Ο αμέριμνος Έλληνας που αγαπά τον ήλιο, τη θάλασσα και χαίρεται τη ζωή αποτελεί μάλλον... μύθο. Αυτή η θλιβερή πραγματικότητα αναδεικνύεται στο εγχειρίδιο «Μιλώντας για την αυτοκτονία. Οδηγός για δημοσιογράφους και εργαζόμενους στα ΜΜΕ» που εξέδωσε η ΜΚΟ Κλίμακα. Σύμφωνα με στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας το 2007 οι αυτοκτονίες που σημειώθηκαν στη χώρα μας ανέρχονται σε...328 , δηλαδή περίπου μια την ημέρα! Η συντριπτική πλειονότητα των αυτόχειρων που καταλήγουν είναι άνδρες. Οι άρρενες αυτόχειρες χρησιμοποιούν μεθόδους που έχουν μοιραία κατάληξη, ενώ οι γυναίκες συνήθως λαμβάνουν μεγάλες ποσότητες φαρμάκων, κάτι που ευτυχώς μπορεί να είναι αναστρέψιμο.Καταλυτικό ρόλο παίζει ο τρόπος που δημοσιοποιείται μια αυτοκτονία. Είναι ενδεικτικό, ότι ανήμερα της απόπειρας αυτοκτονίας του Χρήστου Ζαχόπουλου, σημειώθηκαν άλλες δύο αυτοκτονίες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο!
οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------