"Κάποια πράγματα δεν γίνεται να μην λέγονται...έστω κι αν είναι αυτονόητα ακόμα και για τριτοετείς φοιτητές Ιατρικής (στο τρίτο έτος διδασκόμαστε την Μικροβιολογία)..
1. Όλοι οι ιοί εξασθενούν όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, ειδικά το καλοκαίρι μας απασχολούν ελάχιστα έως καθόλου.
2. Όλοι οι ιοί καταλείπουν ανοσία μετά την αποδρομή τους έστω και ολιγόμηνη (κάποιοι ακόμα και ισόβια όπως η ιλαρά, η ανεμοβλογιά, η λοιμώδης μονοπυρήνωση κλπ....
3. Όλοι οι ιοί έχουν την ιδιότητα να μεταλλάσσονται πολύ εύκολα (ειδικά οι ιοί RNA όπως ο Covid19), κάτι που συμβαίνει άλλωστε αιώνες τώρα με τη γρίπη, αυτό όμως δεν τους αλλάζει ως δια μαγείας από μη παθογόνους για τον άνθρωπο σε μαζικά θανατηφόρους (όπως προσπαθούν να μας πείσουν κάποιοι).
4. Όλοι οι ιοί είναι ουσιαστικά εντελώς ανενεργοί έξω από τον ξενιστή τους (το ανθρώπινο κύτταρο π.χ.) και επομένως δεν μπορούν να "αιωρούνται" για ώρες ως παθογόνοι στον αέρα όπως ειπώθηκε (και το χειρότερο όλων, έγινε πιστευτό).
5. Όλοι οι ιοί απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν ως ζωντανοί οργανισμοί (όπως είναι π.χ. τα βακτήρια) και γι αυτό ο όποιος πολλαπλασιασμός τους δεν μπορεί να γίνει έξω από ένα ζωντανό κύτταρο (στο οποίο όπως είπα, δρουν μόνο ως ξενιστές).
6. Όλοι οι ιοί μεταδίδονται με σωματικά υγρά ασθενούς (π.χ. αίμα όπως στο AIDS, σάλιο και εκκρίσεις όπως στον Covid19 αλλά και τη γρίπη) εφόσον έλθουν σε ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ με κάποια "πόρτα εισόδου" στον οργανισμό (π.χ. ανοιχτή πληγή στο AIDS, στοματική κοιλότητα, βλεννογόνος μύτης ή ματιών σε γρίπη και Covid19).
Επομένως, μόνο αν κάποιος βήξει ή φτερνιστεί πάνω μας μπορούμε να κολλήσουμε και στην περίπτωση φυσικά που με άπλυτα χέρια αγγίξουμε το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια μας.
Τα περί 8 και 18 μέτρων προσωπικά θα με έκαναν να γελάσω αν δεν έκρυβαν πίσω υστερόβουλες σκέψεις όσων τα λένε.
Αυτά αφορούν βασικότατες γνώσεις για ένα τριτοετή φοιτητή Ιατρικής.
Αν τώρα κάποιος ακόμα και με τον τίτλο του εκπροσώπου οποιουδήποτε φορέα υγείας, ελληνικού ή διεθνούς, βγει και πει άλλα, ας έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί να μην μιλάει από μόνος του αλλά για συμφέροντα τρίτων.
Το αφήνω εδώ, δεν μπορώ να γίνω πιο σαφής...
Πάμε τώρα και σε 2-3 ακόμα παραδοχές που θα μας ανοίξουν λίγο περισσότερο τα μάτια (ελπίζω)..
1. Το τεστ ταυτοποίησης του ιού με τη μέθοδο PCR δεν είναι ούτε ειδικό για τον Covid19 ούτε ενδεικτικό ενεργού λοίμωξης. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ μπορεί να δώσει θετικό το τεστ ακόμα κι αν είχε προσβάλλει τον οργανισμό ένα τρίμηνο και παραπάνω πριν (και φυσικά πλέον έχει αποδράμει). Μπορεί με λίγα λόγια να ανιχνευτούν υπολείμματα γενετικού υλικού (RNA) ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ (από τους οποίους προσβαλλόμαστε πολύ συχνά και τα θεωρούμε "γριπούλες") ακόμα κι αν έχουμε αναρρώσει πλήρως και δεν είμαστε πλέον φορείς !!!...για φαντάσου...
2. Έχει γίνει επισήμως παραδεκτό (και όχι μόνο στη χώρα μας) ότι έχουν δηλωθεί αποβιώσαντες ως απώλειες κορονοϊού ακόμα και ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ενώ η αιτία θανάτου ήταν προφανέσταστη (εγκεφαλικό, ανακοπή κλπ.)
Αυτό φυσικά δεν συνέβαινε ούτε με τη γρίπη ούτε με άλλα λοιμώδη νοσήματα.
Αν συνδυάσουμε λοιπόν αυτό το γεγονός με τα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω σε σχέση με τα τεστ καταλαβαίνουμε ότι ως "νεκροί από κορονοϊό" μπορεί να θεωρηθούν και άνθρωποι που έπαθαν εγκεφαλικό στα 85 τους και είχε τύχει να μολυνθούν από οποιονδήποτε κορονοϊό ακόμα και πριν από τα Χριστούγεννα !!!...για φαντάσου Νο 2..
3. Έχει επίσης γίνει επισήμως παραδεκτό (και όχι μόνο στη χώρα μας) ότι τα πραγματικά κρούσματα του ιού είναι ίσως και 10 φορές περισσότερα (το λιγότερο). Και φυσικά, όταν κάποιος "ινστρούχτορας" το δηλώνει αυτό, κανείς δημοσιογράφος δεν του ρωτάει το απλό
"Άρα, η θνησιμότητα του ιού είναι 10 φορές μικρότερη, άρα πολύ-πολύ μικρότερη από άλλες ιογενείς λοιμώξεις;"
Είναι προφανές γιατί δεν το ρωτάει κανείς (προφανές φυσικά σε όσους θέλουν να βάζουν το μυαλό να σκέφτεται).
Κλείνω με μια μικρή παραπομπή στον Ιπποκράτη (στο όνομα του οποίου ορκίζονται όλοι όσοι πρόκειται να γίνουν γιατροί)..
Ο όρκος του #Ιπποκράτη λοιπόν δηλώνει ευθαρσώς ότι κανείς γιατρός ή λειτουργός υγείας δεν έχει δικαίωμα να χορηγήσει δια της βίας οποιοδήποτε φάρμακο σε ασθενή ή υγιή εφόσον αυτός δεν θέλει να το πάρει και αρνείται κατηγορηματικά.
Ας το έχουν αυτό υπ' όψιν όσοι ονειρεύονται μαζικούς εμβολιασμούς υποχρεωτικούς ΚΑΙ διά νόμου..
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Πέμπτη 16 Απριλίου 2020
Ο ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥΣ!!! Από #Alexandros #Panayiotou, κυτταρολόγο.
Τρίτη 14 Απριλίου 2020
Made in Turkey. Σάμος, από την Τουρκία είναι νέοι οι οικίσκοι του ΚΥΤ, που πληρωθηκαν από τους φόρους του ελληνικού λαού.
έκαναν πάλι το θαύμα τους.
Το νέο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης των Προσφύγων και Μεταναστών στην περιοχή Ζερβού στη Σάμο βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο ολοκλήρωσής του, φωτογραφίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας δείχνουν πως οι οικίσκοι οι οποίοι αγοράστηκαν και τοποθετήθηκαν ανήκουν
στην τουρκική εταιρεία «ALTAN».




ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΜΕ;
ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΟΙ ΦΟΡΟΙ, ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.


Η ΜΕΛ Μακεδονική Εταιρεία Χάρτου, συνεχίζει τη στήριξή της στην ελληνική κοινωνία
Σειρά δράσεων με σκοπό την ενίσχυση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ» καθώς και της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας-Θράκης έχει αναλάβει η ΜΕΛ Μακεδονική Εταιρεία Χάρτου Μ.Α.Ε. τις δύσκολες ώρες της πανδημίας του κορωνοϊού.
Πιο συγκεκριμένα, η δωρεά περιλαμβάνει 4 Μονάδες Αποστείρωσης Αέρα με υπεριώδη UVC και φωτοκαταλυτική οξείδωση τύπου Upper Room, οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ), Μονάδες Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ), χειρουργεία, ασηπτικούς θαλάμους και άλλους νοσοκομειακούς χώρους ενισχύοντας την προσπάθεια υποστήριξης ασθενών των οποίων η ζωή βρίσκεται σε κίνδυνο.
Επίσης, η εταιρεία ενίσχυσε την 4η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας-Θράκης με την παροχή 330 Προστατευτικών Ενδυμάτων, ειδικών στολών για εξειδικευμένη προστασία.
Στο πλαίσιο της δωρεάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΛ Μακεδονική Εταιρεία Χάρτου Μ.Α.Ε., Θεοχάρης Δημήτρης, δήλωσε: «Δίνουμε μια μάχη από την οποία δεν πρέπει να λείπει κανείς. Οφείλουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να σταθούμε δίπλα στην Πολιτεία. Ενισχύουμε το Εθνικό Σύστημα Υγείας με τη δωρεά εξοπλισμού. Στηρίζουμε την ελληνική κοινωνία και τη χώρα».
«Η ΜΕΛ Μακεδονική Εταιρεία Χάρτου, συνεχίζει τη στήριξή της στην ελληνική κοινωνία, και συμμετέχει με υπευθυνότητα στην αντιμετώπιση της πρόκλησης που βιώνει η χώρα, ενισχύοντας το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που μάχεται για την υγεία όλων μας. Μαζί θα βγούμε νικητές», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Δευτέρα 13 Απριλίου 2020
Όταν Η Ελλάδα Έφτιαχνε ακόμα και Αεροπλάνα!
Η φωτογραφία αυτή εκπαιδευτικών αεροσκαφών Avro »Tutor » της Ελληνική Αεροπορίας. είναι τραβηγμένη περίπου το 1938.
Η ανάρτηση αυτή ήταν μια αφορμή για μια μικρή έρευνα από την οποία βρήκαμε ότι πολλά από τα περίπου 90 βρετανικής κατασκευής Avro 621 Tutor που απέκτησε η χώρα μας είχαν κατασκευαστεί στην Ελλάδα με ειδική άδεια !
Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία επέλεξε το Avro 621 Tutor ως βασικό εκπαιδευτικό αρχικής εκπαίδευσης στα πλαίσια του προγράμματος αναδιοργάνωσης της Αεροπορίας την περίοδο 1936 – 1940, επικρατώντας σε διαγωνισμό που είχε προκηρύξει το Υπουργείο Αεροπορίας το 1935 με δεύτερο υποψήφιο το DH82A Tiger Moth II .
Η Ελληνική γραμμή παραγωγής!
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Π.Α. αγοράστηκε σε μεγάλους αριθμούς και χαρακτήρισε ως το αεροπλάνο, στο οποίο βασίστηκε η εκπαίδευση των πρώτων φοιτητών της Ακαδημίας της Πολεμικής Αεροπορίας. Τον Δεκέμβριο του 1939, ήταν διαθέσιμα.59 Avro 621 Τον ίδιο μήνα, περισσότερα από 30 αεροπλάνα ήταν σε γραμμή παραγωγή στο Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων (ΚΕΑ) . Ο ρυθμός της γραμμής παραγωγής ήταν περίπου 7 αεροσκάφη το μήνα.
Σε έγγραφα της περιόδου αυτής φαίνεται ότι πολλές εκπαιδευτικές μοίρες ήταν «υπό σύσταση» με κενό ψηφία δίπλα στον κωδικό Ε, φτιαγμένα στο Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων.
Αρκετά αεροσκάφη είχαν τροποποιηθεί ώστε να έχουν δυνατότητα ανάστροφης πτήσης ενώ άλλα διέθεταν όργανα νυχτερινού φωτισμού, έσυραν ανεμούρια ή είχαν διαμόρφωση για ακροβατική εκπαίδευση.
Με την έναρξη του πολέμου ένας μικρός αριθμός από Avro Tutor διατέθηκε στις πολεμικές μοίρες όπου ανέλαβαν καθήκοντα αεροσκαφών συνδέσμου. Τουλάχιστον 4 Avro Tutor διέφυγαν στην Αίγυπτο και ενσωματώθηκαν σε μάχιμες μοίρες με την έναρξη του πολέμου.
Με διεθνή καριέρα
Το Avro 621 Tutor ήταν διθέσιο Βρετανικό εκπαιδευτικό διπλάνο της περιόδου του Mεσοπολέμου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την εταιρία A.V. Roe.
Ήταν, όπως διαβάζουμε στην Βικιπαιδεια, ένα απλό σε σχεδίαση αλλά ανθεκτικό εκπαιδευτικό το οποίο χρησιμοποιήθηκε από την RAF και άλλες αεροπορικές δυνάμεις παγκοσμίως.Σχεδιασμένο από τον Ρόϋ Τσάντγουικ (Roy Chadwick) στα πλαίσια μίας ιδιωτικής πρωτοβουλίας της Avro για την αντικατάσταση του Avro 504, το μοντέλο Avro 621 αρχικά ονομαζόταν «Trainer» (Εκπαιδευτικό). .
Η πρώτη πτήση έγινε το 1929. Προορισμένο για την αρχική εκπαίδευση των πιλότων, το σχέδιο του διπλάνου χαρακτηριζόταν από τις ίσης έκτασης, ενιαίες, πτέρυγες. Η άτρακτος του αποτελούνταν από μία σιδερένια σωληνωτή κατασκευή (με κάποια ξύλινα τμήματα στις πτέρυγες), καλυμμένη με πλαστικοποιημένο ύφασμα, ενώ έφερε συμβατικό, σταθερό τρίκυκλο σύστημα προσγείωσης με ουραίο τροχό.
Το Μοντέλο 621 έφερε κινητήρες Armstrong Siddeley Mongoose (ισχύος 215 ίππων) ή Armstrong Siddeley Lynx IVC (ισχύος 245 ίππων). Στα αεροσκάφη παραγωγής ο κινητήρας περιβάλλονταν από ένα προστατευτικό δακτύλιο.
Η παραγωγή ξεκίνησε με πρώτη παραγγελία τρία αεροσκάφη για την Ιρλανδία και 30 για την ΡΑΦ, η οποία μετονόμασε το 621 σε Avro Tutor και ο τύπος υιοθετήθηκε ως το βασικό εκπαιδευτικό αεροσκάφος της.Συνολικά παραγγέλθηκαν από την Βρετανική αεροπορία 381 Tutor και 15 Avro 646 Sea Tutor. Παράλληλα, το Μοντέλο 621 πέτυχε σημαντικές εξαγωγικές παραγγελίες. Η παραγωγή του περιελάμβανε 462 αεροσκάφη, κατασκευασμένα από την Avro, 57 που κατασκευάστηκαν κατόπιν αδείας για την πολεμική αεροπορία της Νότιας Αφρικής, 40 που κατασκευάστηκαν στην Πολωνία (με την ονομασία PWS-18), 61 που κατασκευάστηκαν κατόπιν αδείας στην Ελλάδα από το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών και τρία που κατασκευάστηκαν κατόπιν αδείας από τα ναυπηγεία της Δανίας.
Εύκολο στο χειρισμό
Το αεροσκάφος έγινε γρήγορα γνωστό για τον εύκολο χειρισμό του και συχνά εμφανιζόταν στις Αεροπορικές εκδηλώσεις. Περισσότερα από 200 Avro Tutor και πέντε Sea Tutor παρέμειναν σε υπηρεσία με την Βρετανική αεροπορία και την αεροπορία του Βρετανικού Ναυτικού στο ξεκίνημα του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου.
Εγκατέλειψαν ακόμη και τον Τάφος του Θεμιστοκλή..


Χωρίς αυτόν δεν θα είχε έρθει η αποφασιστική νίκη στην Ναυμαχία της Σαλαμίνας![]()
Στην παραλία των Λιπασμάτων της Δραπετσώνας και κρυμμένος για πολλές δεκαετίες,ανάμεσα σε τόνους τσιμέντου υπάρχει μια «τρύπα» με αρχαίες πέτρες…
Μέσα εκεί βρίσκεται ο τάφος του
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ
Κυριακή 12 Απριλίου 2020
Η παράνομη μετανάστευση σε αριθμούς. Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης
ΕΤΟΣ ΑΦΙΞΕΩΣ
|
ΣΥΝΟΛΟ ΑΦΙΞΕΩΝ
|
Αφίξεις μέσω ΤΟΥΡΚΙΑΣ
|
2001
|
219.598
|
17.319
|
2002
|
58.230
|
13.461
|
2003
|
51.031
|
4.314
|
2004
|
44.987
|
4.215
|
2005
|
66.351
|
4.653
|
2006
|
95.239
|
22.497
|
2007
|
112.364
|
33.570
|
2008
|
146.337
|
44.610
|
2009
|
126.145
|
36.472
|
2010
|
132.524
|
53.292
|
2011
|
99.368
|
55.718
|
2012
|
76.878
|
34.043
|
2013
|
43.002
|
12.233
|
2014
|
77.163
|
45.903
|
2015
|
911.471
|
890.628
|
2016
|
204.820
|
180.645
|
2017
|
68.112
|
36.198
|
2018
|
93.367
|
61.786
|
2019
|
123.710
|
76.034
|
ΣΥΝΟΛΑ
|
2.750.697
|
1.627.591
|
Τέσσερα ελληνικά λιμάνια στο σφυρί εν μέσω πανδημίας

Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΞΕΧΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΑΝΤΙΡΙΑ! ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΣ ΡΟΜΑ ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
