα του θεού. Αμέσως ρευματοδοτείται και υδροδοτείται υποχρεωτικά ο προκάτ κιτσ ναϊσκος, ακόμη και αν είναι σε καμένο δάσος, αιγιαλό, αρχαιολογικό χώρο κλπ. καμία δημόσια αρχή δε μπορεί να αρνηθεί τις παροχές και επίσης καμία δημόσια αρχή όπως τα δασαρχεία και η πολεοδομία δε μπορούν να κηρύξουν αυθαίρετο ή παράνομο ή κατεδαφιστέο τον … «ναό του κυρίου», είπαμε η ορθόδοξη εκκλησία είναι κράτος εν κράτει και το παπαδαριό ένας απ τους μεγαλύτερους πόλους διαπλοκής και ξεπλύματος μαύρου, ματωμένου και βιασμένου χρήματος καθώς και ιδιοκτήτης εκατοντάδων υπεράκτιων «θεικών» εταιριών.
Μετά χτίζεις το αυθαίρετο για «φιλοξενία των πιστών», τα γνωστά ως «πανηγυρόσπιτα» (η βιλάρα) το οποίο, ναι καλά το καταλάβατε παίρνει ρεύμα και νερό απ το εκκλησάκι του «αγίου αυθερέσιου» – μεγάλη η χάρη του !
Η μόνη υποχρέωση είναι να λειτουργεί μια φορά το χρόνο κατά την εορτή του προστάτη του ο ναϊσκος, πράγμα που καλά το καταλάβατε δε συμβαίνει ποτέ, έναντι πάλι μια μικρής δωρεάς «πίστης» στον ντόπιο παπά που έχει χρεωμένο το «ξωκκλήσι» στην ενορία του.
Επίσης θεωρητικά πρέπει να είναι ελεύθερα επισκέψιμο και προσβάσιμο και για αυτό έχει συνήθως διπλό φράκτη, με ξεχωριστή εξώπορτα, για το τυπικό, όχι πως κάποιος θα ήθελε ποτέ να ανάψει ένα κεράκι στο ξωκκλήσι του τοπικού μεγαλογιατροδικηγορομαφιοζοπολιτικοαπατεονομεγαλοδιαπλεκόμενου. Μια ελληνική σημαία και μια με τον δικέφαλο απαραίτητα αξεσουάρ.
Γιατί Ορθοδοξία σημαίνει προπαντός … φως, νερό, τηλέφωνο και καταθέσεις …
+ ΤΑ ΔΑCΗ ΚΑΨΑΛΙCON +

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------