Το Αεροδρόμιο Σπάρτης ανήκει στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας και διαχειρίζεται από το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας, με το οποίο το 2013 ο Δήμος Σπάρτης υπέγραψε σύμβαση μίσθωσης.
Μετά την ολοκληρωτική καταστροφή και την λεηλασία του αεροδρομίου, τον Σεπτέμβριο του 2019 ο δήμαρχος Σπάρτης Πέτρος Δούκας ανέλαβε την πρωτοβουλία να προτείνει την επαναλειτουργία του αεροδρομίου της Σπάρτης.
Ατιμώρητα όπως πάντα Εγκλήματα αρμοδίων
Στις 2/3/2015 στο Πρακτικό Νο.4 της Συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου πιστοποιήθηκε αυτοψία της Περιφέρειας, όπου αναφέρεται ότι ο Δήμος Σπάρτης και φίλοι του αεροδρομίου ανακαίνισαν όλες τις υποδομές των κτιριακών εγκαταστάσεων του Αεροδρομίου, έθεσαν σε λειτουργία γεώτρηση, εξόπλισαν πλήρως τις αίθουσες διδασκαλίας, τα γραφεία, το κυλικείο και οργάνωσαν τον Πύργο Εναερίου Ελέγχου.
Δυστυχώς παρόλες τις εποικοδομητικές προθέσεις των τοπικών αρχών και παραγόντων, μία σοβαρή παράληψη του Δήμου Σπάρτης κατά την διαδικασία μίσθωσης του Αεροδρομίου, προφανώς λόγω άγνοιας, τον ανάγκασε με την απόφαση υπ αριθμ 332 -13/07/2015 του Δημοτικού του Συμβουλίου να λύσει την σύμβαση μίσθωσης με το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας.
Στις 18/1/2018 το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας προκήρυξε δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό προς εκμίσθωση του ανακαινισμένου πλέον Αεροδρομίου Σπάρτης.
Ο πρώτος διαγωνισμός και οι τέσσερις επαναληπτικοί βγήκαν άγονοι, διότι το υψηλό μηνιαίο τίμημα (αρχικά των 8.000 ευρώ, αργότερα 4.000 ευρώ) και οι δυσμενείς όροι σύμβασης απέτρεψαν το ενδιαφέρον και την προσέλευση επενδυτών.
Επισημαίνεται ότι το 2013 το Αεροδρόμιο
είχε μισθωθεί στον Δήμο Σπάρτης με 500 ευρώ μηνιαίως.
Τέλος τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους 2019, όπως έγινε ευρέως γνωστό από τα ΜΜΕ, το Αεροδρόμιο Σπάρτης υπέστη μεγάλη λεηλασία και ολοκληρωτικό βανδαλισμό από αγνώστους!;;!…
Δεν έμεινε κυριολεκτικά τίποτα, κανένας βέβαια δεν αντιλήφθηκε σε ολόκληρη Σπάρτη, αυτή την βιβλική καταστροφή ενός ολόκληρου αεροδρομίου.