Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

ΗΠΑ: Απόφαση σταθμός του Ανωτάτου Δικαστηρίου οδηγεί σε μαζική απέλαση όλους τους λαθρομετανάστες

Η κυβέρνηση Τράμπ θέλει να βοηθήσει τον αμερικανικό λαό να μπορεί να ζήσει με ασφάλεια χωρίς εγκληματικότητα. Δεν θέλει η αμερική να καταντήσει όπως η ευρώπη. Να μας σφάζουν μέσα στο δρόμο, να μας κλέβουν να μας βιάζουν να μην τολμούμε να κυκλοφορήσουμε.

Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ δικαίωσε την κυβέρνηση Τραμπ σε ό,τι αφορά την πολιτική μαζικών απελάσεων παράνομων μεταναστών, δίνοντας την άδεια για αρχή να ανακληθεί το καθεστώς προστασίας 350.000 Αϊτινών και 6.000 Σύρων.

Το Δικαστήριο κρίνει ότι ο νόμος δεν επιτρέπει στα δικαστήρια να ελέγχουν τις αποφάσεις της εκτελεστικής εξουσίας σε ό,τι αφορά το Καθεστώς Προσωρινής Προστασίας (TPS).

 Η απόφαση μπορεί να έχει επιπτώσεις για περισσότερους από 1 εκατομμύριο λαθρομετανάστες που μπήκαν παράνομα στην αμερική..

Το TPS, που προστατεύει τους δικαιούχους από την απέλαση και τους παρέχει το δικαίωμα εργασίας στις ΗΠΑ, χορηγείται προσωρινά σε μετανάστες, η ασφάλεια των οποίων απειλείται στη χώρα καταγωγής τους λόγω πολέμων, φυσικών καταστροφών ή άλλων «έκτακτων» συνθηκών.

Η πρώην υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Κρίστι Νόεμ, που αντικαταστάθηκε τον Μάρτιο από τον Μαρκγουέιν Μάλιν, ανακάλεσε το TPS για περίπου 15 εθνικότητες, κάτι που σημαίνει ότι τουλάχιστον 1 εκατομμύριο άνθρωποι βρίσκονται αντιμέτωποι με το φάσμα της απέλασης. Για τις άλλες προσφυγές στα δικαστήρια δεν έχουν ακόμη εκδοθεί τελεσίδικες αποφάσεις.

Αυτό το καθεστώς ίσχυε για τους Αϊτινούς και τους Σύρους μέχρι σήμερα, που αποφάνθηκε επί του θέματος το Ανώτατο Δικαστήριο.

Τα κατώτερα δικαστήρια υπερέβησαν την εξουσία τους όταν εξέτασαν κατά πόσο είναι νομικά έγκυρες οι αποφάσεις της κυβέρνησης, γράφει στο σκεπτικό του, εξ ονόματος της πλειοψηφίας, ο συντηρητικός δικαστής Σάμιουελ Αλίτο.

Το Δικαστήριο απέρριψε το επιχείρημα του δικηγόρου των Αϊτινών, σύμφωνα με τους οποίους η ανάκληση του TPS για τους πολίτες αυτής της φτωχότερης χώρας της Αμερικής υποκινήθηκε από τη «φυλετική εχθρότητα του προέδρου απέναντι στους μη λευκούς μετανάστες».

«Καμία από τις δηλώσεις του προέδρου ή της υπουργού Εσωτερικής Ασφάλειας δεν είχε  ρατσιστικό χαρακτήρα», έκρινε ο Αλίτο.

Πορεία αλληλεγγύης απο κομμουνιστές αλληλέγγυους στην Θεσσαλονίκη υπέρ των λαθραίων εισβολέων 23/6.



Όταν θα τους.. Ληστεύουν, χτυπάνε, βιάζουν, σκοτώνουν, αφήνουν ανέργους, τους κάνουν με το ζόρι μουσουλμάνους..Θα είναι πολύ αργά να γλυτώσουν, και μας παίρνουν στο λαιμό τους..

Οι βολευτες είναι ασφαλείς και κονομανε, αυτοί είναι τα γλυφτρακια τους των 25 ευρώ ανά διαδήλωση που πουλάνε τζάμπα την Ελλάδα που τους μεγάλωσε.. 

Παρακμή, ντροπή, και κρίμα στους γονείς αυτών των αναγκεφαλων ζόμπι...





Ακόμη μια δολοφονική Επίθεση σκύλου σε 9χρονο στο Ηράκλειο – Πρόστιμο μόνο 1.600 ευρώ στον ιδιοκτήτη


Ένα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης 23 Ιουνίου στην περιοχή του Ηρακλείου, όταν 9χρονο παιδάκι δέχθηκε άγρια επίθεση σκύλου που ανήκει σε 37χρονο άνδρα.

Το σκυλί επιτέθηκε αιφνιδιαστικά στο παιδάκι και το δάγκωσε άγρια, προκαλώντας αναστάτωση στην περιοχή.

 Οι γονείς του παιδιού άκουσαν τα ουρλιαχτά και τα κλάματα και το μετέφεραν άμεσα στο νοσοκομείο, όπου του παρασχέθηκαν οι απαραίτητες πρώτες βοήθειες. 

Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης, οι οποίοι προχώρησαν στην προσαγωγή του 37χρονου ιδιοκτήτη του σκύλου. Παράλληλα, έπειτα από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το κλιμάκιο προστασίας ζώων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηρακλείου, επιβλήθηκε στον ιδιοκτήτη διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.600 ευρώ.

Εάν το παιδάκι είχε επιτεθεί και δαγκώσει το σκύλο θα του έβαζαν διοικητικό πρόστιμο από 30.000 έως 60.000 χιλιάδες ευρώ αυτόφωρο και δύο χρόνια φυλακή. 

Η ζωή των παιδιών στην ελλάδα δεν μετράει όσο τον σκυλιών.

Σκυλόφιλοι Για την 60χρονη οδηγό που πάτησε κατά λάθος το αδέσποτο ξεσηκωμός.

 Για τα παιδιά και τους ανθρώπους που χάνουν τη ζωή τους από επιθέσεις σκύλων, σιωπή. Αν αυτή δεν είναι επιλεκτική ευαισθησία, τότε τι είναι;

Όλοι εσείς που σήμερα καταριέστε την 60χρονη οδηγό που πάτησε τον σκύλο, πού ήσασταν όταν ένας σκύλος σκότωσε το δίχρονο παιδί στη Ζάκυνθο; 

Πού ήσασταν σε τόσα άλλα σοβαρά περιστατικά με θύματα ανθρώπους;

 Τότε δεν ακούστηκε η ίδια οργή ούτε η ίδια κινητοποίηση. 

Σκυλόφιλοι Αυτή η επιλεκτική ευαισθησία να προσκυνάμε τα σκυλιά και το θηρίο γεννά εύλογα ερωτήματα για το ποιες ζωές θεωρούνται τελικά πιο σημαντικές. 

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Γυριζω τις πλάτες μου στο μέλλον Στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε Αφού η Ιστορία σας ανήκει Σαρωστε το λοιπόν αν επιμένετε



Να σώσω οτιδήποτε 
αν σώζεται

🌈Απλά τραγικό ότι πιο άρρωστο.

Το σκυλί που είναι; Συνήθως σε τέτοιες διαφημίσεις έχουν και ένα χαρούμενο σκυλάκι 🥴😩🥴

Μία από τις κατσίκες πέθανε από τα σεξουαλικά τραύματα που υπέστη από τον 19χρονο Αφγανό, 17χρονος Αφγανός ο δράστης της επίθεσης σε τρένο.


Ένας 19χρονος Αφγανός αιτών άσυλο καταδικάστηκε σε 30 μήνες φυλάκιση στη Μασσαλία για  σεξουαλική επίθεση και βιασμούς σε πέντε κατσίκες και ένα αρνί σε τοπικό καταφύγιο ζώων. 

Εννοείται ότι κανένας γάτοσκυλόφιλος και φιλόζωος δε διαμαρτυρήθηκε ποτέ.

Μία από τις κατσίκες πέθανε από τα σεξουαλικά τραύματα 
που υπέστη από τον 19χρονο Αφγανό. 

Καταγράφηκε σε βίντεο από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και συνελήφθη επί τόπου.
Δικαιολόγησε τις πράξεις του δηλώνοντας ότι το έκανε «για να αποφύγει τον βιασμό μιας γυναίκας»
https://www.thesun.co.uk/news/39521717/migrant-admits-animal-abuse-to-avoid-raping-woman/

Ο 19χρονος μουσουλμάνος Αφγανός αιτών άσυλο καταδικάστηκε σε 30 μήνες φυλάκιση από το δικαστήριο της Αιξ-αν-Προβάνς μετά τη σύλληψή του στο εκπαιδευτικό αγρόκτημα Le Refuge d'un Moment στο Πεν-Μιραμπό, κοντά στη Μασσαλία.


Οι λεπτομέρειες της υπόθεσης και της δίκης περιλαμβάνουν:
Η κακοποίηση: Μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2026, πολλά ζώα βρέθηκαν με δεμένα πόδια και σοβαρά  τραύματα στα γεννητικά όργανα. 
Μία κατσίκα πέθανε και ένα αρνί πέντε μηνών παραλίγο να πεθάνει ως αποτέλεσμα των άγριων  σεξουαλικών επιθέσεων του μουσουλμάνου.

Η Σύλληψη: Οι ιδιοκτήτες της φάρμας τοποθέτησαν κάμερες παρακολούθησης αφού παρατήρησαν τους τραυματισμούς, κάτι που οδήγησε στη σύλληψη του υπόπτου επ' αυτοφώρω από την αστυνομία να φοράει γάντια από λάτεξ. 

Στοιχεία DNA από δείγματα σπέρματος τον συνέδεσαν επίσης με έξι από τα ζώα.
Η Δίκη: Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, ο ύποπτος αρνήθηκε τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε ότι ήταν ένας «φυσιολογικός άνθρωπος» που έμεινε στο καταφύγιο μόνο και μόνο επειδή είχε χάσει το τρένο του.

Η ποινή: Εκτός από την ποινή φυλάκισης 30 μηνών, το δικαστήριο του επέβαλε μόνιμη απαγόρευση εισόδου στη γαλλική επικράτεια και τον κατέγραψε ως σεξουαλικό παραβάτη.
Αναφορές για την ολοκλήρωση της δίκης και την καταδίκη του υπόπτου μπορούν να βρεθούν σε διάφορα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης από την AOL και την The Sun.
==========
Τη νύχτα της σύλληψής του, ισχυρίστηκε ότι έχασε το τρένο για τη Μασσαλία, όπου διαμένει σε κέντρο αιτούντων άσυλο.
Είπε ότι το αγρόκτημα ήταν κοντά στο κέντρο και ότι δεν είχε πουθενά αλλού να μείνει.
«Είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος», είπε ο Μασούντ στο δικαστήριο.

Ο κατηγορούμενος έφτασε στη Γαλλία τον Νοέμβριο του 2025 και είπε ότι η οικογένειά του είχε πεθάνει σε βομβαρδισμό στο Αφγανιστάν κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Μια ψυχιατρική αξιολόγηση που διεξήχθη κατά τη διάρκεια της προφυλάκισής του διαπίστωσε την απουσία ψυχικής διαταραχής.

Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, ο Μασούντ φέρεται να είπε σε έναν γιατρό: «Κάνουν τεράστιο θόρυβο γι' αυτό, ενώ είναι απλώς ζώα και ότι θα μπορούσε να ήταν απλώς γυναίκες».
Δικαιολόγησε τις πράξεις του δηλώνοντας ότι το έκανε «για να αποφύγει τον βιασμό μιας γυναίκας», αναφέρει η La Gaceta .
https://gaceta.es/europa/un-inmigrante-afgano-agrede-sexualmente-a-varios-animales-mata-a-una-cabra-y-afirma-que-lo-hizo-para-no-violar-a-una-mujer-20260623-1052/#google_vignette


Γερμανία: 17χρονος Αφγανός ο δράστης της επίθεσης σε τρένο
 – “Στρατιώτη του” τον αποκαλεί ο ISIS

Αφγανός 17 ετών ήταν, σύμφωνα με τον Βαυαρό υπουργό Εσωτερικών Γιοάχιμ Χέρμαν, ο δράστης της επίθεσης το βράδυ της Δευτέρας με μαχαίρι και τσεκούρι, σε επιβάτες του περιφερειακού τρένου στην περιοχή του Βίρτσμπουργκ, στην Βαυαρία.

Όπως δήλωσε ο Γ. Χέρμαν, επρόκειτο για άτομο που έφθασε στην Γερμανία ως ασυνόδευτος πρόσφυγας.

Το Ισλαμικό Κράτος ισχυρίζεται ότι ο νεαρός μουσουλμάνος Αφγανός δράστης της επίθεσης στο τρένο στη Γερμανία είναι ένας από τους «μαχητές» της οργάνωσης, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Amaq που συνδέεται με την ισλαμιστική οργάνωση.

Ο ασυνόδευτος ανήλικος πρόσφυγας, Επιτέθηκε ξαφνικά και τραυμάτισε, σοβαρά 21 άτομα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδονται από τα τοπικά ΜΜΕ.

Αμέσως μετά το τραγικό συμβάν, το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ανέλαβε την ευθύνη, δημοσιεύοντας βίντεο στο οποίο ο νεαρός ορκιζόταν πίστη στην οργάνωση και εμφανιζόταν να κρατά ένα μαχαίρι, ενώ ονομάστηκε από την οργάνωση «στρατιώτης του Χαλιφάτου».

το ίδιο πρακτορείο ανήρτησε βίντεο στο οποίο ο δράστης της επίθεσης ασυνόδευτος ανήλικος πρόσφυγας ανακοινώνει ότι θα πραγματοποιήσει αυτήν την επίθεση, διατυπώνει απειλές εναντίον των «άπιστων» χωρών και προτρέπει άλλους μουσουλμάνους να κάνουν το ίδιο.


Στο βίντεο αυτό, διάρκειας δύο λεπτών και είκοσι δευτερολέπτων, υπό τον τίτλο «Γερμανία - Βίντεο του στρατιώτη του Ισλαμικού Κράτους ο οποίος πραγματοποίησε την επίθεση στο Βίρτσμπουργκ», της Βαυαρίας, ένας νεαρός άνδρας εμφανίζεται να κραδαίνει ένα μαχαίρι το οποίο λέει πως θα χρησιμοποιήσει για να σφαγιάσει άπιστους.



Αν ήταν το δικό σου παιδί τι θα έκανες;


Ο Λουί ήταν ένα αγόρι λευκό χριστιανός, μόλις 17 χρονών.

Νεκρός 17χρονος Γάλλος ύστερα από ξυλοδαρμό απο πέντε αφροασιάτες μουσουλμάνους λαθρομετανάστες 

Ένας 17χρονος στη Γαλλία πέθανε αφού δέχθηκε ενέδρα και ξυλοκοπήθηκε άγρια από πέντε μουσουλμάνους λαθρομετανάστες δράστες σε εργοτάξιο στη Ναρμπόν για να τον ληστέψουν.

Το περιστατικό έγινε την Παρασκευή 19/6 . Ο έφηβος δέχτηκε βίαιη επίθεση γύρω στις 7 μ.μ. σε ένα εργοτάξιο. Βρέθηκε το επόμενο πρωί νεκρός από έναν εργάτη. Οι δολοφόνοι λαθρομετανάστες  βιντεοσκοπούσαν το έγκλημα τους και το ανέβασαν στα social όλη τη δολοφονία του 17χρονου. 

Τον σκότωσαν με μπουνιές και κλωτσιές στο κεφάλι.

Αν ήτανε το δικό σου παιδάκι;;;


 Συμμορία Αφρικανών λαθρομεταναστών τον λιντσάρισαν μέχρι θανάτου με βία που δεν περιγράφεται με λόγια. 

Οι μουσουλμάνοι δολοφόνοι του βιντεοσκοπούσαν τη στιγμή που τον σκότωναν και γελούσαν. Τον άφησαν να αργοπεθαίνει όλη τη νύχτα, μόνο, σε ένα εργοτάξιο στη Ναρμπόν. Το πρωί τον βρήκαν άψυχο.

Αυτό δεν είναι ένα ακόμη περιστατικό στην Γαλλία. Είναι το σύμβολο μιας Ευρώπης που καταρρέει - παραδομένη σε μια βαρβαρότητα που η σημερινή πολιτική ηγεσία δεν έχει ούτε τη βούληση ούτε τη δύναμη να ανακόψει.

Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στην ελλάδα που είναι η πρώτη πύλη εισόδου όλων αυτών.

Αν ήταν το δικό σου παιδί τι θα έκανες;

Τόση βία, τόσο μίσος από τους λαθρομετανάστες σε ένα μικρό παιδάκι!!! Γιατί...τόσο...μίσος.....;;;
Γιατί ήταν απλά λευκός...

Δεν αντέχεται πια! 
Τόση βία και μίσος εναντίον των ευρωπαίων πολιτών! 



θέλουν να σβήσουν τον ελληνικό λαό.. εξοντώνουν τους Έλληνες της Δυτικής Οθωμανίας. Ο ελληνικός λαός πρέπει να ζητήσει διεθνή προστασία. Αλλά τότε θα έπεφτε η μάσκα του τέρατος.


Το απόλυτο μπλόκο στην Ευρωπαία Εισαγγελέα!

Αν περιμένετε από την τηλεόραση για να μάθετε τι συμβαίνει στη Ελλάδα, έχετε ήδη χάσει το παιχνίδι. Σήμερα το μεσημέρι, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ολοκληρώθηκε ένα προμελετημένο έγκλημα κατά της Δικαιοσύνης. Ένωσαν όλα τα κομμάτια του παζλ για να προστατεύσουν το τομάρι τους... Και την καρέκλα τους. Η ελλάδα να πεθάνει να ζήσουνε αυτοί 

Κάθε μέρα και χειρότερη

Ο κανόνας που σχηματοποιείται στη συνείδηση των Ελλήνων πολιτών ύστερα από πλήθος περιστατικών που παύουν να είναι πια συμπτώσεις (Τέμπη, υποκλοπές, ΟΠΕΚΕΠΕ, πολεοδομίες – απόρριψη εξεταστικών και προανακριτικών) είναι ο ΚΑΝΌΝΑΣ της συγκάλυψης και της ωμής παραβίασης του κράτους δικαίου εις βάρος της χώρας.

Το χρονικό μιας ακόμη 
προαναγγελθείσας συγκάλυψης:

Η Απειλή: Η Ευρωπαία Εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι άνοιξε τα μαύρα κατάστιχα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ σε «μαύρες» αγροτικές επιδοτήσεις. Οι ευρωπαϊκές έρευνες έφτασαν στην πόρτα πρώην υπουργών, βουλευτών και γαλάζιων παιδιών.

Ο Χυδαίος Πανικός: Μόλις κατάλαβαν ότι η Ευρώπη δεν αστειεύεται, βγήκε ο Άδωνις Γεωργιάδης στα παράθυρα και άρχισε να ουρλιάζει. Αποκάλεσε τις έρευνες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας «ανοησίες» και «ντροπή», ενώ στοχοποίησε προσωπικά τους Έλληνες εισαγγελείς που έκαναν τη δουλειά τους.

​Το Συστημικό Μπλόκο: Σήμερα, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου εκτέλεσε το συμβόλαιο. Απέρριψε το αίτημα της Κοβέσι να μείνουν οι 3 αδιάφθοροι Έλληνες εισαγγελείς για 5 χρόνια ώστε να δέσουν τις δικογραφίες.

 Τους πετάνε έξω στα 2 χρόνια! Με γελοίες, δήθεν νομικές προφάσεις, αρνήθηκαν ακόμα και να στείλουν ερώτημα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

​Τι απαντάει η κυβερνητική προπαγάνδα (Ομάδα Αλήθειας);
Πανηγυρίζουν από το πρωί ότι «όλα έγιναν νόμιμα» επειδή η απόφαση βγήκε με 72-10 και επειδή ο ελληνικός νόμος λέει ότι η Κοβέσι θεωρείται «τρίτη» και δεν έχει δικαίωμα να ανακατεύεται. Μας λένε δηλαδή κατάμουτρα: «Φτιάξαμε έναν νόμο-κλουβί που απαγορεύει στην Ευρώπη να ελέγξει τις μίζες μας, και αφού ο νόμος μας δουλεύει ρολόι, είμαστε καθαροί!». Το απόλυτο θράσος.

​Το Χαστούκι από τις Βρυξέλλες: Η Κομισιόν βλέπει το παρακράτος που έχει στηθεί στην Ελλάδα και παρεμβαίνει με οργή. 

Δίνει ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗ στην Κοβέσι και ξεφτιλίζει δημόσια την Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για τις επιθέσεις. Η Ευρώπη τους φτύνει κι αυτοί νομίζουν ότι βρέχει.

​ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ - Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ:
Θέλουν να ελέγξουν την έρευνα πριν ακουμπήσει το Μαξίμου. Διώχνοντας τους εισαγγελείς στα 2 χρόνια, σαμποτάρουν τις δικογραφίες. Θέλουν εισαγγελείς-μαριονέτες, με ημερομηνία λήξης, που θα τους ελέγχουν.

​Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη στην Ελλάδα. Υπάρχει μια ανώτατη δικαστική ηγεσία διορισμένη απευθείας από το Υπουργικό Συμβούλιο του Μητσοτάκη που λειτουργεί ως πλυντήριο και ασπίδα προστασίας της παρέας τους.

​Το κάνανε στα Τέμπη, το κάνανε στις υποκλοπές, το κάνουν και τώρα στις μίζες του ΟΠΕΚΕΠΕ. 

Όποιος δικαστής πάει να τους ελέγξει, του κόβουν το κεφάλι. Έχουν μετατρέψει τη χώρα σε μια απέραντη Μπανανία της Ευρώπης για να γλιτώσουν τις χειροπέδες.

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει μετατραπεί σε μια αδίστακτη καθεστωτική κομπανία, όπου η διαφθορά είναι η μόνιμη μέθοδος διακυβέρνησης. 

Όταν το μόνο σου μέλημα είναι η ασυλία της παρέας σου, η συγκάλυψη σκανδάλων δεν είναι απλώς επιλογή, είναι το μοναδικό σου ταλέντο...

Ο ελληνικός λαός δε χρειάζεται κάποιον να τον εξαφανίσει. Εξαφανίζετε μόνος του από κομματόσκυλα, αμάθεια, αμορφωσιά, μνησικακία, ηλιθιότητα, κόμματα,  αμαρτωλές κυβερνήσεις και πολλά άλλα που βαριέμαι να γράφω.

Και τα πόμολα 
και τα πόμολα

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Εκτροφείο Λαγοκέφαλου. Γατάκια σας πρόλαβα.🤣


Στο ΟΠΕΚΕΠΕ θα σταματούσαμε;

Τώρα και στο καρπενήσι.

Η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τα έχει προβλέψει όλα. 

Την πέμπτη βάφτηκαν οι τοίχοι και την παρασκευή πήγαν και τους ξαναβρώμισαν. Πάντα λέμε ότι ο κομμουνισμός είναι αρρώστια... Ο καρκίνος της χώρας της εκπαίδευσης και των ελληνικών πανεπιστημίων



Την Πέμπτη 18/6 βάφτηκαν οι τοίχοι στον δεύτερο όροφο του μαθηματικού (μπροστά από το αιθριο) μετά από εντολή του προέδρου του μαθηματικού Ιωάννη Εμμανουηλ. 

Αυτή η ενέργεια αποστείρωσης και κάλυψης χρόνων πολιτικού λόγου έγινε με αφορμή το Διεθνές/Ελληνικό Συνέδριο για τη Μαθηματική Εκπαίδευση (TCGM-2026), το οποίο θα γίνει στο κτήριο του μαθηματικού 29/6 – 4/7. 

Γίνεται ξεκάθαρος λοιπόν ο σκοπός του προέδρου μας, να προβάλει την εικόνα ενός "καθαρου" πανεπιστημίου, χρήσιμο μόνο για ακαδημαικους σκοπους, επενδύσεις και εντατικοποιηση, στους Ευρωπαίους φίλους του που θα παρευρεθούν στο συνέδριο. 

Εκτός όμως από την αντιπάθεια κ Εμμανουηλ για την πολιτική έκφραση, ξεκάθαρες γίνονται και οι προτεραιότητες του, καθώς δεν δίστασε καθόλου να δώσει λεφτά για να βαφτούν οι τοίχοι, ενώ ταυτόχρονα από τα ταβάνια του κτηρίου πέφτουν σοβαδες και οι τουαλέτες μας παραμένουν χωρίς πόρτες. 

Μακάρι να ξαφνιαζομασταν με αυτή του τη στάση, όμως ζούμε σε μια περίοδο συνεχούς καταστολης και εντατικοποιησης, όπου η πολιτική έκφραση στοχοποιειται και επενδύσεις γίνονται μόνο για την αποστείρωση και την εμπορευματοποιηση των σχολών μας.

Εννοείται πως οι τοίχοι ξανα βάφτηκαν και θα ξανά βαφτούν, με συνθήματα ταξικά,
 τρανσφεμινιστικα, αντιπολεμικα, αντιρατσιστικά και αντιφασιστικα. Το πανεπιστήμιο είναι και θα παραμείνει χωρος πολιτικος.

ΚΑΘΑΡΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ
ΒΡΟΜΑΕΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΡΙΕΡΙΣΜΟ

Το να καταστρέφουν και να βρωμίζουν τα πανεπιστήμια οι αριστεροί το ονομάζουν πολιτική έκφραση.... Ότι κατάλαβες καταλάβαμε.











Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Ξέρετε τι ετοιμάζουν για την Ακρόπολη, την Κνωσό, τους πιο ιερούς χώρους της χώρας;


Ξέρετε τι ετοιμάζουν για την Ακρόπολη, την Κνωσό, τους πιο ιερούς χώρους της χώρας; Ένα τιμοκατάλογο για όλες τις σημαντικές αρχαιότητες της χώρας.

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ξαναχτυπά. 

Μετά τον ΟΠΕΚΕΠΕ  και τις λιγνιτηκες μονάδες, τώρα βάζει στο τραπέζι του ξεπουλήματος τον πιο ιερό μας πλούτο. 

Τα πολυτίμα των μεγαλύτερων αρχαιολογικών χώρων της χώρας. Και ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό. Η αρχή του τέλους για το δημόσιο έλεγχο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. 

 Αναρτήθηκε στη Δι@ύγεια, ο οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων του Υπουργείου Πολιτισμού ζητά μελέτη για την εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 21 πολυτίμων. Δηλαδή, βάζουν τιμές στα πολυτίρια της Ακρόπολης, της Κνωσού, της Αρχαίας Αγοράς, των Δελφών και της Ολυμπίας, του Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων, της Λότζιας του Ρεθύμνου και πολλών άλλων. 

Οι πιο χρυσοφόροι χώροι της Ελλάδας, οι χώροι που ανήκουν σε όλους μας, μπαίνουν στο κατάλογο προς παράδοση σε ιδιώτες, με αντάλλαγμα ένα μηνιαίο μίσθωμα. Μιλούν για αξιοποίηση, στην πραγματικότητα μιλάμε για εκποίηση. Και μάλιστα από έναν οργανισμό, τον ΟΔΑΠ, που έχει αφεθεί να καταρρεύσει από τη υποστελέχωση, ακριβώς για να εμφανιστεί μετά ως σωτήρας ιδιώτης. 

Έτσι φτάσαμε στο σημείο να υπάρχουν πολυτίρια σε αρχαιολογικούς χώρους, που οι εργαζόμενοι δεν πληρώνονται από το δημόσιο, αλλά από ιδιωτικές εταιρείες. Και τώρα συζητούν ακόμα και τη δημιουργία ανώνυμης εταιρείας πολιτισμού για να διαχειρίζεται τον πλούτο μας.  

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να μετατραπεί η πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας σε franchise. Ο πολιτισμός δεν είναι εμπορικό προϊόν, δεν είναι φιλέτο, δεν είναι ακίνητο προς μίσθωση. Άμεση λοιπόν απόσυρση του σχεδίου, Μητσοτάκη, Γιατί αν αφήσουμε να χαθεί αυτό το πράγμα, δεν θα μείνει τίποτα να υπερασπιστούμε.

Πάντα το λέγαμε ότι αυτή είναι ικανοί να πουλήσουν ακόμα και την ακρόπολη... αυτό  ετοιμάζονται πλέον να κάνουν....

Τι τους κοιτάτε ρε....
 χειροκροτάτε τους....
 τι σας ζητάνε....

Φάγανε πλέον και τα πόμολα...
 

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Μεταμεσονύκτιες (ν)τροπολογίες: «Τα καμώματα της νύχτας τα βλέπει η μέρα και… κλαίει» Το βράδυ όταν βγαίνουν τα «φαντάσματα» καταθέτει η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας το 81% των νόμων που καθορίζουν την ζωή των πολιτών


Οι (άνθρωποι) που μας κυβερνούν οι αμαρτωλές κυβερνήσεις με τα κόμματα δεν έχουν αξίες και δεν τους ενδιαφέρει η πρόοδος ή η ευημερία της Ελλάδας και του λαού της.

Είναι μια συνολική ομάδα που καρπώνεται τον πλούτο από ευρωπαϊκές ενισχύσεις από λαθρομετανάστευση από εργατικό δυναμικό που έχει μετατρέψει σε σκλάβους με την υψηλή και αβάσταχτη φορολογία που φτάνει το 60% όλους τους εργαζόμενους και τους ελεύθερους επαγγελματίες του ιδιωτικού τομέα.

Κυβερνάνε τη χώρα ακόμα και με πλαστά πτυχία και διακρίσεις που μοιράζουν μεταξύ τους. Λυμαίνονται τα πάντα, ενέργεια, κατασκευές, πολεοδομικές άδειες, πράσινες κάρτες, πράσινη ανάπτυξη πράσινα άλογα  μέσα από νόμους και χιλιάδες παραθυράκια.

Το ελληνικό Κυνοβούλιο έχει μετατραπεί σε εργαστήριο «νυχτερινής» νομοθέτησης καθώς την ώρα που οι πολίτες κοιμούνται, η κυβερνητική πλειοψηφία καταθέτει κρίσιμες τροπολογίες που καθορίζουν τη ζωή, την τσέπη και τα δικαιώματα τους, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και εννοείται χωρίς διαφάνεια.

Η νέα μελέτη του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών (ΚΕΦΙΜ) αποκαλύπτει ότι κατά την τρέχουσα κοινοβουλευτική περίοδο (Ιούλιος 2023 – Μάιος 2026), το 81% των τροπολογιών κατατέθηκε τελευταία στιγμή μεταξύ 21:00 το βράδυ και 01:00 τα ξημερώματα!

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με την κυβερνητική πλειοψηφία αντί να καταθέτει τροπολογίες την ημέρα της ψήφισης (που θα ήταν ξεκάθαρα παράνομο), τις καταθέτει την προηγούμενη νύχτα.

Έτσι, το ρολόι δείχνει διαφορετική ημερομηνία, καλύπτοντας τυπικά τον νόμο, αλλά στην πράξη βουλευτές, δημοσιογράφοι και πολίτες έχουν στη διάθεσή τους μόλις 11 ώρες για να ενημερωθούν!



Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Αγρότες σας βαρεθήκαμε! Όλο λόγια και απειλές και με τις πρώτες χαντρούλες και καθρεφτάκια θα ξαναγυρίσετε στην αγαπημένη σας αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Σταματήστε να κάνετε τις παρθένες και τους αγανακτισμένους. Καταντήσατε Των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι…


«Εάν υπάρχει Έλληνας αγρότης που θα σας ψηφίσει, σας μιλάω ειλικρινά, ή θα είναι λαμόγιο ή ηλίθιος.»
Ένας αγρότης, ο Λ. Βούλγαρης, αντιπρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Λειβαδιάς, τα λέει έξω από τα δόντια στην Α. Σδούκου που τον ακούει εμβρόντητη! Aκούστε τον: 
«Εάν υπάρχει Έλληνας αγρότης που θα σας ψηφίσει, σας μιλάω ειλικρινά, ή θα είναι λαμόγιο ή ηλίθιος. 
Είσαστε Γενική γραμματέας στο Υπουργείο Ενέργειας, δεν είσαστε; 
Σας παρακαλάνε οι Βορειοελλαδίτες για την κατανομή των βιοντίζελ; 
Εφτά χρόνια και δεν το έχετε κάνει, γιατί; 
Για να παίρνουν τα καρτέλ! 

Κάντε έναν έλεγχο ρε παιδιά σε αυτή την αγορά. 
Έχουν γίνει πάμπλουτοι όλοι. 
Ο πύραυλος ο πρώτος ήταν στον αέρα, δεν είχε πέσει κάτω, 40% τα λιπάσματα πάνω, το πετρέλαιο στο Θεό. 

Δηλαδή πόσο θα αντέξουμε εμείς; Και μας αφήνετε απλήρωτους, λέει για το Monitoring. 
Ένας ίσκιος, ένα πουλί, ένα σύννεφο να περάσει από τον δορυφόρο, μας πετάτε εκτός. 
Δεν αντέχουμε άλλο, κυρία Σδούκου. 
Το καταλαβαίνετε; 
Δεν αντέχουμε άλλο.
 
Περνάνε τα δισεκατομμύρια σαν πύραυλοι πάνω από το κεφάλι μας και εμείς δεν έχουμε να ταΐσουμε τα παιδιά μας. 

Και αφού λέω για τα παιδιά μας, σας μιλάμε ειλικρινά ότι εμείς θα αγωνιστούμε γιατί δεν πρόκειται τα παιδιά μας να τα αφήσουμε αύριο στα πιράνχας και στους πολιτικούς που δυστυχώς μπαίνουν ξεβράκωτοι και βγαίνουν με 40 ακίνητα ο καθένας.»

Πρέπει οι αγρότες να ψηφίσουν ως επαγγελματίες και όχι ως κομματόσκυλα, διαφορετικά είναι άξιοι της τύχης τους. 

Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι,

και Μαμωνάδες βάρβαροι και χαύνοι λεβαντίνοι,

λύκοι, κοπάδια, οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι,

και οι χαροκόποι αδιάντροποι, και πόρνη η Ρωμιοσύνη!

Γύριζε, μη σταθείς ποτέ, ρίξε μας πέτρα μαύρη.


Οι Μουφτήδες της Θράκης μισθοδοτούνται από το Ελληνικό Δημόσιο με αποδοχές που φτάνουν περίπου τα 4.671,90 ευρώ μικτά τον μήνα, δηλαδή στο επίπεδο ανώτατων διοικητικών στελεχών του κράτους. Παράλληλα, και άλλοι θρησκευτικοί λειτουργοί εντάσσονται σε καθεστώτα δημόσιας ή ημι-δημόσιας χρηματοδότησης.

Το ερώτημα είναι απλό και δεν επιδέχεται υπεκφυγές.
Ποιο είναι το ενιαίο, διαφανές και μετρήσιμο πλαίσιο που καθορίζει αυτές τις αποδοχές;
Πού βρίσκεται η αξιολόγηση έργου;
Πού βρίσκεται η λογοδοσία;
Και γιατί ο φορολογούμενος καλείται να αποδέχεται τέτοιες ρυθμίσεις χωρίς ουσιαστική δημόσια εξήγηση;

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη όταν μιλάμε για μια ευαίσθητη περιοχή όπως η Θράκη. Εκεί, το κράτος δεν έχει την πολυτέλεια της αδιαφάνειας, ούτε της αφέλειας. Κάθε θεσμός που συνδέεται με δημόσιο χρήμα πρέπει να λειτουργεί με απόλυτη θεσμική καθαρότητα και αποκλειστική αναφορά στο συνταγματικό πλαίσιο της Ελληνικής Πολιτείας, χωρίς θολά όρια, χωρίς ασάφειες, χωρίς παράλληλες εξαρτήσεις.

Η δημόσια συζήτηση δεν μπορεί να περιορίζεται σε ευχές περί «ανεκτικότητας» όταν λείπει η βασική προϋπόθεση της ανεκτικότητας η ισονομία.

Δεν είμαστε βέβαια υπέρ των πρόσφατων αυξήσεων στις αποδοχές των Μητροπολιτών.
Όχι επειδή τίθεται θέμα θρησκευτικής αντιπαράθεσης, αλλά επειδή τίθεται θέμα κοινωνικής δικαιοσύνης και δημοσιονομικής λογικής.

 Σε μια χώρα που δοκιμάζεται οικονομικά, καμία κατηγορία μισθοδοσίας που συνδέεται με το Δημόσιο δεν μπορεί να λειτουργεί εκτός ενιαίου πλαισίου ελέγχου και αναλογικότητας.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει ιστορικό και κοινωνικό ρόλο στον ελληνικό χώρο, κάτι που δεν διαγράφεται ούτε υποτιμάται. Όμως η ιστορικότητα δεν μπορεί να μετατρέπεται σε οικονομική εξαίρεση.Το ίδιο ισχύει για κάθε θρησκευτικό θεσμό σε ένα κράτος δικαίου δεν υπάρχουν προνομιούχες ζώνες και θεσμικά “άβατα”.

Υπάρχει μόνο ένας απαράβατος κανόνας που δυστυχώς δεν εφαρμόζεται.

Ό,τι πληρώνει ο πολίτης, θα έπρεπε να το ελέγχει ο πολίτης και ό,τι δεν αντέχει έλεγχο, δεν αντέχει και δημοκρατία.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Τελικά «ΝΔ» σημαίνει «Νέα Δικογραφία»; Δ.Αβραμόπουλος: Άρση ασυλίας και μετάβαση στις Βρυξέλλες για να εκτελεστεί το ένταλμα σύλληψης του βουλευτή της ΝΔ και πρώην αντιπρόεδρου της.. Ο πρώτος με θητεία Επιτρόπου που θα συλληφθεί


Νέα τροπή στην υπόθεση του Quatargate με το ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ελέγχεται γιατί έλαβε ποσό άνω των 70.000 ευρώ, που προέρχεται από εγκληματικό δίκτυο.

Για την εφαρμογή του ευρωπαϊκού εντάλματος απαιτείται προηγουμένως η άρση της βουλευτικής ασυλίας του βουλευτή της ΝΔ. Καλά τώρα....

Εκτός όλων των άλλων Ο Δ.Αβραμόπουλος είναι βουλευτής και πρώην υπουργός των κυβερνήσεων της ΝΔ και δήμαρχος της Αθήνας, όπως και Επίτροπος της ΕΕ με το χαρτοφυλάκιο μετανάστευσης.
 
Στη Βουλή αναμένεται να διαβιβαστεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που έχουν εκδώσει οι βελγικές αρχές σε βάρος του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Αβραμόπουλου, στο πλαίσιο της έρευνας για την υπόθεση Qatargate και να ακολουθεί με συνοπτικές διαδικασίες η μετάβασή και σύλληψη🙊🙉🙈 του στις Βρυξέλλες σε εκτέλεση του εντάλματος.

Ο βουλευτής της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Αβραμόπουλος, εφόσον 🤪προχωρήσει η διαδικασία και 🌈ψηφίσει η βουλή την άρση της ασυλίας του και εκτελεστεί το ένταλμα, θα είναι ο πρώτος πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος με θητεία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον οποίο εκδίδεται ένταλμα σύλληψης, γεγονός που προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξέλιξη της υπόθεσης.

Ο σχετικός τεράστιος φάκελος με τα στοιχεία των βελγικών αρχών αναμένεται να ακολουθήσει τη θεσμική οδό, μέσω της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και του υπουργείου Δικαιοσύνης, πριν καταλήξει στο ελληνικό Κυνοβούλιο.

😂🥁ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. για Αβραμόπουλο: Η Ν.Δ. έχει καταντήσει πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο.
💰«Η περιβόητη "αριστεία" της Ν.Δ. έχει μόνιμη έδρα στις δικαστικές αίθουσες», αναφέρεται στην ανακοίνωση💸. Μετά από αυτήν την ανακοίνωση όλος ο ΣΥΡΙΖΑ είναι έτοιμος να κάνει ότι τον διατάξει η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. 
Η είδηση ότι οι δικαστικές αρχές των Βρυξελλών εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Έλληνα πολιτικού για βαρύτατα αδικήματα, όπως η συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, η νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και η διαφθορά, έσκασε σαν βόμβα στο κυβερνητικό στρατόπεδο, προκαλώντας πανικό για τις πολιτικές παρενέργειες που θα ακολουθήσουν.

Πληροφορίες από τις Βρυξέλλες, αναφέρουν μάλιστα ότι στη δικογραφία του κ. Αβραμόπουλου περιλαμβάνεται και το όνομα πολύ γνωστού ανώτερου κυβερνητικού στελέχους της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, που εκείνη την περίοδο κατείχε υψηλόβαθμη θέση στην Κομισιόν, και το όνομά του είχε συμπεριληφθεί σε δημοσιεύματα ευρωπαϊκών ΜΜΕ που αναφέρονταν στο σκάνδαλο.

Η ΝΔ μετατρέπεται σε «πινάκιο» δικαστηρίου μετά και τη δίωξη Αβραμόπουλου.

 Μάλιστα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές θα υπάρξει και δεύτερη δικογραφία τις επόμενες μέρες.

Δεν έχει μείνει πολιτικός της Νέας Δημοκρατίας έξω από σκάνδαλο. Πού θα σταματήσει η… κατρακύλα κανείς δεν ξέρει

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Ακόμα και για αυτό το σκάνδαλο, τα πολιτικά και κυβερνητικά στελέχη θεωρήθηκαν για άλλη μια φορά αθώα.


Ποιος θυμάται το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων;
Ήταν μία από τις μεγαλύτερες πολιτικοοικονομικές υποθέσεις της περιόδου 2007–2009 στην Ελλάδα. Αφορούσε την επένδυση αποθεματικών ασφαλιστικών ταμείων σε σύνθετα χρηματοοικονομικά προϊόντα («δομημένα ομόλογα») που είχαν εκδοθεί από το Ελληνικό Δημόσιο και διακινηθεί μέσω τραπεζών και χρηματιστηριακών εταιρειών. Περίοδος Κυβέρνησης ΝΔ υπό τον Κώστα Καραμανλή.

Για τον σκάνδαλο, τα πολιτικά και κυβερνητικά στελέχη θεωρήθηκαν για άλλη μια φορά αθώα. 
Η Ακρόπολις Χρηματιστηριακή ήταν η μόνη πλευρά της υπόθεσης που κατέληξε σε ουσιαστικές καταδίκες στο Εφετείο.

Επιδικάστηκε πρόστιμο 5,5 δις. Με τις προσαυξήσεις έφτασε 25,5 δις 
Δεν πληρώθηκε ποτέ ούτε λεπτό. 
Πρόσφατα το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών ουσιαστικά μηδένισε το πρόστιμο! Το περιόρισε σε περίπου 800.000 αλλά το κήρυξε ανεπίδεκτο είσπραξης! 

Έτσι, ενώ ως τώρα τα διεκδικούμενα χρέη προς το δημόσιο ήταν 114 δις, με μια απόφαση μηδενισμού χρέους προς μια ιδιωτική εταιρεία, έσβησε το 13,5% του συνολικού χρέους προς το Δημόσιο! 

Μη ρωτήσει κανείς πλέον "ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο; " 
Όχι, δεν είναι απλά οι κυβερνήσεις της ΝΔ, διότι από τότε ως σήμερα πέρασαν κυβερνήσεις ΟΛΩΝ των κομμάτων και χρωμάτων. 

Το κεφάλαιο κυβερνάει! 
Εν τω μεταξύ, όσο και όσοι /ες σκέφτεστε πόσο μπανάλ και παλαιοκομμουνιστική είναι αυτή η άποψη, μετρείστε τα σπίτια και τα μαγαζάκια που χάνει ο κάθε φουκαράς, επειδή δεν πρόλαβε μια δόση, επειδή απολύθηκε, επειδή χώρισε, επειδή δεν ανταποκρίθηκε σε μια ρύθμιση

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------