οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Κυριακή 28 Ιουνίου 2026
Πάρε σκύλο
Θέλεις να γεμίσεις υποχρεώσεις, θόρυβο και άγχος και έξοδα ;
Πάρε σκύλο.
Θέλεις η καθημερινότητά σου να περιστρέφεται γύρω από ένα κατοικίδιο; Πάρε σκύλο.
Θέλεις να γίνεις αιχμάλωτος ενός ζώου χωρίς κανένα όφελος ;
Πάρε σκύλο
Λιγότερη ελευθερία, περισσότερες υποχρεώσεις μηνιαία έξοδα τουλάχιστον 200-300€/μήνα
Πάρε σκύλο. γίνε σκυλόφιλος, προσκυνάς το Θηρίο....
Από εκεί ξεκινούν όλα...
Πρέπει να καταλάβουμε ότι ένα ζώο δεν είναι λούτρινο ζωάκι, έχει κόστος... Έχει τρίχες παντού, έχει μυρωδιά, έχει τσιμπούρια, αρρώστιες, φάρμακα, κτηνίατρο, δεν μπορείς να το αφήσεις μόνο του γαυγίζει και ουρλιάζει.
Όταν οι περισσότεροι αποκτούν ένα ζώο και σιγά σιγά έρχονται τα έξοδα, εμβόλια, χαρτιά, γιατροί, τσιπακι, στείρωση, δείγμα DNA σε λίγο, αρχίζουν και δυσανασχετούν, όταν αρχίζουν οι αναγκαστικές βόλτες για αφόδευση και ουριση, αρχίζουν τα προβλήματα όλων μας.
Πεζοδρόμια ναρκοπέδια, ζαρντινιέρες, κολώνες, γωνίες σπιτιών, σημαδεμένα με ούρα.
Και μετά από πολλούς έρχεται η εγκατάλειψη, γεμίζουν οι δρόμοι γάτες και σκυλιά και φυσικό είναι να υπάρχουν και ατυχήματα.
Εγώ προσωπικά θέλω και είμαι ένας ελεύθερος άνθρωπος και αυτό από μόνο του βάζει όρια σε τι θέλω να έχω στην ζωή μου.
Και θέλω αυτή η ζωή να αποτελείται από ανθρώπους...
Οι ήχοι του κλάματος και του γέλιου των παιδιών είναι καλοδεχούμενοι, επειδή φέρουν διαχρονικά το ελπιδοφόρο και αισιόδοξο μήνυμα για τη συνέχεια του συλλογικού βίου, την ανανέωση της κοινότητας και τη νίκη ενάντια στον θάνατο. Οι σύγχρονες γειτονιές ρυπαίνονται ηχητικά από τα ασταμάτητα αλυχτήματα των σκύλων. Ζώα φυλακισμένα σε μπαλκόνια πολυκατοικιών, καταδικασμένα να ξημεροβραδιάζονται μέσα στην ανία και τη νεύρωση, ή περιορισμένα στους κακορίζικους, μικρούς κήπους των αστικών μονοκατοικιών, εκτονώνουν την καταπιεσμένη φύση τους σε βάρος της κοινής ησυχίας και του δικαιώματος των ανθρώπων στη σιωπή και στον στοχασμό.
Η υποβάθμιση, όμως, δεν είναι μόνο ηχητική. Είναι κυρίως αισθητική και ηθική. Η βόλτα του ζώου μετατρέπεται σε μια πράξη βίαιης επιδρομής στον δημόσιο χώρο. Η ρύπανση των πεζοδρομίων, των εξώθυρων και των κοινόχρηστων χώρων με κόπρανα και ούρα αποτελεί την υλική αποτύπωση της πλήρους περιφρόνησης προς τον συνάνθρωπο. Ο δημόσιος χώρος παύει να είναι ο ιερός τόπος της αγοράς και της συνάντησης, και μετατρέπεται σε ένα απέραντο αποχωρητήριο, όπου η ιδιωτική επιθυμία του «κηδεμόνα» επιβάλλεται δικτατορικά πάνω στη συλλογική αισθητική, αποδεικνύοντας τη βαθιά αναπηρία της σύγχρονης κοινωνίας να παράγει κοινό βίο.
Η διολίσθηση αυτή λαμβάνει πλέον χαρακτηριστικά μιας πλήρους ανατροπής των φυσικών, λογικών και πνευματικών ιεραρχιών. Η εικόνα σκύλων που μεταφέρονται σε βρεφικά καρότσια, που τους διοργανώνονται πάρτι γενεθλίων με ειδικές τούρτες, ή που προσφωνούνται με τους ιερούς όρους «τα παιδιά μας» και «το μωρό μου» δεν συνιστούν απλώς γραφικές υπερβολές.
Συμβολίζουν την πλήρη πραγμάτωση της πτώσης, της αντικατάσταση του Ανθρώπου από το Θηρίο, της απόλυτης σύγχυσης των οντολογικών επιπέδων.
Η Μεγάλη Κάθαρση της Γρεκίας!... λίγο η ασυλία, λίγο η «Δικαιοσύνη» της Γρεκίας και όλα ξεχνιούνται… Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε!
Και μετά από όλα αυτά Η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ανακάλυψε το τεκμήριο της αθωότητας. Ισχύει αλλά μόνο για τα στελέχη της, τα κομματόσκυλα και τους αριστερούς
Για «Φεράρι» κατηγορείσαι, για «φραπέ σκέτο» κατηγορείσαι, για πλαστά πτυχία κατηγορείσαι, για άσκηση επιρροής σε παράνομες κοινοτικές πληρωμές κατηγορείσαι, για εμπόριο οικοδομικών αδειών στις πολεοδομίες κατηγορείσαι, για 200.000 ευρώ κακουργηματική δωροδοκία Αθιγγάνων με στόχο την εξαγορά ψήφων και αλλοίωση εκλογικού αποτελέσματος. Κατηγορείσαι, για εθνική προδοσία, για παράνομη διακίνηση e-mails και παραβίαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων, για εντάλματα που συνδέονται με εγκληματικές οργανώσεις, το κόμμα παραμένει αγέρωχο:
Αποχαιρέτα την, την Ελλάδα που χάνεις. Καμία δίκη καμία σύλληψη, κανένας φυλακή. Αυτή είναι η Ελλάδα. Αυτή και άλλη τόση!
Τι σας ζητάνε ρε....
Χειροκροτάτε τους ρεεεεεε....
Τώρα θα μου πείτε πώς συνδυάζονται όλα αυτά; Είναι πολύ απλό, ο ένας είναι συνέχεια του άλλου... Ο ένας προστατεύει και καλύπτει τον άλλον.
Ετοιμαστείτε για την κηδεία της Ελλάδος. Η «εθνική μας αυτοχειρία» Η διαφθορά είναι φυσικό φαινόμενο με το οποίο πρέπει να ζούμε.
🏭 Επειδή έχουμε άπειρο ρεύμα από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, το πουλάμε στην Βουλγαρία η οποία έχει εγκαταστάσεις αποθήκευσης. Ενώ εμείς όχι.
🏭 Και μετά, όταν βραδιάζει και πέφτει και ο αέρας και δεν έχουμε ρεύμα από ΑΠΕ, η Βουλγαρία μας το ξαναπουλάει. Καλό;
🏭 Και μετά η ΔΕΗ ανακατεύει αυτό το ρεύμα με ελάχιστο ρεύμα από φυσικό αέριο. Και με βάση την σκανδαλώδη ρύθμιση που όλοι ξέρουμε, το πουλάει στους καταναλωτές σαν να είναι όλο ρεύμα που παράγεται από φυσικό αέριο. Δηλαδή τρεις φορές ακριβότερα. Ακόμα καλύτερο;
🏭 Έτσι η ΔΕΗ πουλάει δυο φορές το ρεύμα, μια στην Βουλγαρία και μια στους καταναλωτές. Η Βουλγαρία κερδίζει. Και το κόστος αυτής της τριγωνικης συναλλαγής το επωμίζονται οι καταναλωτές.
🏭 Και γιατί συμβαίνει αυτό; Όπως αποκάλυψε πριν λίγες ημέρες ο αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, υπάρχουν συμφέροντα που δεν θέλουν να γίνουν εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην Ελλάδα.
🏭 Και τα συμφέροντα αυτά είναι οι μεγάλοι παραγωγοί ΑΠΕ που θέλουν να καταπιούν τους μικρούς. Η αποθήκευση θα έδινε αξία στο ρεύμα των μικρών παραγωγών οι οποίοι σήμερα πνίγονται στα χρέη.
🏭 Και είναι, επίσης και οι εισαγωγείς LNG οι οποίοι βάζουν την τελευταία πινελιά στο σύστημα και καθορίζουν τις τιμές. Η αποθήκευση θα τους ακύρωνε και θα έριχνε τις τιμές του ρεύματος αφού η ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ είναι πολλαπλάσια σε σχέση με τις ανάγκες της χώρας.
🏭 Σημαντική σημείωση: Οι εισαγωγεις LNG είναι σε γενικές γραμμές είναι οι ίδιοι με τους μεγάλους παραγωγούς ΑΠΕ. Τωρα γίνεται πιο κατανοητό.
🏭 Καταλάβατε; Καταλάβατε. Νοιώσατε αρκετά μαλακες; Νοιώσατε. Ακούστε λοιπόν και αυτό για να νοιώσετε λίγο περισσότερο:
🏭 Στο σημείωμα που αναγγέλλει την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, η ΑKTOR ΑΕ, που τυγχάνει και εισαγωγέας LNG κι μεγαλοπαραγωγός ΑΠΕ, αναφέρει ότι μέσα στα επιχειρηματικά της πλάνα είναι η αγορά εγκαταστάσεων αποθήκευσης στην Βουλγαρία.
🏭 Καταλάβατε. Ώστε να πουλάει το ρεύμα στον εαυτό της και μετά να της το πουλάει πίσω για να το πουλάει σε εμάς σε τιμές ρεύματος από LNG.
🏭 Διάλειμμα για να το εμπεδώσετε…
🎪…🛟
Δύο κουβέντες ακόμα:
🏭 🌈Αυτά είναι τα κακά νεα. Τα καλά νέα είναι ότι όλο αυτό θεωρείται οικονομική ανάπτυξη.
🏭 Διότι όπως είπε και ο Καιρίδης, το να σε ληστεύουν είναι ένδειξη υγειούς οικονομίας.
🏭 Και μην αγχώνεστε. Οι εταιρείες αυτές σκορπάνε ένα σωρό λεφτά σε διαφημίσεις, σε χορηγίες, σε ΜΜΕ και σε πολιτικό χρήμα, ώστε κανείς να μην σας απασχολεί με αυτά τα θέματα.
🏭 Θα πεις ο ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη έχει δύο υπουργούς τελεσίδικα καταδικασμένους για πλημμέλημα. Σωστό και αυτό.
🏭 Το νου σας! Αν αντιδράσει ή διαμαρτυρηθεί κανένας Όλη αυτή η ανάπτυξη θα πάει στράφι και οι επενδυτές θα πάνε να βρουν άλλους μαλάκες να υλοποιήσουν τα επενδυτικά τους πλάνα. Αυτό...
Δείτε στο βίντεο την ομολογία
https://www.facebook.com/share/v/1D6kvnUax8/
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ.
το ΑΙ Gemini απαντά
- Η Βουλγαρία γιατί έχει υποδομές αποθήκευσης ενέργειας ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ;
Η Βουλγαρία έχει γίνει το απόλυτο success story της Ευρώπης στην αποθήκευση ενέργειας, έχοντας φτάσει περίπου τα 3,5 GW εγκατεστημένων μπαταριών, την ώρα που η Ελλάδα παραμένει καθηλωμένη σε πολύ χαμηλά επίπεδα.Οι γείτονες κινήθηκαν έξυπνα, γρήγορα και επιθετικά για τρεις βασικούς λόγους:
1. Άρπαξαν αμέσως τα Ευρωπαϊκά λεφτά (Πρόγραμμα RESTORE). Η Βουλγαρία δεν έχασε χρόνο με γραφειοκρατία. Σχεδίασε το γιγαντιαίο εθνικό πρόγραμμα RESTORE, εξασφάλισε πάνω από 587 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης της ΕΕ και επιδότησε άμεσα 82 μεγάλα ιδιωτικά έργα μπαταριών. Έθεσε σκληρό χρονοδιάγραμμα να έχουν ολοκληρωθεί όλα μέχρι το 2026 αναγκάζοντας την αγορά να τρέξει με χίλια.
-----------
(ΠΡΟΣΕΞΕ)
2. Το «Κόλπο» με το τζάμπα ελληνικό ρεύμα: Εδώ είναι το πιο εξοργιστικό κομμάτι για εμάς! Επειδή η Ελλάδα δεν έχει μπαταρίες, το μεσημέρι που τα ελληνικά φωτοβολταϊκά παράγουν τρελό ρεύμα, η τιμή στη χώρα μας πέφτει στο μηδέν. Τι κάνει η Βουλγαρία; Αγοράζει αυτό το ελληνικό ρεύμα σχεδόν δωρεάν μέσω των διεθνών διασυνδέσεων. Πώς το εκμεταλλεύεται; Γεμίζει τις δικές της μπαταρίες με το τζάμπα ελληνικό ρεύμα.
Η ΚΟΝΌΜΑ: Το βράδυ, όταν εμείς ξεμένουμε και ανάβουμε το ακριβό φυσικό αέριο, η Βουλγαρία ανοίγει τις μπαταρίες της. Είτε καλύπτει τις δικές της ανάγκες φτηνά, είτε μας μεταπουλάει το δικό μας ρεύμα πίσω, αλλά πανάκριβα!
------------
- Ποιους συμφέρει να μην υπάρχουν υποδομές αποθήκευσης ενέργειας από ΑΠΕ στην Ελλάδα;
Συμφέρει κυρίως τους ιδιοκτήτες μονάδων φυσικού αερίου, τους μεγάλους ενεργειακούς ομίλους (καθετοποιημένους παίκτες) και τους traders ενέργειας, καθώς η έλλειψη αποθήκευσης συντηρεί υψηλές τιμές και οδηγεί σε συγκέντρωση της αγοράς.
1. Παραγωγοί Ηλεκτρισμού από Φυσικό Αέριο. Κυριαρχία το βράδυ: Χωρίς μπαταρίες να αποθηκεύουν τη φθηνή μεσημεριανή ενέργεια, το σύστημα βασίζεται υποχρεωτικά στο φυσικό αέριο μόλις δύει ο ήλιος. Υψηλές τιμές αιχμής: Οι συγκεκριμένες μονάδες ορίζουν την οριακή τιμή συστήματος τις βραδινές ώρες, εξασφαλίζοντας σταθερά και υψηλά κέρδη.
2. Μεγάλοι Καθετοποιημένοι Όμιλοι. Εξαγορά μικρών παικτών: Οι μικρομεσαίοι παραγωγοί ΑΠΕ (π.χ. αγροτικά/τοπικά φωτοβολταϊκά) υφίστανται τεράστιες περικοπές παραγωγής και οικονομική ασφυξία. Συγκέντρωση της αγοράς: Οι μικροί αναγκάζονται να πουλήσουν τις άδειές τους, επιτρέποντας στους μεγάλους ομίλους να αποκτήσουν τον έλεγχο και τον εναπομείναντα χώρο στο δίκτυο.
3. Traders και Προμηθευτές Ενέργειας. Αρμπιτράζ και περιθώρια κέρδους: Αγοράζουν ή ιδιοπαράγουν ρεύμα σε μηδενικές ή εξαιρετικά χαμηλές τιμές το μεσημέρι λόγω της υπερπροσφοράς ΑΠΕ. Υψηλή λιανική: Μετακυλίουν ελάχιστο από αυτό το όφελος στους τελικούς καταναλωτές, διατηρώντας ψηλά τα δικά τους περιθώρια κέρδους στη λιανική.
4. Φορείς που Διαχειρίζονται την Αγορά Εξισορρόπησης. Ακριβές υπηρεσίες: Η έλλειψη σταθερότητας στο δίκτυο απαιτεί συνεχείς, χειροκίνητες παρεμβάσεις για να μην καταρρεύσει το σύστημα. Υψηλό κόστος συστήματος: Οι οντότητες που παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες άμεσης ισχύος αποζημιώνονται αδρά, κόστος που τελικά μεταφέρεται στους λογαριασμούς ρεύματος.
----------
- Ποιοι κονομάνε από αυτό;
Για να μιλήσουμε με ονόματα και διευθύνσεις, από το γεγονός ότι πετάμε την τζάμπα ενέργεια των ΑΠΕ στα σκουπίδια επειδή δεν έχουμε πού να την αποθηκεύσουμε, η «κονόμα» πηγαίνει συστημικά σε τέσσερις συγκεκριμένες τσέπες:
1. Οι Ιδιοκτήτες Μονάδων Φυσικού Αερίου (Θερμικοί Παραγωγοί). Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι. Πώς κονομάνε: Το μεσημέρι, με τον ήλιο, η χονδρική τιμή του ρεύματος γκρεμίζεται (συχνά αγγίζει τα 0 ευρώ). Μόλις όμως νυχτώσει, οι ΑΠΕ σβήνουν. Επειδή δεν υπάρχουν μεγάλες μπαταρίες να βγάλουν το αποθηκευμένο μεσημεριανό ρεύμα στην αγορά, το σύστημα γυρνάει υποχρεωτικά στο φυσικό αέριο. Το αποτέλεσμα: Οι παραγωγοί ορυκτών καυσίμων ανάβουν τις μονάδες τους τις ώρες αιχμής (7 μ.μ. – 10 μ.μ.) και πουλάνε το ρεύμα πανάκριβα, αφού αυτοί ορίζουν την τελική τιμή της αγοράς.
2. Οι Μεγάλοι Καθετοποιημένοι Όμιλοι (Παραγωγοί & Προμηθευτές). Οι καθετοποιημένοι παίκτες (αυτοί που και παράγουν ρεύμα και το πουλάνε στη λιανική) έχουν το τέλειο μαξιλάρι.Πώς κονομάνε: Τις ώρες της μεγάλης ηλιοφάνειας, αγοράζουν από το χρηματιστήριο ενέργειας σχεδόν τζάμπα ρεύμα. Αντί όμως αυτή η μηδενική τιμή να φτάσει στην τσέπη του καταναλωτή, οι εταιρείες τη μετακυλίουν με το σταγονόμετρο, διατηρώντας ψηλά τα δικά τους περιθώρια κέρδους στη λιανική. Το «δώρο» της συγκέντρωσης:
Η έλλειψη αποθήκευσης αναγκάζει τον ΑΔΜΗΕ να «κόβει» βίαια την παραγωγή των μικρών φωτοβολταϊκών (αγρότες, μικροεπενδυτές) για να μην καταρρεύσει το δίκτυο. Οι μικροί καταστρέφονται οικονομικά και αναγκάζονται να πουλήσουν τις άδειές τους «κοψοχρονιά» στους μεγάλους ομίλους, οι οποίοι αγοράζουν έτοιμο ζωτικό χώρο στο δίκτυο.
3. Οι Παίκτες της «Αγοράς Εξισορρόπησης». Η Αγορά Εξισορρόπησης (Balancing Market) είναι το real estate της ενέργειας, όπου πληρώνεσαι για να κρατάς το δίκτυο σταθερό.Πώς κονομάνε: Όσο δεν υπάρχουν μπαταρίες να εξομαλύνουν τις απότομες μεταβολές (π.χ. όταν κλείνει ξαφνικά ο ήλιος ή το wind σβήνει), το δίκτυο γίνεται ασταθές.
Ο ΑΔΜΗΕ καλεί εσπευσμένα συγκεκριμένες μεγάλες μονάδες να προσφέρουν άμεση ισχύ για να μην γίνει blackout.Το αποτέλεσμα: Αυτές οι υπηρεσίες «πυρόσβεσης» του δικτύου αποζημιώνονται με χρυσάφι, αυξάνοντας κατακόρυφα τα έσοδα όσων έχουν τις κατάλληλες μονάδες για να τις προσφέρουν.
4. Οι Εισαγωγείς και οι Traders στις γειτονικές χώρες. Πώς κονομάνε: Όταν η Ελλάδα έχει πλέον υπερβολικό ρεύμα το μεσημέρι και δεν μπορεί να το αποθηκεύσει, το εξάγει σχεδόν δωρεάν (ή και με αρνητικές τιμές) σε γειτονικές χώρες (π.χ. Βουλγαρία, Ιταλία, Βόρεια Μακεδονία).Το παράδοξο:
Οι ξένοι traders αγοράζουν το ελληνικό πράσινο ρεύμα για ένα κομμάτι ψωμί, και το βράδυ –που η Ελλάδα ξεμένει– μας το μεταπωλούν πίσω πανάκριβα μέσω των διεθνών διασυνδέσεων. Με λίγα λόγια: Η καθυστέρηση των υποδομών αποθήκευσης κρατάει την αγορά σε μια μόνιμη «τεχνητή κρίση». Και όπως ξέρεις, στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται!
----------
- Ονόματα πες μου.
1. ΔΕΗ (Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού). Γιατί κερδίζει: Είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στη λιανική και διαθέτει το μεγαλύτερο στόλο θερμικών μονάδων (φυσικού αερίου και λιγνίτη). Όταν το βράδυ σβήνουν οι ΑΠΕ, οι μονάδες της ΔΕΗ μπαίνουν στο σύστημα και αποζημιώνονται με τις υψηλές τιμές αιχμής. Παράλληλα, ως κυρίαρχος προμηθευτής, διαχειρίζεται τεράστιες ποσότητες ενέργειας.
2. Metlen (Μυτιληναίος)– Protergia. Γιατί κερδίζει: Διαθέτει μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποδοτικές μονάδες φυσικού αερίου στην Ελλάδα (π.χ. στον Άγιο Νικόλαο Βοιωτίας). Αυτές οι μονάδες είναι απαραίτητες για τη σταθερότητα του δικτύου και την παραγωγή ενέργειας το βράδυ, εισπράττοντας υψηλά έσοδα από τη χονδρεμπορική αγορά και την Αγορά Εξισορρόπησης. Μέσω της Protergia, εκμεταλλεύεται τις διακυμάνσεις των τιμών στη λιανική.
3. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Heron (Ήρων). Γιατί κερδίζει: Ο όμιλος ελέγχει τον Ήρωνα, ο οποίος λειτουργεί μεγάλες μονάδες φυσικού αερίου στη Βοιωτία. Η έλλειψη μπαταριών διασφαλίζει ότι οι μονάδες αυτές παραμένουν κρίσιμες για το σύστημα. Παράλληλα, η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός καθαρής ενέργειας στην Ελλάδα, αλλά το καθετοποιημένο μοντέλο του ομίλου προστατεύει και μεγιστοποιεί τα έσοδα σε όλα τα στάδια της αγοράς.
4. Motor Oil – Elpedison. Γιατί κερδίζει: Η Motor Oil, πέρα από τη διύλιση, έχει εισέλθει δυναμικά στην ηλεκτρική ενέργεια. Μαζί με την Elpedison (όπου συμμετέχει και η Helleniq Energy / πρώην ΕΛΠΕ), λειτουργούν σταθμούς φυσικού αερίου στη Θεσσαλονίκη και τη Θίσβη Βοιωτίας. Αυτές οι μονάδες «κλειδώνουν» την κερδοφορία τους τις ώρες που δεν υπάρχει ηλιοφάνεια.
Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Αριστεροί και κουμουνιστές ο καρκίνος της χώρας. Σαν τα σκουλήκια κατασπαράζουν την Ελλάδα μας...
Το Υπερταμείο Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας - ΕΕΣΥΠ ιδρύθηκε επίσημα με τον νόμο 4389/2016 στο πλαίσιο του τρίτου μνημονίου από την κομμουνιστική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Η νομική και θεσμική πραγματικότητα του οργανισμού αυτού, που δεσμεύει τη χώρα μας με τις ψήφους των _ελλήνων" βουλευτών για έναν αιώνα.1) Διάρκεια Λειτουργίας για 99 χρόνια ο Νόμος στο άρθρο 185 του ιδρυτικού νόμου ορίζεται ρητά ότι η διάρκεια της εταιρείας είναι 99 έτη από την έναρξη της ισχύος του.
Η Παράταση στο καταστατικό προβλέπεται επίσης ότι η διάρκεια αυτή μπορεί να παραταθεί περαιτέρω με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, καθιστώντας τη δέσμευση δυνητικά επ' αόριστον.
2) Ποια περιουσιακά στοιχεία των Ελλήνων μεταφέρθηκαν Στο Υπερταμείο μεταβιβάστηκε η κυριότητα, η διαχείριση και η εκμετάλλευση σχεδόν του συνόλου της δημόσιας περιουσίας μέσω των θυγατρικών του ΤΑΙΠΕΔ διαχείριση μεγάλων ιδιωτικοποιήσεων λιμάνια, μαρίνες, αυτοκινητόδρομοι. ΕΤΑΔ Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου. Πάνω από 70.000 δημόσια ακίνητα, τουριστικά κτήματα, οικόπεδα και εγκαταστάσεις σε όλη την Ελλάδα. Δημόσιες επιχειρήσεις ΔΕΚΟ Μετοχές και έλεγχος σε κρίσιμους οργανισμούς συγκοινωνιών, υποδομών και στρατηγικών επιχειρήσεων.
3) Ο μηχανισμός ελέγχου και το εποπτικό συμβούλιο.Αν και μοναδικός μέτοχος της εταιρείας είναι το Ελληνικό Δημόσιο, η διοίκηση έχει μια ιδιότυπη δομή που περιορίζει την εθνική κυριαρχία. Το ανώτατο όργανο είναι το εποπτικό συμβούλιο, το οποίο αποτελείται από 5 μέλη.
Τα 3 μέλη επιλέγονται από την ελληνική πλευρά με τη σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του ESM.Τα 2 μέλη, στα οποία περιλαμβάνεται υποχρεωτικά και ο Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου, διορίζονται απευθείας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας.
Αυτό διασφαλίζει ότι οι ξένοι πιστωτές έχουν τον τελικό έλεγχο και δικαίωμα βέτο στις μεγάλες αποφάσεις.
4) Πού πάνε τα έσοδα; Βάσει του νόμου, τα κέρδη και τα έσοδα από την αξιοποίηση ή την πώληση της δημόσιας περιουσίας δεν πηγαίνουν ελεύθερα στον κρατικό προϋπολογισμό για κοινωνική πολιτική, αλλά μοιράζονται υποχρεωτικά.
Το 50% κατευθύνεται απευθείας για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.Το υπόλοιπο 50% προορίζεται για επενδύσεις στην ελληνική οικονομία και τη χρηματοδότηση της αναπτυξιακής πολιτικής, πάντα όμως υπό την έγκριση των ελεγκτικών μηχανισμών.
Αυτή η 100ετής δέσμευση αποτελεί το πιο απτό παράδειγμα της οικονομικής επιτροπείας που κληροδότησε η μνημονιακή περίοδος στην Ελλάδα.
Υπό τον έλεγχο και τη διαχείριση του Υπερταμείου βρίσκεται μια σειρά από τις πιο κρίσιμες δημόσιες επιχειρήσεις και υποδομές της χώρας.
Οι εταιρείες αυτές έχουν χωριστεί στις εξής βασικές κατηγορίες.1) Συγκοινωνίες και ΜεταφορέςΟΑΣΑ ΣΤΑΣΥ ΟΣΥ. Ολόκληρο το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ, Λεωφορεία, Τρόλεϊ. Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (Ελευθέριος Βενιζέλος) Το Υπερταμείο ελέγχει το ποσοστό του ελληνικού δημοσίου στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας.2) Υπηρεσίες και υποδομές ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία) Το εθνικό δίκτυο ταχυδρομικών υπηρεσιών και η θυγατρική του, ΕΛΤΑ ΔΕΘ - Helexpo Ο οργανισμός της Διεθνούς εκθέσεως Θεσσαλονίκης και οι συνεδριακοί της χώροι.ΚΑΘ & ΟΚΑΑ Η Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας στην Αθήνα (οι μεγαλύτερες χονδρεμπορικές αγορές τροφίμων).3) Στρατηγικές Συμμετοχές και Ενέργεια5G Ventures (Φαιστός) Το επενδυτικό ταμείο για την ανάπτυξη εφαρμογών και υποδομών δικτύων πέμπτης γενιάς (5G).ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ Η εταιρεία διαχείρισης των Βιομηχανικών Περιοχών σε όλη την Ελλάδα (σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς).4) Οι μεγάλες αλλαγές (Νερό και Ενέργεια)ΕΥΔΑΠ & ΕΥΑΘ
Οι εταιρείες ύδρευσης και αποχέτευσης της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν αρχικά στο Υπερταμείο. Ωστόσο, μετά από απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), οι μετοχές τους επέστρεψαν απευθείας στο στενό Ελληνικό Δημόσιο, καθώς το νερό κρίθηκε ότι πρέπει να τελεί υπό άμεσο κρατικό έλεγχο ως κοινωνικό αγαθό.
ΔΕΗ Το ποσοστό του δημοσίου στην επιχείρηση ηλεκτρισμού μεταφέρθηκε επίσης στο Υπερταμείο, αν και πλέον η εταιρεία λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά στην ελεύθερη αγορά ενέργειας.
Με λίγα λόγια η ελλάδα είναι το μαγαζί τους και θα το πουλήσουν κομμάτι κομμάτι πολύ φθηνά και χωρίς την παρουσία του ελληνικού λαού γι αυτό κατάργησαν τα σύνορα και φροντίζουν την αντικατάσταση του ελληνικού πληθυσμού.
Τι σας ζητάνε ρε;...
Ψηφίστε τους και χειροκροτήστε τους....
τι σας ζητάνε;....
Ο χρήσιμος ηλίθιος ελληνικός λαός δεν υπολογίζει τίποτα ούτε και τα παιδιά του και είναι η περήφανος να τα διώχνει από την ελλάδα στο εξωτερικό άνεργα για να βρουν δουλειά.
Κίνημα Τυπογράφων.
Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης.
Όταν ένας σκύλος βρίσκεται στη μέση του δρόμου, το πρόβλημα δεν ξεκινά από το αυτοκίνητο. Για το ατύχημα φταίνε όλοι, εκτός από τον σκυλόφιλο που άφησε τον σκύλο να κυκλοφορεί ανεξέλεγκτος στην μέση του δρόμου.
🥁Αν είχε αφεντικό το σκυλί θα έπρεπε να προσαχθεί, το αφεντικό του για παράλειψη προστασίας.
🚨Αν ήταν αδέσποτο, Υπεύθυνος είναι ο Δήμος ή οποιαδήποτε υπηρεσία το τροφοδοτεί και να μαζεύει και τα απορρίματά του. Αλλά όταν μιλάμε για κατοικίδιο, άρα κατοικεί σε ένα σπίτι Θα έπρεπε όλα τα κατοικίδια να είναι ταυτοποιημένα, με ένα περιλαίμιο που να φέρει την ταυτότητά τους και να διώκεται ο ιδιοκτήτης για τυχόν παραβάσεις
‼️ Η ίδια έδωσε εξηγήσεις ενώπιον των αστυνομικών αρχών που χειρίζονται την υπόθεση, ενώ πλέον αναμένεται η ποινική αξιολόγηση της δικογραφίας από τον αρμόδιο εισαγγελέα και η άσκηση ποινικής δίωξης σε βαθμό κακουργήματος.
‼️ Παράλληλα, έγινε δεκτή η παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία, η οποία αναμένεται να λάβει αντίγραφα της δικογραφίας από την Εισαγγελία Αμαλιάδας την επόμενη εβδομάδα.
Κρεμάστε την να ευχαριστηθούν οι σκυλόφιλοι-μισάνθρωποι
Για τον οδηγό ξεσηκωμός. Για τα παιδιά και τους ανθρώπους που χάνουν τη ζωή τους από επιθέσεις σκύλων, σιωπή. Αν αυτή δεν είναι επιλεκτική ευαισθησία, τότε τι είναι;Όλοι εσείς που σήμερα καταριέστε την οδηγό που πάτησε τον σκύλο, πού ήσασταν όταν ένας σκύλος επιτέθηκε και σκότωσε το δίχρονο παιδί στη Ζάκυνθο;
Πού ήσασταν σε τόσα άλλα σοβαρά περιστατικά με θύματα ανθρώπους; Τότε δεν ακούστηκε η ίδια οργή ούτε η ίδια κινητοποίηση. Αυτή η επιλεκτική ευαισθησία γεννά εύλογα ερωτήματα για το ποιες ζωές θεωρούνται τελικά πιο σημαντικές.
Τα σκυλιά τα θεωρείται καλύτερα από τα παιδιά μας.
Σκυλόφιλοι κάτι δεν πάει καλά στον κόσμο μας.
Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026
Εγώ φίλοι μου Δεν κάνω ότι κοιμάμαι!
"Αν είναι να περιοριστεί το βίαιο έγκλημα, τότε μόνον το υποψήφιο θύμα μπορεί να το κάνει.
.
Ο κακοποιός δεν φοβάται ούτε την αστυνομία, ούτε τους δικαστές, ούτε τους ενόρκους. #Επομένως αυτό το οποίο θα πρέπει να φοβάται, είναι το υποψήφιο θύμα του''.
Via Πόλεμος πάντων πατήρ
😎
Τα παιδιά μας, τα ελληνόπουλα που δείχνουν τον δρόμο
Θερμά συγχαρητήρια αγόρι μου. Να σε χαίρονται οι γονείς σου και σ' ανώτερα σου ευχόμαστε.
Στο ελληνόπουλο του υποκλίνεται όλος ο πλανήτης, αλλά τα ελληνικά κομματικά και μιντιακά κωλοχανία της ρεμούλας, δεν του κάνουν την τιμή ούτε να το αναφέρουν....
• Όχι απλώς έφτιαξε ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη,
• Έχει το χαμηλότερο κόστος που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ, αξίας μόλις 500 ευρώ, και από προχθές συγκαταλέγεται επίσημα, στους έξι στον πλανήτη, που έχουν κατασκευάσει InMoov ρομπότ!
• Ο ίδιος χαρακτηρίστηκε η επιτομή της σεμνότητας.
• Ανέβηκε τρεις φορές στο βήμα της κατάμεστης αίθουσας της Λέσχης Επιχειρηματικότητας.
• Είναι μαθητής της Α’ Λυκείου από την Καβάλα, και έχει στο εφηβικό του δωμάτιο ένα ανθρωποειδές ρομπότ, ύψους 1.85 μ. που συνεννοείται σε άπταιστα Αγγλικά.
• Στο άκουσμα των επιτευγμάτων του μικρού Δημήτρη ο Στέλιος Χατζηϊωάννου ανακοίνωσε την χορηγία 10.000 ευρώ για τις σπουδές του και αμέσως μετά στην ίδια κίνηση, την χορηγία 10.000 ευρώ προχώρησε και ο πρόεδρος της KPMG στην Ελλάδα.
• Σε μια τόσο μικρή ηλικία, κατόρθωσε με το προσωπικό του έργο να βάλει την Ελλάδα στην διεθνή κοινότητα δημιουργών τεχνολογικής εξέλιξης, και να βρίσκεται στην κορυφή, με τους πρώτους έξι.
• Ασχολήθηκε με τη ρομποτική για πρώτη φορά σε ηλικία 11 ετών. Μόλις τρία χρόνια αργότερα κατάφερε να σχεδιάσει και να κατασκευάσει μόνος του έναν οικιακό εκτυπωτή τρισδιάστατων αντικειμένων.
• Καμία βοήθεια από το ελληνικό Κράτος.
• Καμία βοήθεια από το ίδρυμα Ωνάση.
• Καμία βοήθεια από το Σταύρος Νιάρχος.
Ενώ αν είχε πάρει μέρος στο Survivor ή στο Big Brother τώρα θα ήταν ίνδαλμα στη κοινωνία μας... αυτοί είμαστε ...!!!
Αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον μας Μα δεν τα θέλουν . Θέλουν αμορφωσιά κομμουνισμό και Gay για χειραγώγηση!!
Χίλια μπράβο στο παλικάρι!!
Άλλο ένα ελληνόπουλο που θα φύγει στο εξωτερικό. Γιατί έχουμε την ποιο άχρηστη αμαρτωλή 🌈αριστερή κυβέρνηση... καλή Σταδιοδρομία παλληκάρι μου...
ΗΠΑ: Απόφαση σταθμός του Ανωτάτου Δικαστηρίου οδηγεί σε μαζική απέλαση όλους τους λαθρομετανάστες
Η κυβέρνηση Τράμπ θέλει να βοηθήσει τον αμερικανικό λαό να μπορεί να ζήσει με ασφάλεια χωρίς εγκληματικότητα. Δεν θέλει η αμερική να καταντήσει όπως η ευρώπη. Να μας σφάζουν μέσα στο δρόμο, να μας κλέβουν να μας βιάζουν να μην τολμούμε να κυκλοφορήσουμε.
Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ δικαίωσε την κυβέρνηση Τραμπ σε ό,τι αφορά την πολιτική μαζικών απελάσεων παράνομων μεταναστών, δίνοντας την άδεια για αρχή να ανακληθεί το καθεστώς προστασίας 350.000 Αϊτινών και 6.000 Σύρων.
Το Δικαστήριο κρίνει ότι ο νόμος δεν επιτρέπει στα δικαστήρια να ελέγχουν τις αποφάσεις της εκτελεστικής εξουσίας σε ό,τι αφορά το Καθεστώς Προσωρινής Προστασίας (TPS).
Η απόφαση μπορεί να έχει επιπτώσεις για περισσότερους από 1 εκατομμύριο λαθρομετανάστες που μπήκαν παράνομα στην αμερική..
Το TPS, που προστατεύει τους δικαιούχους από την απέλαση και τους παρέχει το δικαίωμα εργασίας στις ΗΠΑ, χορηγείται προσωρινά σε μετανάστες, η ασφάλεια των οποίων απειλείται στη χώρα καταγωγής τους λόγω πολέμων, φυσικών καταστροφών ή άλλων «έκτακτων» συνθηκών.
Η πρώην υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Κρίστι Νόεμ, που αντικαταστάθηκε τον Μάρτιο από τον Μαρκγουέιν Μάλιν, ανακάλεσε το TPS για περίπου 15 εθνικότητες, κάτι που σημαίνει ότι τουλάχιστον 1 εκατομμύριο άνθρωποι βρίσκονται αντιμέτωποι με το φάσμα της απέλασης. Για τις άλλες προσφυγές στα δικαστήρια δεν έχουν ακόμη εκδοθεί τελεσίδικες αποφάσεις.
Αυτό το καθεστώς ίσχυε για τους Αϊτινούς και τους Σύρους μέχρι σήμερα, που αποφάνθηκε επί του θέματος το Ανώτατο Δικαστήριο.
Τα κατώτερα δικαστήρια υπερέβησαν την εξουσία τους όταν εξέτασαν κατά πόσο είναι νομικά έγκυρες οι αποφάσεις της κυβέρνησης, γράφει στο σκεπτικό του, εξ ονόματος της πλειοψηφίας, ο συντηρητικός δικαστής Σάμιουελ Αλίτο.
Το Δικαστήριο απέρριψε το επιχείρημα του δικηγόρου των Αϊτινών, σύμφωνα με τους οποίους η ανάκληση του TPS για τους πολίτες αυτής της φτωχότερης χώρας της Αμερικής υποκινήθηκε από τη «φυλετική εχθρότητα του προέδρου απέναντι στους μη λευκούς μετανάστες».
«Καμία από τις δηλώσεις του προέδρου ή της υπουργού Εσωτερικής Ασφάλειας δεν είχε ρατσιστικό χαρακτήρα», έκρινε ο Αλίτο.
Πορεία αλληλεγγύης απο κομμουνιστές αλληλέγγυους στην Θεσσαλονίκη υπέρ των λαθραίων εισβολέων 23/6.
Οι βολευτες είναι ασφαλείς και κονομανε, αυτοί είναι τα γλυφτρακια τους των 25 ευρώ ανά διαδήλωση που πουλάνε τζάμπα την Ελλάδα που τους μεγάλωσε..
Παρακμή, ντροπή, και κρίμα στους γονείς αυτών των αναγκεφαλων ζόμπι...
Ακόμη μια δολοφονική Επίθεση σκύλου σε 9χρονο στο Ηράκλειο – Πρόστιμο μόνο 1.600 ευρώ στον ιδιοκτήτη
Ένα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης 23 Ιουνίου στην περιοχή του Ηρακλείου, όταν 9χρονο παιδάκι δέχθηκε άγρια επίθεση σκύλου που ανήκει σε 37χρονο άνδρα.
Το σκυλί επιτέθηκε αιφνιδιαστικά στο παιδάκι και το δάγκωσε άγρια, προκαλώντας αναστάτωση στην περιοχή.
Οι γονείς του παιδιού άκουσαν τα ουρλιαχτά και τα κλάματα και το μετέφεραν άμεσα στο νοσοκομείο, όπου του παρασχέθηκαν οι απαραίτητες πρώτες βοήθειες.
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης, οι οποίοι προχώρησαν στην προσαγωγή του 37χρονου ιδιοκτήτη του σκύλου. Παράλληλα, έπειτα από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το κλιμάκιο προστασίας ζώων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηρακλείου, επιβλήθηκε στον ιδιοκτήτη διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.600 ευρώ.
Εάν το παιδάκι είχε επιτεθεί και δαγκώσει το σκύλο θα του έβαζαν διοικητικό πρόστιμο από 30.000 έως 60.000 χιλιάδες ευρώ αυτόφωρο και δύο χρόνια φυλακή.
Η ζωή των παιδιών στην ελλάδα δεν μετράει όσο τον σκυλιών.
Σκυλόφιλοι Για την 60χρονη οδηγό που πάτησε κατά λάθος το αδέσποτο ξεσηκωμός.
Για τα παιδιά και τους ανθρώπους που χάνουν τη ζωή τους από επιθέσεις σκύλων, σιωπή. Αν αυτή δεν είναι επιλεκτική ευαισθησία, τότε τι είναι;
Όλοι εσείς που σήμερα καταριέστε την 60χρονη οδηγό που πάτησε τον σκύλο, πού ήσασταν όταν ένας σκύλος σκότωσε το δίχρονο παιδί στη Ζάκυνθο;
Πού ήσασταν σε τόσα άλλα σοβαρά περιστατικά με θύματα ανθρώπους;
Τότε δεν ακούστηκε η ίδια οργή ούτε η ίδια κινητοποίηση.
Σκυλόφιλοι Αυτή η επιλεκτική ευαισθησία να προσκυνάμε τα σκυλιά και το θηρίο γεννά εύλογα ερωτήματα για το ποιες ζωές θεωρούνται τελικά πιο σημαντικές.
Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026
Γυριζω τις πλάτες μου στο μέλλον Στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε Αφού η Ιστορία σας ανήκει Σαρωστε το λοιπόν αν επιμένετε
Να σώσω οτιδήποτε
αν σώζεται
🌈Απλά τραγικό ότι πιο άρρωστο.
Το σκυλί που είναι; Συνήθως σε τέτοιες διαφημίσεις έχουν και ένα χαρούμενο σκυλάκι 🥴😩🥴
Μία από τις κατσίκες πέθανε από τα σεξουαλικά τραύματα που υπέστη από τον 19χρονο Αφγανό, 17χρονος Αφγανός ο δράστης της επίθεσης σε τρένο.
Ένας 19χρονος Αφγανός αιτών άσυλο καταδικάστηκε σε 30 μήνες φυλάκιση στη Μασσαλία για σεξουαλική επίθεση και βιασμούς σε πέντε κατσίκες και ένα αρνί σε τοπικό καταφύγιο ζώων.
Εννοείται ότι κανένας γάτοσκυλόφιλος και φιλόζωος δε διαμαρτυρήθηκε ποτέ.
Μία από τις κατσίκες πέθανε από τα σεξουαλικά τραύματα
που υπέστη από τον 19χρονο Αφγανό.
Καταγράφηκε σε βίντεο από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και συνελήφθη επί τόπου.
Δικαιολόγησε τις πράξεις του δηλώνοντας ότι το έκανε «για να αποφύγει τον βιασμό μιας γυναίκας»
https://www.thesun.co.uk/news/39521717/migrant-admits-animal-abuse-to-avoid-raping-woman/
Ο 19χρονος μουσουλμάνος Αφγανός αιτών άσυλο καταδικάστηκε σε 30 μήνες φυλάκιση από το δικαστήριο της Αιξ-αν-Προβάνς μετά τη σύλληψή του στο εκπαιδευτικό αγρόκτημα Le Refuge d'un Moment στο Πεν-Μιραμπό, κοντά στη Μασσαλία.
Οι λεπτομέρειες της υπόθεσης και της δίκης περιλαμβάνουν:
Η κακοποίηση: Μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2026, πολλά ζώα βρέθηκαν με δεμένα πόδια και σοβαρά τραύματα στα γεννητικά όργανα.
Μία κατσίκα πέθανε και ένα αρνί πέντε μηνών παραλίγο να πεθάνει ως αποτέλεσμα των άγριων σεξουαλικών επιθέσεων του μουσουλμάνου.
Η Σύλληψη: Οι ιδιοκτήτες της φάρμας τοποθέτησαν κάμερες παρακολούθησης αφού παρατήρησαν τους τραυματισμούς, κάτι που οδήγησε στη σύλληψη του υπόπτου επ' αυτοφώρω από την αστυνομία να φοράει γάντια από λάτεξ.
Στοιχεία DNA από δείγματα σπέρματος τον συνέδεσαν επίσης με έξι από τα ζώα.
Η Δίκη: Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, ο ύποπτος αρνήθηκε τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε ότι ήταν ένας «φυσιολογικός άνθρωπος» που έμεινε στο καταφύγιο μόνο και μόνο επειδή είχε χάσει το τρένο του.
Η ποινή: Εκτός από την ποινή φυλάκισης 30 μηνών, το δικαστήριο του επέβαλε μόνιμη απαγόρευση εισόδου στη γαλλική επικράτεια και τον κατέγραψε ως σεξουαλικό παραβάτη.
Αναφορές για την ολοκλήρωση της δίκης και την καταδίκη του υπόπτου μπορούν να βρεθούν σε διάφορα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης από την AOL και την The Sun.
==========
Τη νύχτα της σύλληψής του, ισχυρίστηκε ότι έχασε το τρένο για τη Μασσαλία, όπου διαμένει σε κέντρο αιτούντων άσυλο.
Είπε ότι το αγρόκτημα ήταν κοντά στο κέντρο και ότι δεν είχε πουθενά αλλού να μείνει.
«Είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος», είπε ο Μασούντ στο δικαστήριο.
Ο κατηγορούμενος έφτασε στη Γαλλία τον Νοέμβριο του 2025 και είπε ότι η οικογένειά του είχε πεθάνει σε βομβαρδισμό στο Αφγανιστάν κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Μια ψυχιατρική αξιολόγηση που διεξήχθη κατά τη διάρκεια της προφυλάκισής του διαπίστωσε την απουσία ψυχικής διαταραχής.
Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, ο Μασούντ φέρεται να είπε σε έναν γιατρό: «Κάνουν τεράστιο θόρυβο γι' αυτό, ενώ είναι απλώς ζώα και ότι θα μπορούσε να ήταν απλώς γυναίκες».
Δικαιολόγησε τις πράξεις του δηλώνοντας ότι το έκανε «για να αποφύγει τον βιασμό μιας γυναίκας», αναφέρει η La Gaceta .
https://gaceta.es/europa/un-inmigrante-afgano-agrede-sexualmente-a-varios-animales-mata-a-una-cabra-y-afirma-que-lo-hizo-para-no-violar-a-una-mujer-20260623-1052/#google_vignette
– “Στρατιώτη του” τον αποκαλεί ο ISIS
Αφγανός 17 ετών ήταν, σύμφωνα με τον Βαυαρό υπουργό Εσωτερικών Γιοάχιμ Χέρμαν, ο δράστης της επίθεσης το βράδυ της Δευτέρας με μαχαίρι και τσεκούρι, σε επιβάτες του περιφερειακού τρένου στην περιοχή του Βίρτσμπουργκ, στην Βαυαρία.
Το Ισλαμικό Κράτος ισχυρίζεται ότι ο νεαρός μουσουλμάνος Αφγανός δράστης της επίθεσης στο τρένο στη Γερμανία είναι ένας από τους «μαχητές» της οργάνωσης, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Amaq που συνδέεται με την ισλαμιστική οργάνωση.Όπως δήλωσε ο Γ. Χέρμαν, επρόκειτο για άτομο που έφθασε στην Γερμανία ως ασυνόδευτος πρόσφυγας.
Ο ασυνόδευτος ανήλικος πρόσφυγας, Επιτέθηκε ξαφνικά και τραυμάτισε, σοβαρά 21 άτομα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδονται από τα τοπικά ΜΜΕ.
Αμέσως μετά το τραγικό συμβάν, το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ανέλαβε την ευθύνη, δημοσιεύοντας βίντεο στο οποίο ο νεαρός ορκιζόταν πίστη στην οργάνωση και εμφανιζόταν να κρατά ένα μαχαίρι, ενώ ονομάστηκε από την οργάνωση «στρατιώτης του Χαλιφάτου».
Στο βίντεο αυτό, διάρκειας δύο λεπτών και είκοσι δευτερολέπτων, υπό τον τίτλο «Γερμανία - Βίντεο του στρατιώτη του Ισλαμικού Κράτους ο οποίος πραγματοποίησε την επίθεση στο Βίρτσμπουργκ», της Βαυαρίας, ένας νεαρός άνδρας εμφανίζεται να κραδαίνει ένα μαχαίρι το οποίο λέει πως θα χρησιμοποιήσει για να σφαγιάσει άπιστους.
Αν ήταν το δικό σου παιδί τι θα έκανες;
Ο Λουί ήταν ένα αγόρι λευκό χριστιανός, μόλις 17 χρονών.
Νεκρός 17χρονος Γάλλος ύστερα από ξυλοδαρμό απο πέντε αφροασιάτες μουσουλμάνους λαθρομετανάστες
Ένας 17χρονος στη Γαλλία πέθανε αφού δέχθηκε ενέδρα και ξυλοκοπήθηκε άγρια από πέντε μουσουλμάνους λαθρομετανάστες δράστες σε εργοτάξιο στη Ναρμπόν για να τον ληστέψουν.
Το περιστατικό έγινε την Παρασκευή 19/6 . Ο έφηβος δέχτηκε βίαιη επίθεση γύρω στις 7 μ.μ. σε ένα εργοτάξιο. Βρέθηκε το επόμενο πρωί νεκρός από έναν εργάτη. Οι δολοφόνοι λαθρομετανάστες βιντεοσκοπούσαν το έγκλημα τους και το ανέβασαν στα social όλη τη δολοφονία του 17χρονου.
Τον σκότωσαν με μπουνιές και κλωτσιές στο κεφάλι.
Αν ήτανε το δικό σου παιδάκι;;;
Συμμορία Αφρικανών λαθρομεταναστών τον λιντσάρισαν μέχρι θανάτου με βία που δεν περιγράφεται με λόγια.
Οι μουσουλμάνοι δολοφόνοι του βιντεοσκοπούσαν τη στιγμή που τον σκότωναν και γελούσαν. Τον άφησαν να αργοπεθαίνει όλη τη νύχτα, μόνο, σε ένα εργοτάξιο στη Ναρμπόν. Το πρωί τον βρήκαν άψυχο.
Αυτό δεν είναι ένα ακόμη περιστατικό στην Γαλλία. Είναι το σύμβολο μιας Ευρώπης που καταρρέει - παραδομένη σε μια βαρβαρότητα που η σημερινή πολιτική ηγεσία δεν έχει ούτε τη βούληση ούτε τη δύναμη να ανακόψει.
Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στην ελλάδα που είναι η πρώτη πύλη εισόδου όλων αυτών.
Αν ήταν το δικό σου παιδί τι θα έκανες;
Γιατί ήταν απλά λευκός...
Δεν αντέχεται πια!
Τόση βία και μίσος εναντίον των ευρωπαίων πολιτών!
θέλουν να σβήσουν τον ελληνικό λαό.. εξοντώνουν τους Έλληνες της Δυτικής Οθωμανίας. Ο ελληνικός λαός πρέπει να ζητήσει διεθνή προστασία. Αλλά τότε θα έπεφτε η μάσκα του τέρατος.
Το απόλυτο μπλόκο στην Ευρωπαία Εισαγγελέα!
Αν περιμένετε από την τηλεόραση για να μάθετε τι συμβαίνει στη Ελλάδα, έχετε ήδη χάσει το παιχνίδι. Σήμερα το μεσημέρι, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ολοκληρώθηκε ένα προμελετημένο έγκλημα κατά της Δικαιοσύνης. Ένωσαν όλα τα κομμάτια του παζλ για να προστατεύσουν το τομάρι τους... Και την καρέκλα τους. Η ελλάδα να πεθάνει να ζήσουνε αυτοί
Κάθε μέρα και χειρότερη
Ο κανόνας που σχηματοποιείται στη συνείδηση των Ελλήνων πολιτών ύστερα από πλήθος περιστατικών που παύουν να είναι πια συμπτώσεις (Τέμπη, υποκλοπές, ΟΠΕΚΕΠΕ, πολεοδομίες – απόρριψη εξεταστικών και προανακριτικών) είναι ο ΚΑΝΌΝΑΣ της συγκάλυψης και της ωμής παραβίασης του κράτους δικαίου εις βάρος της χώρας.
Το χρονικό μιας ακόμη
προαναγγελθείσας συγκάλυψης:
Η Απειλή: Η Ευρωπαία Εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι άνοιξε τα μαύρα κατάστιχα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ σε «μαύρες» αγροτικές επιδοτήσεις. Οι ευρωπαϊκές έρευνες έφτασαν στην πόρτα πρώην υπουργών, βουλευτών και γαλάζιων παιδιών.
Ο Χυδαίος Πανικός: Μόλις κατάλαβαν ότι η Ευρώπη δεν αστειεύεται, βγήκε ο Άδωνις Γεωργιάδης στα παράθυρα και άρχισε να ουρλιάζει. Αποκάλεσε τις έρευνες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας «ανοησίες» και «ντροπή», ενώ στοχοποίησε προσωπικά τους Έλληνες εισαγγελείς που έκαναν τη δουλειά τους.
Το Συστημικό Μπλόκο: Σήμερα, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου εκτέλεσε το συμβόλαιο. Απέρριψε το αίτημα της Κοβέσι να μείνουν οι 3 αδιάφθοροι Έλληνες εισαγγελείς για 5 χρόνια ώστε να δέσουν τις δικογραφίες.
Τους πετάνε έξω στα 2 χρόνια! Με γελοίες, δήθεν νομικές προφάσεις, αρνήθηκαν ακόμα και να στείλουν ερώτημα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Τι απαντάει η κυβερνητική προπαγάνδα (Ομάδα Αλήθειας);
Πανηγυρίζουν από το πρωί ότι «όλα έγιναν νόμιμα» επειδή η απόφαση βγήκε με 72-10 και επειδή ο ελληνικός νόμος λέει ότι η Κοβέσι θεωρείται «τρίτη» και δεν έχει δικαίωμα να ανακατεύεται. Μας λένε δηλαδή κατάμουτρα: «Φτιάξαμε έναν νόμο-κλουβί που απαγορεύει στην Ευρώπη να ελέγξει τις μίζες μας, και αφού ο νόμος μας δουλεύει ρολόι, είμαστε καθαροί!». Το απόλυτο θράσος.
Το Χαστούκι από τις Βρυξέλλες: Η Κομισιόν βλέπει το παρακράτος που έχει στηθεί στην Ελλάδα και παρεμβαίνει με οργή.
Δίνει ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗ στην Κοβέσι και ξεφτιλίζει δημόσια την Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για τις επιθέσεις. Η Ευρώπη τους φτύνει κι αυτοί νομίζουν ότι βρέχει.
ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ - Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ:
Θέλουν να ελέγξουν την έρευνα πριν ακουμπήσει το Μαξίμου. Διώχνοντας τους εισαγγελείς στα 2 χρόνια, σαμποτάρουν τις δικογραφίες. Θέλουν εισαγγελείς-μαριονέτες, με ημερομηνία λήξης, που θα τους ελέγχουν.
Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη στην Ελλάδα. Υπάρχει μια ανώτατη δικαστική ηγεσία διορισμένη απευθείας από το Υπουργικό Συμβούλιο του Μητσοτάκη που λειτουργεί ως πλυντήριο και ασπίδα προστασίας της παρέας τους.
Το κάνανε στα Τέμπη, το κάνανε στις υποκλοπές, το κάνουν και τώρα στις μίζες του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Όποιος δικαστής πάει να τους ελέγξει, του κόβουν το κεφάλι. Έχουν μετατρέψει τη χώρα σε μια απέραντη Μπανανία της Ευρώπης για να γλιτώσουν τις χειροπέδες.
Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει μετατραπεί σε μια αδίστακτη καθεστωτική κομπανία, όπου η διαφθορά είναι η μόνιμη μέθοδος διακυβέρνησης.
Όταν το μόνο σου μέλημα είναι η ασυλία της παρέας σου, η συγκάλυψη σκανδάλων δεν είναι απλώς επιλογή, είναι το μοναδικό σου ταλέντο...
Ο ελληνικός λαός δε χρειάζεται κάποιον να τον εξαφανίσει. Εξαφανίζετε μόνος του από κομματόσκυλα, αμάθεια, αμορφωσιά, μνησικακία, ηλιθιότητα, κόμματα, αμαρτωλές κυβερνήσεις και πολλά άλλα που βαριέμαι να γράφω.
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Εκτροφείο Λαγοκέφαλου. Γατάκια σας πρόλαβα.🤣
Στο ΟΠΕΚΕΠΕ θα σταματούσαμε;
Η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τα έχει προβλέψει όλα.
Την πέμπτη βάφτηκαν οι τοίχοι και την παρασκευή πήγαν και τους ξαναβρώμισαν. Πάντα λέμε ότι ο κομμουνισμός είναι αρρώστια... Ο καρκίνος της χώρας της εκπαίδευσης και των ελληνικών πανεπιστημίων
Την Πέμπτη 18/6 βάφτηκαν οι τοίχοι στον δεύτερο όροφο του μαθηματικού (μπροστά από το αιθριο) μετά από εντολή του προέδρου του μαθηματικού Ιωάννη Εμμανουηλ.
Αυτή η ενέργεια αποστείρωσης και κάλυψης χρόνων πολιτικού λόγου έγινε με αφορμή το Διεθνές/Ελληνικό Συνέδριο για τη Μαθηματική Εκπαίδευση (TCGM-2026), το οποίο θα γίνει στο κτήριο του μαθηματικού 29/6 – 4/7.
Γίνεται ξεκάθαρος λοιπόν ο σκοπός του προέδρου μας, να προβάλει την εικόνα ενός "καθαρου" πανεπιστημίου, χρήσιμο μόνο για ακαδημαικους σκοπους, επενδύσεις και εντατικοποιηση, στους Ευρωπαίους φίλους του που θα παρευρεθούν στο συνέδριο.
Εκτός όμως από την αντιπάθεια κ Εμμανουηλ για την πολιτική έκφραση, ξεκάθαρες γίνονται και οι προτεραιότητες του, καθώς δεν δίστασε καθόλου να δώσει λεφτά για να βαφτούν οι τοίχοι, ενώ ταυτόχρονα από τα ταβάνια του κτηρίου πέφτουν σοβαδες και οι τουαλέτες μας παραμένουν χωρίς πόρτες.
Μακάρι να ξαφνιαζομασταν με αυτή του τη στάση, όμως ζούμε σε μια περίοδο συνεχούς καταστολης και εντατικοποιησης, όπου η πολιτική έκφραση στοχοποιειται και επενδύσεις γίνονται μόνο για την αποστείρωση και την εμπορευματοποιηση των σχολών μας.
Εννοείται πως οι τοίχοι ξανα βάφτηκαν και θα ξανά βαφτούν, με συνθήματα ταξικά,
τρανσφεμινιστικα, αντιπολεμικα, αντιρατσιστικά και αντιφασιστικα. Το πανεπιστήμιο είναι και θα παραμείνει χωρος πολιτικος.
ΚΑΘΑΡΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ
ΒΡΟΜΑΕΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΡΙΕΡΙΣΜΟ
Το να καταστρέφουν και να βρωμίζουν τα πανεπιστήμια οι αριστεροί το ονομάζουν πολιτική έκφραση.... Ότι κατάλαβες καταλάβαμε.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





























































