Και όμως «εμφανίστηκαν» βίντεο που δείχνουν την εμπορική αμαξοστοιχία να μεταφέρει... λαμαρίνες.
Τα έλαια σιλικόνης δεν μπορούν να παράξουν πυρκαγιά αν δεν πυρακτωθούν σε θερμοκρασίες 400 βαθμών Κελσίου και δεν έχουν καταστραφεί οι μετασχηματιστές όπως αναφέρει κατόπιν έρευνας το Ινστιτούτο Ράις της Στοκχόλμης!Αυτή η παραδοχή δημιουργεί επιπλέον αμφισβήτηση για τα βίντεο που κατατέθηκαν από τον Βασίλη Καπερνάρο στον εφέτη ανακριτή Λάρισας την Τετάρτη, με την ιδιότητα του πληρεξούσιου δικηγόρου της εταιρείας Interstar Security, η οποία έχει αναλάβει τη φύλαξη και βιντεοεπιτήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και επιχειρείται από κυβερνητικούς κύκλους να εμφανιστούν ως… αποδεικτικά στοιχεία.
Αυτό που παρουσιάζεται στα βίντεο αυτά, δηλαδή τα τρία πρώτα βαγόνια να μεταφέρουν… λαμαρίνες, αντικρούει τους κανόνες της κοινής λογικής και βασικές αρχές των επιστημών για το πως μπορεί να δημιουργηθεί μία έκρηξη διάρκειας 8 δευτερολέπτων και ύψους 80 μέτρων!Ο ανακριτής έδωσε εντολή στους δύο δικαστικούς πραγματογνώμονες, Απόστολο Βασιλάκο και Σταύρο Μπατζόπουλο, οι οποίοι συνδράμουν στην έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας, να επαληθεύσουν αν τα βίντεο που κατατέθηκαν στην ανάκριση είναι πραγματικά.
Επιπλέον, θα πρέπει να εξετάσουν αν στα βίντεο αυτά εμφανίζεται κάποια δεξαμενή ή βυτίο πάνω στο εμπορικό τρένο, το οποίο ίσως σχετίζεται με τη μεταφορά παράνομου υλικού.