Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Τι συμβαίνει self test που υποχρεώνουν καθηγητές και μαθητές να κάνουν

 Λόγος αληθείας περί των τεστ ανίχνευσης του κορονοϊού....

Το self test που υποχρεώνουν καθηγητές και μαθητές να κάνουν για να γίνουν δεκτοί στα σχολεία συνοδεύεται από οδηγίες χρήσης.

Στις οδηγίες χρήσης αναγράφονται τα εξής:

1. Προβλεπόμενη χρήση. «Το τεστ χρησιμεύει στην ανίχνευση αντιγόνων του ιού … σε άτομα για τα οποία υφίσταται υποψία της ασθένειας».

- Από πότε υποψιάζονται το σύνολο των μαθητών και δασκάλων ότι μπορεί να είναι ασθενείς, ώστε να τους υποχρεώνουν στο τεστ;

2. Προφυλάξεις και προειδοποιήσεις.

Η συσκευασία περιέχει στοιχεία που μπορεί να προκαλέσουν:

- Δερματική αντίδραση, σοβαρό οφθαλμικό ερεθισμό.

Επίσης περιέχει Αιθοξυλιωμένη εννεϋλοφαινόλη, ουσία η οποία προκαλεί μεγάλη ανησυχία.

*Η συσκευασία του τεστ δεν επιτρέπεται να καταλήξει στο περιβάλλον (σκουπίδια), στην αποχέτευση ή σε επιφανειακά ύδατα.

Δηλαδή είναι τόσο επικίνδυνη ικανή να μολύνει και τα σκουπίδια ακόμα.

Αιθοξυλιωμένη εννεϋλοφαινόλη

Η Κοινή Υπουργική Απόφαση 510/2003 - ΦΕΚ 910/Β/18-6-2004 αναφέρεται στους: «περιορισμούς κυκλοφορίας στην αγορά και χρήση μερικών επικίνδυνων ουσιών και παρασκευασμάτων (εννεϋλοφαινόλη, αιθοξυλιωμένη εννεϋλοφαινόλη και κονία)»

Επίσης στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο έγινε θέμα η απαγόρευση αυτής της ουσίας ως εξαιρετικά επικίνδυνης.




Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------