Κυριακή 16 Μαρτίου 2025

Ο στόχος τους πάντα είναι τα παιδιά. Νέα μελέτη «βόμβα», αξιολογημένη από ομότιμους, σε 50.000 παιδιά, συνδέει τον εμβολιασμό με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, συμπεριλαμβανομένου του αυτισμού

 Προστατεύστε τα παιδιά σας


«420% υψηλότερη πιθανότητα εγκεφαλοπάθειας και 530% υψηλότερη πιθανότητα διαταραχών τικ στα εμβολιασμένα παιδιά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα μη εμβολιασμένα.»

«Τα πρόωρα βρέφη που είχαν εμβολιαστεί είχαν 3,14 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να διαγνωστούν με ASD, που αντιστοιχεί σε 214% αυξημένη πιθανότητα, και είχαν τριπλάσια πιθανότητα (200% μεγαλύτερη πιθανότητα) να έχουν τουλάχιστον μία NDD σε σύγκριση με τα μη εμβολιασμένα πρόωρα συνομήλικά τους.»

Πηγές: Public Health Policy Journal & The Canadian Independent

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε αυτό το μήνα στο επιστημονικό περιοδικό Science, Public Health Policy, and the Law αποκαλύπτει σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ των παιδικών εμβολιασμών και των νευροαναπτυξιακών διαταραχών (NDD), όπως η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ASD), οι μαθησιακές δυσκολίες και η επιληψία.


Μεθοδολογία Μελέτης

Ο πληθυσμός της μελέτης περιελάμβανε παιδιά που γεννήθηκαν και εγγράφηκαν συνεχώς στο πρόγραμμα Florida State Medicaid από τη γέννηση έως την ηλικία των 9 ετών. Η πρόσληψη εμβολιασμού μετρήθηκε με τον αριθμό των επισκέψεων υγειονομικής περίθαλψης που περιλάμβαναν διαδικασίες και διαγνώσεις που σχετίζονται με τον εμβολιασμό. Πραγματοποιήθηκαν αναλύσεις διατομής για τον υπολογισμό των αναλογιών πιθανοτήτων επικράτησης (Στόχοι 1-2).


Η ερευνητική μελέτη ανέλυσε δεδομένα απαιτήσεων του Medicaid για 47.155 παιδιά που γεννήθηκαν μεταξύ 1999 και 2002, τα οποία ήταν συνεχώς εγγεγραμμένα στο πρόγραμμα μέχρι την ηλικία των εννέα ετών. Η κατάσταση εμβολιασμού προσδιορίστηκε από επισκέψεις υγειονομικής περίθαλψης που περιλάμβαναν διαδικασίες ή διαγνώσεις σχετικές με τον εμβολιασμό. Η μελέτη χρησιμοποίησε τόσο σχέδια διατομής όσο και κοόρτης για τον υπολογισμό των λόγων πιθανότητας επικράτησης και των σχετικών κινδύνων που σχετίζονται με τους εμβολιασμούς και τις νευροαναπτυξιακές εκβάσεις.


Αβέβαιος ο αντίκτυπος των εμβολιασμών στη συνολική υγεία των παιδιών

Όπως σημειώνεται στην περίληψη της μελέτης, οι εμβολιασμοί που απαιτούνται για τη φοίτηση στο σχολείο έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί από τη δεκαετία του 1950, στοχεύοντας πλέον 17 μολυσματικές ασθένειες. Ωστόσο, ο αντίκτυπος του διευρυμένου προγράμματος στη συνολική υγεία των παιδιών παραμένει αβέβαιος.


Προκαταρκτικές μελέτες που συγκρίνουν τα εμβολιασμένα και τα μη εμβολιασμένα παιδιά έχουν αναφέρει ότι τα εμβολιασμένα είναι σημαντικά πιο πιθανό από τα μη εμβολιασμένα να διαγνωστούν με βακτηριακές λοιμώξεις, αλλεργίες και νευροαναπτυξιακές διαταραχές (NDDs). Ο στόχος αυτής της μελέτης ήταν να προσδιοριστεί η συσχέτιση μεταξύ του εμβολιασμού και των ΜΔΝ σε παιδιά 9 ετών που ήταν εγγεγραμμένα στο πρόγραμμα Medicaid. Οι συγκεκριμένοι στόχοι ήταν να ελεγχθεί η υπόθεση ότι: 1) ο εμβολιασμός σχετίζεται με τη διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΑ) και άλλες ΜΔΝ. 2) ο πρόωρος τοκετός σε συνδυασμό με τον εμβολιασμό αυξάνει τις πιθανότητες NDD σε σύγκριση με τον πρόωρο τοκετό χωρίς εμβολιασμό. και 3) ο αυξανόμενος αριθμός εμβολιασμών σχετίζεται με αυξημένους κινδύνους ΔΑΦ.


Αποτελέσματα

Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα εμβολιασμένα παιδιά είχαν σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να διαγνωστούν με NDD σε σύγκριση με τα μη εμβολιασμένα συνομήλικα παιδιά…

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------