Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΛΑΚΩΝΙΑ. "Σπάσανε τα δόντια μου, αιμορραγούσα και ζω ακόμα" - Συγκλονίζει η γιαγιά που την λήστεψαν ανήλικοι γύφτοι

Τον εφιάλτη που έζησε στο σπίτι της όταν δέχθηκε βίαιη επίθεση από τρεις ανήλικους γύφτους, περιέγραψε στον ΑΝΤ1, η 82χρονη από τη Λακωνία. Οι γύφτοι  συνελήφθησαν, αλλά   αργότερα  αφέθησαν ελεύθεροι.

"Δεν μπορώ να το πιστέψω πού βρήκα τη δύναμη, που σπάσανε τα δόντια μου, αιμορραγούσα, η μέση μου, τα γόνατά μου και ζω ακόμα παιδί μου. Να μην το ξαναπεράσει άλλη γυναίκα αυτό που έπαθα", ανέφερε εμφανώς σοκαρισμένη η κ. Δήμητρα Χίου.  Λίγες ώρες μετά αναγνώρισε τους δύο από τους τρεις δράστες στο αστυνομικό τμήμα. O ένας μάλιστα της ζήτησε συγγνώμη. Νωρίτερα της είχαν πει τα κάλαντα.  «Στην αστυνομία ήρθανε, τα γνώρισα και μου ζήτησε ο ένας συγγνώμη. Τι συγγνώμη του λέω, τι συγγνώμη ζητάς; Πρέπει να με σκοτώσεις από το σπίτι μου; Είναι στο δρόμο άνθρωποι και μου φυλάνε το χέρι και μου λένε την ευχή σου. Και αυτοί να με σκοτώνουνε; Πού έχουμε φτάσει;» περιγράφει η ηλικιωμένη γυναίκα. 

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------