Δύο χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών αρχίζει να ξετυλίγεται σιγά σιγά το κουβάρι της έρευνας από τους συγγενείς των θυμάτων για τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας που οδήγησε στο θάνατο 57 ανθρώπους.
Στο Κουλούρι, όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών της Hellenic Train εντοπίστηκαν τμήματα της καμπίνας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας.Στο Κουλούρι, όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών της Hellenic Train εντοπίστηκαν τμήματα της καμπίνας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συγκεκριμένα τμήματα επρόκειτο να «συναρμολογηθούν» χθες, Σάββατο (8/3) προκειμένου να δώσουν απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα για την τραγωδία στα Τέμπη.
Ο εντοπισμός των τμημάτων της καμπίνας αποτελεί σημαντική πτυχή της έρευνας για τα αίτια του εγκλήματος των Τεμπών, με δεδομένο ότι στο πρόσφατο πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) η επίμαχη καμπίνα φέρεται να έχει «εξαφανιστεί» μετά τη σύγκρουση, ενισχύοντας τη νεότερη εκδοχή ότι το «παράνομο φορτίο», το «άγνωστο καύσιμο, δε μεταφερόταν στα ανοιχτά βαγόνια με τις λαμαρίνες, αλλά είχε τοποθετηθεί στην “εξαφανισμένη” καμπίνα».
Κατά τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, από τη φωτιά που προκλήθηκε, λόγω του άγνωστου καυσίμου μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων, έχασαν τη ζωή τους πέντε έως οκτώ επιβάτες, οι οποίοι κάηκαν ζωντανοί, ενώ επιβίωσαν της σύγκρουσης.
Στο πόρισμα, του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και συγκεκριμένα στη σελίδα 40 διευκρινίζεται ότι η καμπίνα του πίσω οδηγού της μηχανής φαίνεται να είναι αποκομμένη από το υπόλοιπο όχημα και δεν μπορεί να εντοπιστεί πλήρως οπουδήποτε ανάμεσα στα συντρίμμια, εκτός από ένα μικρό μέρος της οροφής και του επάνω προβολέα.
Το πρωί του Σαββάτου μετέβησαν ξανά στο Κουλούρι, τόσο οι πυροσβέστες της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ) του Πυροσβεστικού Σώματος όσο και δικαστικοί πραγματογνώμονες, οι οποίοι εντόπισαν τα τμήματα (κάθισμα κ.λπ.) της καμπίνας και μάλιστα επρόκειτο να τα «συναρμολογήσουν», προκειμένου να απαντηθεί το ερώτημα αν η παραμόρφωση της δεύτερης μηχανής οφείλεται στη σύγκρουσή της με το πίσω βαγόνι (σ.σ. το πρώτο) που μετέφερε λαμαρίνες ή σε καύση από τη φωτιά.