Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Ακόμα και για αυτό το σκάνδαλο, τα πολιτικά και κυβερνητικά στελέχη θεωρήθηκαν για άλλη μια φορά αθώα.


Ποιος θυμάται το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων;
Ήταν μία από τις μεγαλύτερες πολιτικοοικονομικές υποθέσεις της περιόδου 2007–2009 στην Ελλάδα. Αφορούσε την επένδυση αποθεματικών ασφαλιστικών ταμείων σε σύνθετα χρηματοοικονομικά προϊόντα («δομημένα ομόλογα») που είχαν εκδοθεί από το Ελληνικό Δημόσιο και διακινηθεί μέσω τραπεζών και χρηματιστηριακών εταιρειών. Περίοδος Κυβέρνησης ΝΔ υπό τον Κώστα Καραμανλή.

Για τον σκάνδαλο, τα πολιτικά και κυβερνητικά στελέχη θεωρήθηκαν για άλλη μια φορά αθώα. 
Η Ακρόπολις Χρηματιστηριακή ήταν η μόνη πλευρά της υπόθεσης που κατέληξε σε ουσιαστικές καταδίκες στο Εφετείο.

Επιδικάστηκε πρόστιμο 5,5 δις. Με τις προσαυξήσεις έφτασε 25,5 δις 
Δεν πληρώθηκε ποτέ ούτε λεπτό. 
Πρόσφατα το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών ουσιαστικά μηδένισε το πρόστιμο! Το περιόρισε σε περίπου 800.000 αλλά το κήρυξε ανεπίδεκτο είσπραξης! 

Έτσι, ενώ ως τώρα τα διεκδικούμενα χρέη προς το δημόσιο ήταν 114 δις, με μια απόφαση μηδενισμού χρέους προς μια ιδιωτική εταιρεία, έσβησε το 13,5% του συνολικού χρέους προς το Δημόσιο! 

Μη ρωτήσει κανείς πλέον "ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο; " 
Όχι, δεν είναι απλά οι κυβερνήσεις της ΝΔ, διότι από τότε ως σήμερα πέρασαν κυβερνήσεις ΟΛΩΝ των κομμάτων και χρωμάτων. 

Το κεφάλαιο κυβερνάει! 
Εν τω μεταξύ, όσο και όσοι /ες σκέφτεστε πόσο μπανάλ και παλαιοκομμουνιστική είναι αυτή η άποψη, μετρείστε τα σπίτια και τα μαγαζάκια που χάνει ο κάθε φουκαράς, επειδή δεν πρόλαβε μια δόση, επειδή απολύθηκε, επειδή χώρισε, επειδή δεν ανταποκρίθηκε σε μια ρύθμιση

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας σε οτιδήποτε παράγει βάζουν λουκέτο. Ο τελευταίος στόχος τους είναι η ενεργειακή επάρκεια της χώρας. Το συγκεκριμένο έγκλημα είναι πολλαπλάσιο ακόμα και από τον αφελληνισμό της χώρας που κάνουν εδώ και δεκαετίες. Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα

Ο χρήσιμος ηλίθιος ελληνικός λαός τουλάχιστον ας κοιτάξει να επωφεληθεί από τη λεηλασία.
Είναι μία μεγάλη ευκαιρία να ξεβρωμίσει η πατρίδα.

Το πιο σημαντικό από όλα και αυτό που ήθελαν να πετύχουν είναι να μην μπορούν να επαναλειτουργήσουν τα τρία τεράστια μηχανήματα, τα οποία κόστισαν πολλά εκατομμύρια και διαλύθηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Το 2023 η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έδωσε πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στην αναβάθμιση της 5ης μονάδας! 

Η επιχείρηση ολικής καταστροφής πραγματοποιήθηκε από εξειδικευμένο συνεργείο, που τοποθέτησε πολλά εκρηκτικά στα σημεία στήριξης των μηχανημάτων. Δεν ήθελε και πολύ χρόνο, αφού μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα οι τρεις μεταλλικοί «γίγαντες» κατέρρευσαν


Τα ίδια εγκλήματα συμβαίνουν σε όλα τα επίπεδα: στον πρωτογενή τομέα, στη βαριά βιομηχανία, στις μεταφορές και στις υπηρεσίες. 

Οι ελληνικές και ευρωπαϊκές πολιτικές θέλουν τη φτωχοποίηση της χώρας. Για αυτό το λόγο  πτωχεύουν την Ελλάδα και δεν επιτρέπουν εγχώριες εναλλακτικές στρατηγικές, δεν προστατεύουν την εθνική αυτάρκεια και μεταβιβάζουν το κόστος σε εθνικό επίπεδο.

Αυτός είναι και ο λόγος που φρόντισαν η κυβερνήσεις να διαλύσουν τη βιομηχανία, τη βιοτεχνία, τον αγροτικό και κτηνοτροφικό τομέα της πρωτογενής παραγωγής και των ναυπηγοεπισκευαστικό κλάδο.

Οτιδήποτε παράγει στην ελλάδα πρέπει να μπει λουκέτο. Το μαγαζί θέλουν να το πουλήσουν φθηνά.

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θυσιάζει τον λιγνίτη για να συμμορφωθεί με τα συμφέροντα, αλλά αυτό αυξάνει την εξάρτηση από εισαγόμενα καύσιμα και το κόστος για το δημόσιο και τους πολίτες, ενώ παράλληλα συγκεντρώθηκε η ενεργειακή μεταποίηση χωρίς εθνική συνείδηση σε λίγες οικογένειες .

Η εγχώρια ελίτ 5–6 οικογενειών, σε συμπαιγνία με το κράτος που εξαρτάται από αυτούς, και με την ανοχή της αντιπολίτευσης και των κομματικών πελατών τα λεγόμενα κομματόσκυλα, οδηγεί την Ελλάδα σε οικονομικό μαρασμό και σε γεωπολιτική εξαφάνιση.

 Αυτό δεν είναι μυστικό σχέδιο, αλλά κυβερνητική πολιτική επιλογή με οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο, που θυσιάζει την εθνική αυτάρκεια και την ενεργειακή ασφάλεια για να ευνοήσει λίγες οικογένειες και τα ξένα αφεντικά της. 


Από την τουρκία εξαρτάται ενεργειακά η χώρα ακόμα και για την προμήθεια του φυσικού αερίου. 

Τα ερωτήματα βέβαια που προκύπτουν για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας είναι πιεστικά:

1. Αφού κάνατε την «πράσινη μετάβαση», γιατί εγκαινιάζετε συνεχώς νέες μονάδες παραγωγής ρεύματος με φυσικό αέριο; Γιατί κάθε 1 MW (μεγαβάτ) εγκατεστημένης ισχύος λιγνιτικής παραγωγής που έκλεισε αντικαταστάθηκε με 2 MW μονάδων φυσικού αερίου που, αν υλοποιηθεί ο προγραμματισμός σας, θα φτάσει τα 3MW; 

2. Γιατί γεμίζετε κάμπους, βουνά και κατοικημένες περιοχές με μπαταρίες λιθίου, βάζοντας σε τεράστιο κίνδυνο την υγεία των κατοίκων και του περιβάλλοντος;

3. Πώς θα εγγυηθείτε την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας, όταν οι σταθερές μονάδες βάσης λειτουργούν μόνο με εισαγόμενο φυσικό αέριο το οποίο μεταφέρεται μέσω του Τουρκικού TurkStream ή LNG που μεταφέρεται με καράβια μέσω του Ατλαντικού; 

4. Τι θα κάνετε αν ο Ερντογάν ή ο οποιοσδήποτε «σουλτάνος» κλείσει τη στρόφιγγα ή ανατινάξει τους αγωγούς; 

5. Με ποιο δικαίωμα καταστρέφετε τις υποδομές των ΑΗΣ και των ορυχείων που φτιάχτηκαν με δημόσιο χρήμα βγαλμένο με τον ιδρώτα και το αίμα του ελληνικού λαού; 

6. Ποιος σας δίνει το δικαίωμα να βάλετε τον ελληνικό λαό να πληρώσει ακόμα μισό δισ. ευρώ, για να μετατρέψετε την 5η μονάδα της Πτολεμαΐδας σε μονάδα φυσικού αερίου, όταν πληρώθηκε με 1,5 δισ. από τον ελληνικό λαό και δεν δούλεψε ούτε έναν χρόνο;

Όλη η Ελλάδα, "μάτωσε" η πλέον "χαμένη γενιά του Ελληνισμού"


Μιά ἄγνωστη πτυχή τῆς σύγχρονης μας ἱστορίας , ἴσως ἡ πιό ἐπώδυνη μαζί μέ τήν Μικρασιατική καταστροφή

'"ΜΙΑ ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ"

"Οι 40000 αγνοημένοι ,από την τότε αλλά και μετέπειτα Ελληνική κυβέρνηση, Έλληνες στρατιώτες που μαρτύρησαν και αφανίστηκαν στη ματωμένη Μικρά Ασία από τους αιμοσταγείς Τούρκους"

Οι 40.000 Ελληνες αιχμαλωτοι στρατιωτες που αιχμαλωτιστηκαν απο τους Τουρκους κατα την υποχωρηση της Στρατιας Μικρας Ασιας το 1922 (στην ουσια 54.753- επεστρεψαν τμηματικα στην Ελλαδα 14.750 μεχρι το 1923 και λιγες δεκαδες μεχρι το ....1931(!) ειναι περισσοτεροι απο το ΣΥΝΟΛΟ των νεκρων Ελληνων στρατιωτων σε ΟΛΟΥΣ τους πολεμους απο το 1897 μεχρι και το 1941(!). 

Πραγματι, σε κατ' ιδιαν συναντηση με τον αγαπητο φιλο Ευστάθιο Δαφνομήλη το περασμενο Σαββατο, καταληξαμε στο ασφαλη συμπερασμα οτι οι νεκροι του πολεμου του 1897 (672) του Α' Βαλκανικου (3.804) του Δευτερου Βαλκανικου (5.512), των "Νοεμβριανων" του 1916 (82) της εκστρατειας του 1919 στην Ουκρανια (382) της Μικρασιατικης Εκστρατείας (13.869) και του Ελληνοιταλικου πολεμου του 1940-1 μαζι με αυτη του Ελληνογερμανικου ( 13.428), ΣΥΝΟΛΟ 37.599,  

υπολειπεται κατα 2.400 ανδρες περιπου των 40.000 Ελληνων στρατιωτων που εξαφανιστηκαν στην ματωμενη Μικρά Ασια, που στην κυριολεξία τους κατάπιε, με τροπο "χειροτερο απο τον θανατο" (Πυροβολισμοι, ομαδικες εκτελεσεις με πολυβολα, σφαξιμο με ξιφολογχη, κοψιμου λαιμου με μαχαιρι, πριονισμοι, θαψιμο ζωντανοι, μαζικοι απαγχονισμοι, κατακρεουργηση με φαλτσετες μεσα σε σταυλους, ακρωτηριασμος με χασαπομαχαιρα και κατοπιν καταναλωση απο Τουρκους χωρικους (Κρεαταγορα της Μαγνησιας, 16 Νοεμβριου 1922) συνθλιβη κρανιου με πετρα απο συμπατριωτες(!) 

υπο την απειλη οπλου, καψιμο ζωντανοι δεμενοι με ατσαλοσυρμα σε ομαδες των πενηντα με πετρελαιο, βιασμοι κατ επαναληψη, εξορυξη οφθαλμων και αλλων οργανων απο Τουρκους ιατρους(!) σε υγιεις(!) στρατιωτες, θανατηφορες ενεσεις, πλυσιμο σε χαμαμ πενηντα βαθμων Κελσιου και μετα έκθεση γυμνοί σε θερμοκρασιες κατω του μηδενος στο Μικρασιατικο υψιπεδο κ.ο.κ.

ΚΑΜΙΑ, μα ΚΑΜΙΑ Ελληνικη κυβερνηση δεν ενδιαφερθηκε για την τυχη τους, και δεν εκανε την παραμικρη νυξη στους Τουρκους για αυτο μετα την "ανταλλαγη" Ελληνων και Τουρκων στρατιωτων που ολοκληρωθηκε μεσα στο 1923. Οι Τουρκοι ειπαν ξερα οτι "δεν υπηρχαν αλλοι" και το θεμα εκλεισε εκει. 

Δεν εκλεισε ομως, μεσα στις καρδιες των απλων Ελληνων, που ηξεραν οτι μια ολοκληρη γενια νεων Ελληνων ηλικιας 18-30 δεν γυρισε ποτε πισω, και οχι απλα δεν γυρισε, αλλα βρηκε μια μοιρα πιο τραγικη απο το πιο μαυρο εφιάλτη...

ΚΑΝΕΝΑΣ Ελληνας ηγετης, ουτε ο Βενιζελος με τα κωλοτριψιματα στον Κεμαλ και τα "Βραβεια" του κωλου, ουτε ο Μεταξας, που δωριζε "σπιτια" στη Θεσσαλονικη απο το πουθενα στον αρχισφαγεα Κεμαλ για να δει που ...πρωτομπουσουλησε, ουτε ο Παπαγος και το Βασιλικο ζευγος που υποδεχτηκε με τετοια δουλικοτητα τον Τουρκο Προεδρο Ταγιαρ το 1952, ωστε του εκανε δωρο ενα χρυσο πιστο αντιγραφο(!) της νεκρικης μασκας του Ατρεα των Μυκηνων, , ουτε φυσικα οι ακομα πιο αθλιοι ηγετες της Μεταπολιτευσης ( που δεν ασχοληθηκαν και με τους 103 Ελλαδιτες αγνοουμενους του 1974, ποσο μαλλον για τους 1.516 Κυπριους) δεν ενδιαφερθηκε για την τυχη αυτων των ανθρωπων, της πλεον "χαμενης γενιας του Ελληνισμου". 

Η απώλεια 40.000 νεων Ελληνων μονοκοπανιά, ειναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ απωλεια σε εμψυχο δυναμικο Ελληνικου στρατου στα 5.000 χρονια ιστοριας του, και μονο η θλιβερη μαχη της Πυδνας (22 Ιουνιου του 168 πΧ-20.000 νεκροι υπο τον Περσέα) καθως και η δευτερη μαχη της Πυδνας ( 17 Μαιου του 148 πΧ-20.000 νεκροι υπο τον Ανδρίσκο) την "ακολουθουν' σε μεγαλη αποσταση...

Και η ξεφτιλα γινεται ακομα μεγαλυτερη, οταν χωρες σαν την ξεφτιλισμενη και κατεστραμενη Γερμανια του Αντεναουερ να πιεζει ολοκληρο Σταλιν με συνεχη γραμματα, να κινει Θεους και Δαιμονες για να μην μεινει "κανενας Γερμανος στρατιωτης πισω" ενω ηδη ειχε 2.400.000(!) αγνοουμενους στρατιωτες στο Ανατολικο Μετωπο ( η επιστροφη 5.589 επιζωντων της 6ης Στρατιας του Σταλιγκραντ το 1955 ηταν προσωπικη επιτυχια του δαιμονιου Αντεναουερ). Οι δε, επιμονες προσπαθειες των ΗΠΑ για τους αγνοουμενους στρατιωτες τους στο Βιετναμ ειναι γνωστες, ενω εχουν γυριστει και ταινιες (Chuck Norris).

Ολη η Ελλαδα, "ματωσε"

Μονο απο το μικρο χωριό του γραφοντος (Πιστιανά Αρτας, που αριθμει..120(!) κατοικους, ο φορος αιματος ηταν βαρυς για τη Μικρασιατικη εκστρατεια: Πεντε νεκροι σε μαχες, πεντε αιχμαλωτοι ( απο τους οποιους επέστρεψαν μονο οι δυο, ο ενας πεθανε σε ηλικια 86 ετων το 1986, και οταν εβηχε τον ακουγε ολο το...χωριο, λογω των φοβερων βρογχικων που ειχε λογω της εκθεσης σε τετοια..."χαμαμ", ενω ο αλλος πεθανε το 1979, αφου ειχε βιασθει κτηνωδως απο Τουρκους στρατιωτες, -δεν μπορουσε να περπατησει). 

Αναρωτιεται λοιπον κανεις, τι σχεση εχει με τον Ελληνισμο αυτο το αθλιο κρατικο μορφωμα που μας εχει μπαστακωθει απο την επαυριο της δολοφονιας του τελευταιου πραγματικου Ελληνα ηγετη, Καποδιστρια.

Τα συμπερασματα δικα σας. Ηταν μια σκεψη που δουλευα μεσα μου επι χρονια, αλλα η μελετη μου το καλοκαιρι του 2019 στα ημερολογια των Ελληνων αιχμαλωτων του 1922 που τα βρηκα ενα προς ενα ηταν η χαριστικη βολη. Θεωρησα εθνικη υποχρεωση μου να αποκαλυψω αυτη την τραγικη αληθεια και ειδικα προς τις ψυχες των νεκρων, καποιοι απο τους οποιους ηταν ακομα εν ζωη το 1950 στις φυλακες της Σμυρνης, Αδανων και της "σκοτεινης" Αμασειας του Ποντου...

Θερμη παράκληση: Δημοσιευστε το ΟΛΟΙ.

Σας ευχαριστω ολους.

Via Ηλίας Αναγνωστάκης αλλά εγώ το είδα στον τοίχο της φίλης μου Voula Tsakogianni💖


Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Στην Ελλάδα Καλύτερα να σκοτώσεις άνθρωπο, παρά σκυλί, πιο λίγα χρόνια θα φας.


Το ξέρετε ότι, οδηγώντας αυτοκίνητο, μηχανή ή και ποδήλατο ακόμη, μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να πατήσετε ένα σκυλί που έχει πετάξει στον δρόμο κάποιος Σκυλόφιλος και να το σκοτώσετε; 

🌈Πληροφοριακά, μόνο μερικά χρονάκια φυλακή θα κάνετε + κάποιες χιλιάδες ευρώ 💶 💰 πρόστιμο. Αν πατήσετε κάποιο σκυλί με το αυτοκίνητό σας.

Το ξέρατε ότι οι δήμοι και οι φιλοζωικές οργανώσεις μετά την στείρωση των σκυλιών τα πετάνε στο δρόμο, στις πλατείες στα πάρκα.... Αναλαμβάνει κάποιος να τα ταΐζει. κυκλοφορούν όπου να ναι, κάνουν τις ανάγκες τους όπου βρουν κανένας δεν τα μαζεύει τα σκατά τους και όλο αυτό είναι νόμιμο και το ονομάζουν επανένταξη;

Στη συγκεκριμένη φωτογραφία η γυναίκα βλέπει το σκυλί, του Κορνάρει νομίζει ότι το σκυλί έχει φύγει γιατί λογο μεγέθους δεν το βλέπει, ξεκινάει και το σκυλί βρίσκεται κάτω από το αυτοκίνητο.

Θέμα τύχης είναι να ζεις ελεύθερος στην Ελλάδα.

Κατά την εξέτασή της από τους αστυνομικούς, η 60χρονη έδωσε τη δική της εκδοχή για όσα συνέβησαν εκείνη την ημέρα. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, ακινητοποίησε αρχικά το όχημα της όταν αντιλήφθηκε το ζώο στο οδόστρωμα και περίμενε για λίγα δευτερόλεπτα, θεωρώντας ότι είχε απομακρυνθεί. Όταν ξεκίνησε ξανά, πέρασε πάνω από τον σκύλο και, όπως ισχυρίστηκε, πανικοβλήθηκε φοβήθηκε και εγκατέλειψε το σημείο χωρίς να σταματήσει.

Σύμφωνα με τον νόμο 4830/2021 της ΝΔ, η θανάτωση σκύλου αποτελεί κακούργημα και τιμωρείται με ιδιαίτερα αυστηρές ποινές.

Όλοι αυτοί οι σκυλόφιλοι που γνώριζαν ότι το σκυλί είναι γέρικο και το άφησα να κυκλοφορεί νύχτα στο δρόμο δεν φέρουν καμία ευθύνη;





Παλιά τους λέγαμε επιδειξίες και καλούσαμε την αστυνομία να τους μπαγλαρώσει..

Απορία: Αν ο μπάρμπας της φωτογραφίας πάει έτσι στη Γάζα γιά συμπαράσταση, θα τον πετάξουν από ταράτσα μαζί με το ποδήλατο ή μόνο του;


Η χθεσινή κωμικοτραγική εικόνα των γυμνών ποδηλατών στη Θεσσαλονίκη, δεν αποτελεί ένδειξη «προόδου», αλλά ακόμη ένα επεισόδιο σε μια βαθύτερη αριστερή κοινωνική σύγχυση στο πού τελειώνει η ελευθερία έκφρασης και πού αρχίζει η προσβολή του δημόσιου χώρου και της κοινής ευπρέπειας. 

Και σίγουρα κανένας δεν έχει όρεξη να βλέπει τη σέλα καρφωμένης στο πίσω μέρος του μπάρμπα. 

Ο κοινός χώρος μετατρέπεται σε πεδίο επιβολής μιας άρρωστης μειοψηφικής συμπεριφοράς πάνω σε όλους τους υπόλοιπους που δεν την επέλεξαν.

Ούτε τα παιδιά δεν σεβάστηκαν.

Υποτίθεται ότι το Άρθρο 353 του Ποινικού Κώδικα για την προσβολή της γενετήσιας ευπρέπειας δεν υπάρχει τυχαία αλλά για να υπενθυμίζει σαφέστατα ότι η δημόσια σφαίρα δεν είναι ουδέτερη σκηνή απεριόριστης έκθεσης, αλλά χώρος συνύπαρξης με κανόνες, όρια και αμοιβαίο σεβασμό.

Όταν τέτοιες συμπεριφορές βαφτίζονται συλλήβδην «δικαιώματα» του κόλπου και εντάσσονται σε ένα πλαίσιο καθολικής ανοχής, το αποτέλεσμα είναι (κάτι που είναι πλέον ορατό σε όλους) σταδιακή αποσάθρωση της έννοιας του μέτρου και σύγχυση ανάμεσα στην ελευθερία και στην επίδειξη του κώλου.

Η σημερινή "δημοκρατία" αντί να νομιμοποιεί κάθε μορφή δημόσιας πρόκλησης ως φυσιολογική στα πλαίσια του άκρατου δικαιωματισμού που διέπουν την εποχή μα θα έπρεπε να θέτει όρια ακριβώς για να προστατεύει την ελευθερία όλων και όχι την επιβολή της κάθε ξέκωλης "έκκεντρικής" (για να το πω εκλεπτυσμένα) συμπεριφοράς του ενός πάνω στον δημόσιο χώρο των πολλών.

Στο τέλος εκεί κρίνεται μια κοινωνία όχι στο πόσα «επιτρέπουμε», αλλά στο αν έχουμε ακόμη τη διάκριση να ξεχωρίζουμε την ελευθερία από την προσβολή της κοινής αιδούς.

Υ.Γ Εάν όντως ο υποφαινόμενος και οι "ομογάλακτοι" του κόπτονται πραγματικά για την FREE Παλαιστίνη και δεν διακατέχονται απλά από την ψυχοσεξουαλική παρέκκλιση του επιδειξία, ας πάνε μια βόλτα από την Γάζα η ακόμη καλύτερα στο Τελ Αβίβ και ας πράξουν την ίδια πορεία διαμαρτυρίας να μας λυθεί και εμάς η απορία αν θα τον πετάξουν από την ταράτσα μαζί με το ποδήλατο ή μόνο του;

Τσίτσιδοι μπροστά σε ανήλικα.
Αυτή είναι η πρόοδος τους.
Δεν θέλουν ελευθερία, να δείχνουν
τα οπίσθιά τους στο παιδί ΣΟΥ θέλουν.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Sooo what’s you’re saying I should move to Switzerland Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη...


Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη. Και στην πολιτική, η παραφροσύνη αρχίζει τη στιγμή που η εξουσία χάνει την επαφή της με την πραγματικότητα.


Αφού τα έκαναν σκατά και απόσκατα, φαλίρισαν τα πάντα 
και τα πάντα ρυθμίζονται ανεξέλεγκτα από τους βρώμικους κομματικούς μηχανισμούς, καλούν αυτούς που τους ξεβράκωσαν, ξεσπίτωσαν, που τα βγάζουν ίσα ίσα, ή ακόμη χειρότερο δεν τα βγάζουν πέρα, να ψάχνουν τα φτηνότερα, μήπως και σώσουν τη πείνα τους.

  Καμαρώνουν αυτοί που τους ταΐζουμε και τους χρηματοδοτούμε εμείς και έχουν συνέχεια γεμάτο το στομάχι, και τα πάντα πληρωμένα.


Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Θα τα πω όλα στο Θεό! Εκεί που πάω ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΌΛΑ!


Να τα πεις Άγγελε μου, να τα πεις. 
Κι εγώ μαζί σου.

Άρχισε το ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ σε Ορυχεία και Σταθμούς παραγωγής ρεύματος από λιγνίτη


Άρχισε το ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ από την γνωστή φυλή σε Ορυχεία και Σταθμούς παραγωγής ρεύματος, ΧΑΛΚΟΣ ΜΠΡΟΎΤΖΟΣ ΣΙΔΕΡΆ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ το λεγόμενο ξηλωμα άρον άρον πριν ακόμα τον διαγωνισμό κατεδάφισης που έληγε 16 Ιουνιου 2026, 

Τώρα πλέον και τα ανατινάζουν με μια εκδικητική πολιτική της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και του Τσαβου για να μην ξαναλειτουργήσουν ποτέ ούτε ως εφεδρεία οι σταθμοί παραγωγής ρεύματος και τα ορυχεία.

Γίνεται τό ίδιο ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ που έγινε στην ΑΕΒΑΛ και έμειναν ΤΑ ΚΟΥΦΑΡΙΑ ΤΗΣ μετά την λεηλασία τα οποία βεβαίως μας θυμίζουν τις μεγάλες και υποσχόμενες επενδύσεις για νέες θέσεις εργασίας, που όμως κατάντησε ΑΝΕΚΔΟΤΟ αφού η κατάσταση εδώ και χρόνια παραμένει στάσιμη, ο χώρος είναι γεμάτος μπάζα παλιοσίδερα αγκάθια και ότι βάλει το μυαλό σας..   

Με τους νέους να μας γυρίζουν την πλάτη και να φεύγουν προς άλλες χώρες.

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΓΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ

Να ξυπνήσουμε γιατί έρχονται δύσκολες ημέρες  η εγκατάλειψη φέρνει ΔΥΣΤΥΧΙΑ!!!
Δείτε το βίντεο 

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

«PosoKanei» Όλα ωραία. Όλα σύγχρονα. Όλα… app..🥁

Στο τέλος της ημέρας ο πολίτης δεν χρειάζεται απλώς να ξέρει πόσο κάνει. Χρειάζεται, πρωτίστως, να μπορεί και να το πληρώσει…


Οι μοντέρνοι ντόπιοι πολιτικοί κοτζαμπάσηδες γνωρίζουν με τι ποιότητας όχλου έχουν να κάνουν και συναγωνίζονται στην παροχολογία, στην ψευτιά και στην εθνική αδιαφορία. Πίνοντας τα ποτάκια τους αρπάζουν τις μίζες στα διαλείμματα της παπαρολογίας τους, στέλνοντας στον ελληνικό λαό τον λογαριασμό.

Γιατί κανένας στην ελλάδα δεν τολμάει να αναφερθεί στη φορολογία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων;

Διαβάστε τι φόρο πρέπει να πληρώσουμε στην αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για να μας γλεντούν καθημερινά τα παρτάλια που χρωστάνε πάνω από ένα δισεκατομμύριο στις τράπεζες και δεν τους ενοχλεί κανένας. 

Φέτος το τυπογραφείο μας κατάφερε να βγάλει 17.000€ καθαρά κέρδη.

ΦΟΡΟΛΟΓΊΑ 

1) Από το πρώτο ευρώ 22% δηλαδή 3761,27 ευρώ. 

2) προκαταβολή φόρου υπάρχουμε δεν υπάρχουμε του χρόνου 80% επι τού αναλογούντα φόρου δηλαδή 3009,02 ευρώ

3) τέλος επιτηδεύματος άλλη μία απάτη αυτός ο φόρος 1.000€
Σύνολο φορολογίας 7.770,89

Από τα 17.000 ευρώ κέρδος αν αφαιρέσουμε τον φόρο 7.770,89 μένουν καθαρά 
9.929,11 ευρώ. 

Μετά από ένα χρόνο δουλειάς δύο συνέταιροι, δύο ξεχωριστά σπίτια δύο ξεχωριστές οικογένειες η μία με δύο παιδιά και άλλοι με τρία παιδιά πρέπει να ζήσουν η κάθε μία με 4.614,55 ευρώ μετά ένα χρόνο δουλειάς.

Δηλαδή με 384,54 ευρώ τον μήνα. Κατάλαβες τώρα τι συμβαίνει;

Ο ελληνικός λαός είναι μόνος του και εγκλωβισμένος στην “παγίδα της μετριότητας”.  Με άλλα λόγια δεν είναι αρκετά φτωχός για επανάσταση, δεν είναι αρκετά πλούσιος για ανάπτυξη, δεν είναι αρκετά δυστυχισμένος για κατάρρευση, δεν είναι αρκετά πατριώτης για μεταρρύθμιση!! Είναι κολλημένος κάπου στη μέση.
Στηρίζεται στα αμαρτωλά κόμματα και στο τι θα αποφασίσουν οι άλλοι.
Και αυτό είναι το πιο ανθεκτικό μοντέλο σκλαβιάς στον κόσμο! Άρα θα σέρνεται για πάντα σε δοκιμασία επιβίωσης.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

" Τον σκοτώσαμε; Καλά κάναμε." Η αλαζονεία και η απανθρωπιά για τον θάνατο ενός μικρού παιδιού , είναι η απόλυτη ηθική κατάπτωση των ΓΎΦΤΩΝ....


Οι γύφτοι Είπαν "καλά του κάναμε; " Για ένα παιδάκι 11 ετών; Σοβαρά τώρα; 🤬🤬🤬

Το "καλά του κάναμε", δείχνει πόσο ξένο και παρασιτικό σώμα είναι.

Καταδικάστηκε ισόβια ο γύφτος δολοφόνος του 11χρονου Μάριου και, μόλις ανακοινώθηκε η απόφαση, άρχισαν οι συγγενείς του δολοφόνου να δημιουργούν επεισόδια στα δικαστήρια και ένας εξ αυτών φώναζε «καλά κάναμε και το σκοτώσαμε».

Και όλα αυτά, ενώ είναι γνωστό πώς προσπάθησαν όλους τους προηγούμενους μήνες να εκφοβίσουν ή να εξαγοράσουν μάρτυρες.

Και μετά ενοχλούνται όταν τους λένε «γύφτους» …

Ο γύφτος δολοφόνος του 11χρονου Μάριου Σουλούκου στις 8 Ιουνίου 2017 στο Μενίδι τον σκότωσε με  σφαίρα στο κεφάλι κατά τη διάρκεια σχολικής εκδήλωσης.

Δεν ξέρω τι πρέπει να περιμένει μια κοινωνία που τα παιδιά της δολοφονούνται σε μια σχολική γιορτή.

Σύμφωνα με στοιχεία του παραπεμπτικού βουλεύματος, ο 11χρονος μαθητής της 5ης δημοτικού χτυπήθηκε στο  κεφάλι από σφαίρα τον Ιούνιο του 2017 ενώ περίμενε να ξεκινήσει γιορτή με θεατρική παράσταση που είχε διοργανωθεί στο σχολείο του, το 6ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών.

Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα οι δολοφόνοι γνώριζαν πως οι πράξεις τους – δηλαδή οι πυροβολισμοί – ενδέχεται να προκαλούσαν το θάνατο κάποιου παρευρισκομένου στην ευρύτερη πυκνοκατοικημένη περιοχή.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Το ένα σοκ διαδέχεται το άλλο – Στέλεχος υπουργείου που εμπλέκεται στο έγκλημα των Τεμπών προσπάθησε να δωροδόκησει την ANUBIS την ώρα που έψαχνε για τα απομεινάρια των νεκρών


Καταλαβαίνεις τι είναι αυτά που διάβασες; Καταλαβαίνεις τι είναι αυτά που συμβαίνουν;

Μια πολύ σοβαρή καταγγελία, για απόπειρα χρηματισμού από άνθρωπο Υπουργείου που εμπλέκεται και ελέγχεται για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, έκανε στο Newsbreak η εκπρόσωπος της Anubis K9 Team, Αγγελική Διακομανώλη.

Η ομάδα που, όπως αποκαλύψαμε στα προηγούμενα ρεπορτάζ μας, έχει τεθεί στο στόχαστρο κυβερνητικών και όχι μόνον κύκλων, από τη στιγμή που παρέδωσε την δεύτερη πραγματογνωμοσύνη της για τα Τέμπη, δέχθηκε μια έμμεση, πλην σαφή, πρόταση να λάβει χορηγία από Υπουργείο που εμπλέκεται άμεσα με την υπόθεση των Τεμπών που ερευνούσε η Anubis, αρκεί «η πένα τους να είναι ελαφριά».

Η απόπειρα δωροδοκίας κατά την περίοδο των ερευνών


Το περιστατικό συνέβη αφότου είχε παραδοθεί η πρώτη πραγματογνωμοσύνη της εξειδικευμένης ομάδας, η οποία με τα ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά της είχε βρει βιολογικό υλικό θυμάτων του δυστυχήματος, στα μπάζα που είχαν πεταχτεί χιλιόμετρα μακριά, κατά τη διαδικασία του εσπευσμένου μπαζώματος του χώρου του εγκλήματος στα Τέμπη.

Η ομάδα ετοιμαζόταν για τη δεύτερη αποστολή της, σε άλλο σημείο όπου είχαν πεταχτεί τόνοι χώματος από την εκχωμάτωση του σημείου του δυστυχήματος. Σε εκείνη την φάση τους επισκέφθηκε μία γυναίκα, εργαζόμενη του εν λόγω Υπουργείου, μαζί με τον σύζυγό της, με πρόσχημα να λάβουν πληροφορίες για την εκπαίδευση του σκύλου τους. Στο τέλος της σχετικής κουβέντας με την εκπρόσωπο της Anubis Αγγελική Διακομανώλη, η γυναίκα ρώτησε πώς συντηρούν οικονομικά τους χώρους, τα σκυλιά και τις δραστηριότητες της ομάδας. Όταν της απάντησε το στέλεχος της Anubis, ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Εργαζόμενη εμπλεκόμενου Υπουργείου: –Να σου πω μία τρολιά;

Α. Διακομανώλη: – Τι εννοείτε;

Εργαζόμενη εμπλεκόμενου Υπουργείου: –Τι θα λέγατε να λάβετε μια χορηγία από το Yπουργείο για να μπορείτε να ανταπεξέλθετε στα έξοδά σας; Αρκεί φυσικά… η πένα σας να είναι ελαφριά!

Η κα. Διακομανώλη σοκαρισμένη, της εξήγησε ότι δεν ενδιαφέρονται για χορηγίες που έχουν προϋπόθεση οι χορηγοί να επιβάλουν τις απόψεις τους στις έρευνες και πραγματογνωμοσύνες που διεξάγουν κατόπιν παραγγελιών των Αρχών. Κατόπιν, της ζήτησε να αποχωρήσει από τον χώρο της Anubis.

Όλο το ιστορικό των διώξεων που υπέστη η Anubis, αλλά και την καταγγελία για την απόπειρα χρηματισμού της, κατά την διάρκεια των ερευνών της για το δυστύχημα των Τεμπών, μας τα περιέγραψε αναλυτικά η Αγγελική Διακομανώλη, στις εγκαταστάσεις της ομάδας στην Πεντέλη, τις οποίες επισκεφτήκαμε στο πλαίσιο των ρεπορτάζ.

Θα ελέγξει κάποιος Εισαγγελέας τις καταγγελίες;
Τα στοιχεία της εν λόγω εργαζομένης στο Υπουργείο, η οποία έκανε την απόπειρα δωροδοκίας της Anubis, αλλά και πολλά περισσότερα, υπάρχουν στην διάθεση οποιουδήποτε εισαγγελέα ενδιαφέρεται να ερευνήσει την υπόθεση, όπως μας διαβεβαίωσε η κα Διακομανώλη.

Η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή κι ελπίζουμε ότι θα τύχει της ανάλογης αντιμετώπισης. Στέλεχος Υπουργείου, του οποίου πρώην Γενικός Γραμματέας και στελέχη ελέγχονταν από την κύρια ανάκριση για το δυστύχημα των Τεμπών και το μπάζωμα του χώρου, βρέθηκε σε μια εξειδικευμένη ομάδα που είχε αναλάβει με εντολή από τον Εφέτη Ανακριτή να ερευνήσει πτυχές της δικογραφίας, κι έκανε την παραπάνω πρόταση – προσφορά, κατά την περίοδο των ερευνών και πριν συνταχθεί η δεύτερη πραγματογνωμοσύνη της ομάδας.

Η πένα της Anubis δεν ήταν «ελαφριά» όπως ζήτησε η υπάλληλος του Υπουργείου, αλλά ακριβής. Κι έκτοτε ξεκίνησαν όλα τα προβλήματα που μας περιέγραψε η κα Διακομανώλη. Επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση, κι όταν όλα αυτά τα γεγονότα περιστρέφονται γύρω από μια τόσο σοβαρή υπόθεση, με 57 νεκρούς, που απασχολεί το πανελλήνιο εδώ και 3,5 χρόνια, καλό είναι οι εισαγγελείς να μην αφήνουν να υπάρχουν σκιές.

Γιατί ενόχλησε η δεύτερη πραγματογνωμοσύνη;
Τι περιείχε όμως αυτή η έκθεση της Anubis, που πιθανόν φοβόντουσαν κάποια Υπουργεία να αποτυπωθεί σε πραγματογνωμοσύνη, και μετά την επίσημη κατάθεσή της ξεσήκωσε όλες αυτές τις επιθέσεις που περιεγράφηκαν;

Από την πρώτη κιόλας έρευνα της Anubis K9 Team, στους χώρους όπου είχαν ριχθεί τα υλικά της εκχωμάτωσης κατά το μπάζωμα του χώρου των Τεμπών, φάνηκε ότι η ομάδα διαθέτει δυνατότητες που δεν διέθετε κάποιος άλλος από τους εμπλεκόμενους φορείς που ερευνούσαν την υπόθεση. Κανείς δεν περίμενε να βρεθεί βιολογικό υλικό θυμάτων, χιλιόμετρα μακριά από τον χώρο του δυστυχήματος, εννέα μήνες μετά κι αφότου είχαν περάσει από την περιοχή οι πλημύρες της κακοκαιρίας Daniel.

Το ότι αυτά βρέθηκαν και αποτυπώθηκαν στην πρώτη πραγματογνωμοσύνη της Anubis, φαίνεται ότι άρχισε να δημιουργεί ανησυχίες σε κάποιους από τους εμπλεκόμενους, ενόψει και των επόμενων ερευνών με τα ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά της ομάδας. Στην δεύτερη έρευνα, στη θέση «Πηγάδια», βρέθηκε και πάλι βιολογικό υλικό και από άλλα θύματα. Ήταν πλέον σαφές, ότι η πρώτη καταγραφή δεν αποτύπωνε μια τυχαία αβλεψία κατά το μπάζωμα του χώρου του δυστυχήματος. Οι υπεύθυνοι της παράνομης εκχωμάτωσης του σημείου, δεν σεβάστηκαν καν τους νεκρούς, πάνω στη βιασύνη τους να εκτελέσουν τις εντολές που είχαν λάβει.

Όμως μαζί με το βιολογικό υλικό κι άλλων θυμάτων, βρέθηκαν θαμμένα βαθιά στα μπάζα και ύποπτα αντικείμενα που δεν δικαιολογούνταν από τις φορτωτικές των δύο αμαξοστοιχιών. Αυτά ήταν δίχτυα κάργκο, απομεινάρια από παλέτες, καθώς και χοντρά πλαστικά δεματικά. Υλικά που ταιριάζουν με τον τρόπο που μεταφέρονται βαριά φορτία. Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν υπήρχαν επισήμως στα τιμολόγια φορτία, που να δικαιολογούσαν την ύπαρξη αυτών των υλικών. Αυτό αποτελεί μια πολύ σοβαρή ένδειξη για μεταφορά διαφορετικού τύπου φορτίου από αυτό που είχε δηλωθεί.

Το Newsbreak σας παρουσιάζει κατ’ αποκλειστικότητα φωτογραφία αυτών των υλικών, όπως τοποθετήθηκαν μετά την ανεύρεσή τους: 


Ο υπεύθυνος της ομάδας που τα ανακάλυψε, κάλεσε στελέχη του Γενικού Χημείου του Κράτους που ήταν παρόντα, να πάρουν δείγματα. Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε στο Newsbreak, δείγματα πάρθηκαν μόνο από το χώμα γύρω από τα ευρήματα και όχι από τις ξύλινες παλέτες. Ο ίδιος, αφού τα φωτογράφησε, τα τύλιξε και τα σφράγισε με δύο στρώσεις νάιλον προκειμένου να τα παραδώσει, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι δεν θα μείνουν εκτεθειμένα στο περιβάλλον. Σύμφωνα με πληροφορία του, τα εν λόγω ευρήματα εθεάθησαν μετά από μήνες στο Κουλούρι, σε εξωτερικό χώρο, με το νάιλον ανοιγμένο διάπλατα.



Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Ένα ακόμη Έγκλημα εναντίον της Ελλάδας και του ελληνικού λαού: Ανατίναξαν τους εκσκαφείς λιγνίτη στα ορυχεία της Κοζάνης για να είναι αδύνατη η επιστροφή στην ενεργειακή αυτάρκεια! Ο «καφέ χρυσός» της Ελλάδας θα μείνει για πάντα θαμμένος

Δείτε το βίντεο και κλάψτε 


Το μπάζωμα συνεχίζεται...
Στο ορυχείο της Μαυροπηγής στην Κοζάνη, η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας  προχώρησε στην ανατίναξη τριών γιγαντιαίων καδοφόρων εκσκαφέων διαπράττοντας έγκλημα κατά της χώρας και των Ελλήνων φορολογουμένων.

Μηχανήματα μήκους περίπου 100 μέτρων, ύψους 50 μέτρων και βάρους άνω των 150 τόνων το καθένα, που για δεκαετίες αποτελούσαν σύμβολο της λιγνιτικής βιομηχανίας της Δυτικής Μακεδονίας, η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τα κατέστρεψε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Πρόκειται για ειδικά μηχανήματα τα οποία κόστισαν πολύ ακριβά στον ελληνικό λαό για να αγοραστούν.

Για χιλιάδες κατοίκους της περιοχής η εικόνα αυτή δεν είναι απλά «τέλος εποχής».

Είναι η οριστική «ταφόπλακα» στην  οικονομία της χώρας.

Ενώ η Ελλάδα εξαρτάται ακόμα από εισαγόμενο φυσικό αέριο και το ακριβό ρεύμα, ενώ οι λογαριασμοί των νοικοκυριών παραμένουν υψηλοί, η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας προχωρά στην κατεδάφιση του μοναδικού εγχώριου ενεργειακού πόρου που είχε η Ελλάδα για δεκαετίες.

Σε περιόδους παγκόσμιων κρίσεων (όπως οι πετρελαϊκές κρίσεις της δεκαετίας του ’70), ο λιγνίτης κράτησε την Ελλάδα όρθια, προσφέροντας ενεργειακή ασφάλεια και φτηνές σταθερές τιμές για την βιομηχανία και για τα νοικοκυριά.

Η Γερμανία χρησιμοποιεί κανονικά τον λιγνίτη για παραγωγή ενέργειας την ίδια στιγμή που η ΝΔ ανατινάζει και κλείνει τα ορυχεία και της μονάδες παραγωγής ρεύματος από λιγνίτη.

Ειδικά τώρα που δεν έχει το ρωσικό φθηνό φυσικό αέριο, η Γερμανία θα είχε καταστραφεί χωρίς τον λιγνίτη.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης


Σεισμός στις πολεοδομίες με τις μίζες: Οι φάκελοι με τα μετρητά πάνω στα γραφεία σε κοινή θέα και η εμπλοκή κυβερνητικών στελεχών και μεγάλης. ξένης εταιρείας


Γ@μιόντας πάει η ανάπτυξη σε αυτή την χώρα.
Μέχρι και ζάχαρη από την Γερμανία εισάγουμε 😡

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Μπούκωσαν στις μίζες στις Πολεοδομίες Αττικής – Έτσι και κάνουνε έλεγχο και στα δασαρχεία να δεις τι έχει να γίνει.

Η αποκάλυψη του μεγάλου κυκλώματος διαφθοράς στις πολεοδομίες της Αττικής έχει αφήσει άφωνη την κοινή γνώμη, αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι ότι έχει προκαλέσει σοκ ακόμη και στους πλέον έμπειρους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. και τους δικαστικούς λειτουργούς. 

Άνθρωποι που έχουν δει τα πάντα στην καριέρα τους γύρω από το οικονομικό έγκλημα, ομολογούν πως η αλαζονεία και το θράσος των εμπλεκομένων ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο.

Σύμφωνα με πληροφορίες με κυβερνητική κάλυψη, η κατάσταση στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες θύμιζε περισσότερο ανοιχτό παζάρι μίζας παρά δημόσια διοίκηση.

🌈🤪Φάκελοι και μεγάλα κουτιά γλυκών γεμάτα με μετρητά κυκλοφορούσαν χωρίς καμία προφύλαξη, πάνω σε γραφεία και σε κοινή θέα, όλοι γνώριζα τι συμβαίνει. 

Το μεγάλο πανηγύρι, ωστόσο, αναμένεται μόλις δοθούν στη δημοσιότητα τα πλήρη απομαγνητοφωνημένα κείμενα από τις νόμιμες συνακροάσεις των αρχών.

Οι διάλογοι ανάμεσα σε αρμόδιους, αναρμόδιους και μεσάζοντες για τις διευθετήσεις προστίμων και αδειών κινούνται στα όρια του κλαυσίγελου.

Η απόλυτη αίσθηση του ανέγγιχτου και η αλαζονική συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων μελών του δικτύου αποτυπώνονται ανάγλυφα στις τηλεφωνικές συνομιλίες, όπου οι ταρίφες για παρανομίες κομπίνες και τα στραβά μάτια διαπραγματεύονταν με απίστευτη φυσικότητα.

Η υπόθεση, όμως, φαίνεται πως παίρνει μια νέα, άκρως επικίνδυνη τροπή που απειλεί να προκαλέσει επιχειρηματικό και πολιτικό σεισμό.

Οι έρευνες των διωκτικών αρχών σκόνταψαν πάνω στα ίχνη μιας μεγάλης ξένης εταιρείας, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια, έχοντας έντονη παρουσία και επενδύσεις κυρίως στο λεκανοπέδιο της Αττικής.

Τα μέχρι τώρα ευρήματα δείχνουν σοβαρή εμπλοκή της συγκεκριμένης εταιρείας με το κύκλωμα, προκειμένου να ξεπεραστούν πολεοδομικά εμπόδια σε μεγάλα έργα ή ακίνητά της.

Στα δημοσιογραφικά και δικαστικά γραφεία ψιθυρίζεται ήδη χαρακτηριστικά: Αν επιβεβαιωθεί οι εξελίξεις θα είναι καταιγιστικές.

Η υπόθεση έχει ήδη οδηγήσει σε προφυλακίσεις κομβικών προσώπων και έχει προκαλέσει μπαράζ παραιτήσεων γενικών γραμματέων σε υπουργεία, καθώς οι αποκαλύψεις αγγίζουν πλέον τα ανώτατα κλιμάκια της δημόσιας διοίκησης, δημάρχους βουλευτές και υπουργούς. Προς το παρόν τα ονόματα τα κρατάνε εφτασφράγιστο μυστικό.

Με την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες να ξεσκονίζει περιουσιακά στοιχεία, τραπεζικούς λογαριασμούς και αγορές real estate, είναι βέβαιο ότι βρισκόμαστε μόνο στην κορυφή του παγόβουνου. 

Βέβαια όλοι εμείς η άγρια φορολογούμενοι απλή πολίτες δεν περιμένουμε ούτε και σε αυτό το σκάνδαλο να γίνει κάτι, όπως δεν έχει γίνει και στα χιλιάδες οικονομικά σκάνδαλα με τους πολιτικούς εγκληματίες που κατέστρεψαν την χώρα, μας οδήγησαν στα μνημόνια και στην σημερινή συμφορά.

Όλα αυτά τα κομματόσκυλα κατέστρεψαν και ξεπούλησα την χώρα με πλήρη συνείδηση όλων αυτών που έκαναν. Βέβαια στο τέλος δεν θα τιμωρηθεί κανένας για να μην αρχίσουν και ανοίγουν τα στόματα.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Με εντολή της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας Ανατίναξαν τους εκσκαφείς στο ορυχείο λιγνίτη στην Μαυροπηγή Κοζάνης

Σε μια πρωτοφανή πράξη ολοκληρωτικής καταστροφής και πολιτικής αναλγησίας, η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας Μητσοτάκη και ΣΙΑ, σε απόλυτη συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπό τον υφυπουργό Νίκο Τσάφο ο οποίος είναι ο άνθρωπος που έλεγε ότι ο λιγνίτης είναι… ακριβός, και τη διοίκηση του Γιώργου Στάσση στη ΔΕΗ, προχώρησε στην ισοπέδωση με εκρηκτικούς στρατιωτικούς μηχανισμός των υποδομών του ορυχείου Μαυροπηγής.

Οι σοκαριστικές εικόνες από την ανατίναξη των γιγαντιαίων εκσκαφέων και των μηχανημάτων, που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο από ντοκουμέντα εργαζομένων, αποκαλύπτουν ένα οργανωμένο σχέδιο.

Δεν πρόκειται για μια απλή αποεπένδυση, αλλά για μια ξεκάθαρη εντολή βίαιης και μη αναστρέψιμης καταστροφής των ορυχείων και των σταθμών, εκτελεσμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα μπορέσουν να επαναλειτουργήσουν ποτέ.

Η χώρα χάνει την ενεργειακή της αυτάρκεια και παραδίδεται στα ξένα συμφέροντα.

Η εγκληματική αυτή τακτική στερεί οριστικά από την Ελλάδα το μεγαλύτερο όπλο της: την ενεργειακή της αυτάρκεια. Τη στιγμή που η γεωπολιτική σκακιέρα είναι πιο ασταθής από ποτέ, η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επιλέγει να αφοπλίσει τη χώρα ενεργειακά, μετατρέποντάς την από παραγωγό σε έναν μόνιμο, ανίσχυρο εισαγωγέα ακριβού ρεύματος από αλβανία τουρκία σκόπια. 

Γιατί καταστρέφεται με τόσο εκδικητικό τρόπο μια υποδομή που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως εφεδρεία ασφαλείας για το Ελληνικό έθνος;



ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΘΩΜΑΔΕΣ 
Η ανατίναξη ΕΣΚΑΦΕΩΝ και Μηχανημάτων στο ορυχείο Μαυροπογης είναι εθνική καταστροφή. 

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ!!! Οι Τούρκοι γλεντάνε με αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα.

Εντολή .Να καταστρέψουμε τα ορυχεία και τους Σταθμούς με τέτοιο εκδικητικό τρόπο ώστε ποτέ να μην επαναλειτουργήσουν!!!!

Καταστρέφουν τον Ιδρώτα του Ελληνικού Λαού που από το υστέρημα του έχτισε αυτόν τον Κολοσσό την ΔΕΗ

Και εμείς τους ανεχόμαστε να καταστρέφουν το μέλλον μας και την περιοχή μας!!!!

Αναμένουμε τις πρωτοβουλίες του Δήμου Εορδαίας και των Ενεργειακών Δήμων της ΠΕΔ !!

Το αισχρό δεν είναι μόνο η κατάργηση, είναι η καταστροφή ώστε να μη ξαναλειτουργήσει, ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ 

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης



Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

🤪💰K.Μητσοτάκης: «Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία»! Ναι, το είπε έτσι ακριβώς!


K.Μητσοτάκης: «Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία»! Ναι, το είπε έτσι ακριβώς!

Διαβάστε τι φόρο πρέπει να πληρώσουμε στην αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για να μας γλεντούν καθημερινά τα παρτάλια που χρωστάνε πάνω από ένα δισεκατομμύριο στις τράπεζες και δεν τους ενοχλεί κανένας. 

Φέτος το τυπογραφείο μας κατάφερε να βγάλει 17.000€ καθαρά κέρδη.

ΦΟΡΟΛΟΓΊΑ 

1) Από το πρώτο ευρώ 22% δηλαδή 3761,27 ευρώ. 

2) προκαταβολή φόρου υπάρχουμε δεν υπάρχουμε του χρόνου 80% επι τού αναλογούντα φόρου δηλαδή 3009,02 ευρώ

3) τέλος επιτηδεύματος άλλη μία απάτη αυτός ο φόρος 1.000€
Σύνολο φορολογίας 7.770,89

Από τα 17.000 ευρώ κέρδος αν αφαιρέσουμε τον φόρο 7.770,89 μένουν καθαρά 
9.929,11 ευρώ. 

Μετά από ένα χρόνο δουλειάς δύο συνέταιροι, δύο ξεχωριστά σπίτια δύο ξεχωριστές οικογένειες η μία με δύο παιδιά και άλλοι με τρία παιδιά πρέπει να ζήσουν η κάθε μία με 4.614,55 ευρώ μετά ένα χρόνο δουλειάς.

 Δηλαδή με 384,54 ευρώ τον μήνα. Κατάλαβες τώρα τι συμβαίνει;

Οι Έλληνες πολίτες  είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας...



Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σήμερα αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή αντίφαση. 

Από τη μία πλευρά, η κυβέρνηση πανηγυρίζει για την αύξηση του ΑΕΠ, τα υψηλά φορολογικά έσοδα και τη δήθεν ισχυρή πορεία της οικονομίας. 

Από την άλλη, οι πολίτες βιώνουν καθημερινά τη συρρίκνωση του εισοδήματος τους, την αδυναμία κάλυψης βασικών αναγκών και την αγωνία για το αν θα φτάσουν μέχρι το τέλος του μήνα. 

Η πραγματικότητα είναι απλή: οι Έλληνες πολίτες είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι της κυβέρνησης και πιστεύουν ότι η οικονομία ευημερεί όταν οι ίδιοι φτωχοποιούνται.

Η ενέργεια αποτελεί το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Η Ελλάδα εξακολουθεί να διαθέτει από τις ακριβότερες τιμές ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη. Το αποτέλεσμα είναι να πληρώνουν οι πολίτες υπέρογκους λογαριασμούς και οι επιχειρήσεις να μετακυλίουν το αυξημένο κόστος σε κάθε προϊόν και υπηρεσία.

Η ακρίβεια στο ρεύμα δεν σταματά στον λογαριασμό της ΔΕΗ. Διαχέεται σε ολόκληρη την οικονομία. Αυξάνει το κόστος παραγωγής, μεταφοράς και διάθεσης των αγαθών. Έτσι ακριβαίνει το ψωμί, το γάλα, τα ενοίκια, οι μεταφορές και κάθε βασική ανάγκη. 

Ο πολίτης πληρώνει περισσότερα παντού, ενώ το εισόδημά του παραμένει στάσιμο ή αυξάνεται ελάχιστα. Πρόκειται για μια διαρκή μεταφορά πλούτου από την κοινωνία προς συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα.

Και ενώ η κοινωνία στενάζει, η κυβέρνηση επιδεικνύει ως επιτυχία την αύξηση του ΑΕΠ. Όμως ποια ανάπτυξη είναι αυτή; Αν ένα προϊόν που κόστιζε δέκα ευρώ κοστίζει πλέον δεκαπέντε, το ΑΕΠ εμφανίζεται μεγαλύτερο, αλλά ο πολίτης δεν έχει γίνει πλουσιότερος. Αντιθέτως, έχει χάσει αγοραστική δύναμη. Η ανάπτυξη που βασίζεται στην αύξηση των τιμών δεν είναι ανάπτυξη. 

Είναι άλλη μια λογιστική απάτη της ΝΔ απέναντι στην κοινωνία και πολιτική εξαπάτηση απέναντι στους πολίτες.

Την ίδια στιγμή, το κράτος ληστεύει τον έλληνα πολίτη και εισπράττει ολοένα και περισσότερα μέσω του ΦΠΑ.

 Όσο αυξάνονται οι τιμές, αυξάνονται αυτόματα και τα φορολογικά έσοδα. Το δημόσιο ταμείο γεμίζει όχι επειδή παράγεται περισσότερος πλούτος, αλλά επειδή οι πολίτες πληρώνουν ακριβότερα τα ίδια ακριβώς προϊόντα. 

Η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας  εμφανίζει δημοσιονομική επιτυχία, ενώ η κοινωνία χρηματοδοτεί αυτή την επιτυχία μέσα από τη δική της φτωχοποίηση. Ότι ακριβώς συμβαίνει σε όλα τα κομμουνιστικά καθεστώτα.

Η μεσαία τάξη, οι ελεύθεροι επαγγελματίες η οποία αποτέλεσε για δεκαετίες τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, βρίσκεται πλέον υπό διαρκή πίεση και κατάντια. Δουλεύουνε πλέον μόνο από χόμπι περιμένοντας να έρθει η ώρα να πάρουμε τη σύνταξη γιατί δεν μπορούμε να τα παρατήσουμε αλλιώς.

Οι μικρές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις που μοιράζει η κυβέρνηση από την τσέπη μας, ψευδώς λέει ότι τις δίνει αυτή... εξαφανίζονται μέσα σε λίγες μέρες από το κύμα ανατιμήσεων. 

Οι νέοι αδυνατούν να δημιουργήσουν οικογένεια, οι εργαζόμενοι δυσκολεύονται να αποταμιεύσουν και οι συνταξιούχοι βλέπουν τις αποδοχές τους να χάνουν καθημερινά την αξία τους.

Το πιο επικίνδυνο και εγκληματικό όμως είναι η προσπάθεια της ΝΔ να παρουσιαστεί αυτή η κατάσταση ως κανονικότητα. 

Να πειστούν οι Έλληνες πολίτες ότι πρέπει να είναι ευχαριστημένοι επειδή κάποιοι δείκτες βελτιώνονται στα χαρτιά.

Οι πολίτες  είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι ενός συστήματος που υπηρετεί τα κόμματα, τα πολιτικά καρτέλ, η κυβέρνηση ανέχεται την αισχροκέρδεια και αφανίζει το εισόδημά τους. Βλέπουν ποιοι κερδίζουν και ποιοι πληρώνουν τον λογαριασμό. 

Η αλήθεια γίνεται αμείλικτη: η χώρα δεν προοδεύει όταν οι Έλληνες πολίτες φτωχοποιούνται και καταστρέφεται από την υπερφορολόγηση, ο ιδιωτικός τομέας που εκεί βγαίνει το πραγματικό χρήμα...


Και ενώ το γνώριζες τι έκανες ρε μπαγλαμά;;;;

Πες μας τι έγινε και με τον ΟΠΕΚΕΠΕ, το γνώριζες ή δεν το γνώριζες; 

Πες μας και σε ποια κορόιδα έστειλε τον λογαριασμό με τη ζημιά και τα πρόστιμα;

«PosoKanei» για να μας δώσεις λογαριασμό το τι έγιναν όλα τα δισεκατομμύρια που φάγανε τα κόμματα και οι κυβερνήσεις που έβαλαν την ελλάδα στα μνημόνια;

Και μετά στέλνεις το λογαριασμό σε εμάς μέσω της φορολογίας, προσπαθώντας να μας πιείς το αίμα, να καταστρέψεις τις δουλειές μας, τις οικογένειές μας, τα παιδιά μας και το μέλλον της Ελλάδας μας.
Η ελλάδα είναι το μαγαζί τους. Ότι φορολογία θέλουν θα βάλουν και θα την ξεπουλήσουν κομμάτι κομμάτι με όποιον τρόπο επιλέξουν.

Το ετήσιο δελτίο δημόσιου χρέους, το οποίο δημοσιεύθηκε με χαρακτηριστική καθυστέρηση ενάμιση μηνός προκειμένου να αποφευχθεί ο άμεσος επικοινωνιακός κραδασμός, αποκαλύπτει το πραγματικό μέγεθος της οικονομικής ασφυξίας που βιώνει η Ελλάδα. 

Μετά από δεκαέξι χρόνια μνημονιακών πειραμάτων, κοινωνικής λεηλασίας και οικονομικής καταστροφής, η χώρα βρίσκεται σήμερα εγκλωβισμένη σε έναν φαύλο κύκλο. 

Το κράτος χρωστάει 40% περισσότερα σε σχέση με την έναρξη της κρίσης, ενώ την ίδια στιγμή διαθέτει σημαντικά χαμηλότερο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (AEΠ). 

Η ανάλυση των επίσημων αριθμών αποδομεί πλήρως τα κυβερνητικά αφηγήματα της ΝΔ περί «ισχυρής οικονομίας» και «δημοσιονομικών πλεονασμάτων», αποδεικνύοντας ότι η στρατηγική τόσο της σημερινής κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και της προηγούμενης του Αλέξη Τσίπρα, οδήγησαν σε μια ιδιότυπη παγίδευση της χώρας με ορίζοντα τον επόμενο αιώνα.

Το κρατικό χρέος της Ελλάδας για το 2025 «σκαρφάλωσε» στο αστρονομικό ποσό των 427,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα σε μόλις ένα δωδεκάμηνο, καθώς το 2024 βρισκόταν στα 422,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Η άνοδος αυτή σημειώνεται παρά τη συνεχή φορολογική αφαίμαξη των πολιτών μέσω των έμμεσων φόρων και το διαρκές «ξεπούλημα» της δημόσιας περιουσίας. Για να κατανοηθεί το μέγεθος της αποτυχίας του πολιτικού συστήματος, αρκεί μια σύγκριση με το 2010. 

Η χώρα οδηγήθηκε τότε στα Μνημόνια με χρέος 299 δισεκατομμυρίων ευρώ, αλλά με το πραγματικό AEΠ να είναι κατά 35 δισεκατομμύρια ευρώ υψηλότερο από το σημερινό. Δηλαδή, η Ελλάδα πτώχευσε με πολύ καλύτερους οικονομικούς δείκτες από αυτούς που παρουσιάζονται σήμερα ως «οικονομικό θαύμα».

Η ελληνική οικονομία συνεχίζει να βαδίζει σε τεντωμένο σκοινί, στερούμενη παραγωγικής βάσης και στηριζόμενη αποκλειστικά σε προσωρινά αναχώματα. 

Η ωραιοποιημένη βιτρίνα της ΝΔ των λογιστικών αλκυονίδων ημερών δεν μπορεί να κρύψει ότι η χώρα είναι σήμερα πιο υπερχρεωμένη από ποτέ. 

Η πολιτική των τελευταίων ετών, που ξεκίνησε από τις υπογραφές των μνημονίων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, πέρασε από τη συνθηκολόγηση και τις ρυθμίσεις-παγίδα του ΣΥΡΙΖΑ το 2018, και ολοκληρώνεται με τη δημιουργική λογιστική της κυβέρνησης Μητσοτάκη, έχει υποθηκεύσει τη χώρα και το μέλλον των παιδιών μας. 

Η Ελλάδα παραμένει «σφιχτοδεμένη» με τις αλυσίδες ενός μη βιώσιμου χρέους, με τη δέσμευση των δημόσιων υποθηκών να εκτείνεται, βάσει των συμφωνηθέντων, μέχρι το 2115 μ.Χ., καταδικάζοντας τον πληθυσμό και το κράτος σε μια διαρκή, υπεραιωνόβια οικονομική ομηρία.

🌈Και το πιο τραγικό σε όλη αυτή την υπόθεση... κανένα από όλα αυτά τα λαμόγια που κατέστρεψαν οικονομικά τη χώρα δεν έδωσαν λογαριασμό σε κανέναν. 

🆘Τώρα προσπαθούν να εξοντώσουν, να εξαφανίσουν, να διώξουν των ελληνικό λαό από τη χώρα μήπως  στο τέλος την γλιτώσουν.

Μετά από 16 χρόνια οικονομικής καταστροφής λόγω Μνημονίων χρωστάμε 40% περισσότερα και έχουμε χαμηλότερο ΑΕΠ!

Το 2115 δεν θα υπάρχει καν σαν ανάμνηση η Ελλάδα

🆘 Χάνονται 300 εκατομμύρια ευρωπαϊκών κονδυλίων για τους αγρότες από τις ενέργειες της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας



Χάνονται 300 εκατομμύρια ευρωπαϊκών κονδυλίων για τους αγρότες από τις ενέργειες της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας

 – Καμένη γη άφησε ο Τσιάρας που με τις ενεργειές του έβαλε τέλος σε κάθε αγροτική ενίσχυση.

Σε ένα πρωτοφανές σκηνικό εσωτερικής κατάρρευσης και διοικητικού χάους, η κυβέρνηση Μητσοτάκη αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την εγκληματική της ανικανότητα να διαχειριστεί τα κοινοτικά κονδύλια, παραδίδοντας τον πολύπαθο αγροτικό τομέα της χώρας σε ένα καθεστώς απόλυτης οικονομικής ασφυξίας.

🥕🌈Ο πρωτοφανής «πόλεμος καμένης γης» που κληροδότησαν στον νέο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Μαργαρίτη Σχοινά, ο προκάτοχός του Κώστας Τσιάρας και οι πρώην Γενικοί Γραμματείς, Γιώργος Στρατάκος και Κωνσταντίνος Μπαγινέτας, όλοι αυτοί είναι στελέχη και υπουργοί της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.... προέρχονται δηλαδή από το ίδιο κόμμα έχει οδηγήσει σε ένα ατέλειωτο «μπάλωμα» κυβερνητικών εγκληματικών σφαλμάτων.

Αντί ο κ. Σχοινάς να αξιοποιήσει την ευρωπαϊκή του εμπειρία για να φέρει πόρους, έχει μετατραπεί στον πιο γρήγορο «χασάπη» των κονδυλίων της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ), στερώντας εκατομμύρια ευρώ από τους Έλληνες παραγωγούς.

😩Η καταστροφική αυτή πολιτική ξεκίνησε με τον απηνή διωγμό των πραγματικών βιοκαλλιεργητών, όταν ο νέος υπουργός, ακολουθώντας τα τραγικά πεπραγμένα των Τσιάρα και Στρατάκου, αποφάσισε αυθαίρετα να κόβει ενισχύσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ για τα βιολογικά, παραπέμποντας τις ζωτικές εξαγωγές προϊόντων, όπως το βιολογικό ελαιόλαδο, στις ελληνικές καλένδες μετά τις εκλογές.

Το φιάσκο συνεχίστηκε με τους Ελαιοκομικούς Φορείς (ΟΕΦ), οι οποίοι αφού πρώτα έχασαν τα κοινοτικά χρήματα του 2023 λόγω των κυβερνητικών χειρισμών, στη συνέχεια υπέστησαν έναν πρωτοφανή εμπαιγμό. Η ηγεσία του Υπουργείου της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας ενέκρινε τα προγράμματά τους με τεράστια καθυστέρηση τον Σεπτέμβριο του 2024, απαιτώντας την ολοκλήρωσή τους σε λιγότερο από έναν μήνα.

🤪Η αναπόφευκτη παρέμβαση της Επιτροπής Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΕΔΕΛ) αποκάλυψε ότι προγράμματα είχαν αντιγραφεί «καρμπόν» από τον Τεχνικό Σύμβουλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και τη θυγατρική της Gaia Επιχειρείν, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν τα κονδύλια του 2024 και του 2025, προκαλώντας ζημιά εκατομμυρίων ευρώ στους ελαιοπαραγωγούς.

Οι δε υποσχέσεις του κ. Τσιάρα για δήθεν καλύψεις από κρατικά χρήματα 💰 δηλαδή από τους φόρους και τα χρήματα του ελληνικού λαού αποδείχθηκαν φθηνά λόγια για να κρυφτεί η κρατική ανευθυνότητα.

Η ανικανότητα της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας να θεσπίσει στοιχειώδεις δικλίδες ασφαλείας στους ελέγχους των εξαγωγικών προγραμμάτων έχει μετατρέψει το υπουργείο σε ένα απέραντο τσίρκο, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιβάλλει συνεχείς δημοσιονομικές διορθώσεις.

Το αποκορύφωμα της αποτυχίας ήρθε με το «κούρεμα» των επενδύσεων του Ταμείου Ανάκαμψης, όπου εξαιτίας των αμέτρητων εκκρεμοτήτων που άφησαν πίσω τους οι Τσιάρας και Μπαγινέτας, οι επενδυτές θα λάβουν τελικά μόνο τα μισά από τα 300 εκατομμύρια ευρώ που είχαν προγραμματιστεί.


Ο εφιάλτης του Μαξίμου

Τα υπόλοιπα 150 εκατομμύρια ευρώ επιστρέφονται κακείν κακώς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οδηγώντας σε χρεοκοπία όσους παραγωγούς αδυνατούν να επιστρέψουν τις προκαταβολές που έλαβαν, την ώρα που το μόνο που κατάφερε να ολοκληρώσει η προηγούμενη διοίκηση ήταν κάποιες διάσπαρτες επενδύσεις αγροτοτουρισμού.

Το τελειωτικό χτύπημα δόθηκε στους Έλληνες οινοπαραγωγούς, με την πλήρη κατάργηση των προγραμμάτων υποβοήθησης των εξαγωγών και προώθησης του κρασιού για το 2026.

Αντί το Υπουργείο να έχει προκηρύξει έγκαιρα τις δράσεις από την αρχή του έτους, ο κ. Σχοινάς ανακοίνωσε στη Διεπαγγελματική Κράτους το πάγωμα της χρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παραδεχόμενος ουσιαστικά την ανικανότητα του μηχανισμού του να εγκρίνει και να υλοποιήσει τα προγράμματα εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.

Με τον αγροτικό κόσμο στα σχοινιά, η κυβέρνηση αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας/Μητσοτάκη επιβεβαιώνει ότι στερείται οποιουδήποτε εθνικού σχεδίου για την πρωτογενή παραγωγή, περιοριζόμενη σε εσωτερικές επισκέψεις και αλληλοκατηγορίες μεταξύ των στελεχών της, την ίδια ώρα που οι Έλληνες αγρότες βλέπουν το μέλλον τους να θυσιάζεται στον βωμό της κυβερνητικής ανευθυνότητας για την ολική καταστροφή της αγροτικής παραγωγής και του πρωτογενή τομέα. Ξεκινάει λιτότητα διαρκείας μετά το τέλος του αγροτικού τομέα της χώρας.
Χειροκρότατε τους ρε....
τι σας ζητάνε;
Ο Έλληνας αγρότης αντιμετωπίζει υπαρξιακή κρίση και ακραίες συνθήκες επιβίωσης λόγω της εκτίναξης του κόστους παραγωγής (καύσιμα, ρεύμα, λιπάσματα), των απωλειών εισοδήματος από φορολογία και των καθυστερήσεων στις αποζημιώσεις ή τις επιδοτήσεις, με αποτέλεσμα πολλοί να αδυνατούν να καλύψουν βασικές τους ανάγκες.

Η καθημερινή επιβίωση του αγροτικού κόσμου έχει δυσχεραίνει δραματικά εξαιτίας συγκεκριμένων παραγόντων:Υψηλό Κόστος Εισροών: Το κόστος για ενέργεια, λιπάσματα και ζωοτροφές παραμένει στα ύψη, μειώνοντας δραστικά το καθαρό εισόδημα.

Οι ανικανότητα της ελληνικής κυβέρνησης να διαχειριστεί τις καταστροφές από πλημμύρες (π.χ. στον θεσσαλικό κάμπο) και έλλειψη νερού έχουν αφανίσει καλλιέργειες και κεφάλαια, ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι προκαταβολές των αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ κρίνονται ανεπαρκείς.

Ζητήματα Επιδοτήσεων: Πολύπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες και προβλήματα στο σύστημα πληρωμών του ΟΠΕΚΕΠΕ προκαλούν καθυστερήσεις μηνών ή και χρόνων στην καταβολή βασικών ευρωπαϊκών ενισχύσεων, φέρνοντας τους παραγωγούς σε απόγνωση.

Η κατάσταση είναι τέτοια που έχει ωθήσει πολλούς αγρότες και κτηνοτρόφους σε δραστικές μορφές διαμαρτυρίας —ακόμα και σε απεργίες πείνας για τη διεκδίκηση των δεδουλευμένων τους— ή στο οριστικό κλείσιμο των εκμεταλλεύσεων τους, μην μπορώντας να αντεπεξέλθουν στα χρέη.



Έρχεται στον κινηματογράφο το 2027 , το αριστούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν Βασίλισσα Ελισάβετ



Αυτός ο Νόλαν πρέπει να έχει αδυναμία στους μαύρους! Να το κοιτάξει το θέμα!


Τρίτη 16 Ιουνίου 2026

Γεώργιος Ράλλης και Ευάγγελος Αβέρωφ-Τοσίτσας στο Νεώριο Σύρου , παρουσίαση ηλεκτρικού αυτοκινήτου


Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Σαν σήμερα αυτοκτονεί το χειρότερο τέρας το απάνθρωπο σαδιστικό κτήνος που γέννησε η Ελλάδα ο Θανάσης Κλάρας ή Άρης Βελουχιώτης ή Σουλτάνα. Παιδεραστής Ψυχοπαθής Δολοφόνος του ΚΚΕ...

Ο Κλάρας γίνεται Άρης Βελουχιώτης. Ο ήρωας Κλάρας που όταν ήταν στην φυλακή με μία σφαλιάρα αποκήρυξε τον κομμουνισμό και υπέγραψε δήλωση μεταμέλειας! 😂😂😂
Σαν σήμερα αυτοκτονεί το χειρότερο τέρας το απάνθρωπο σαδιστικό κτήνος που γέννησε η Ελλάδα ο Θανάσης Κλάρας ή Άρης Βελουχιώτης ή Σουλτάνα. Παιδεραστής Ψυχοπαθής Δολοφόνος του ΚΚΕ..

Βρήκε το τέλος που του άξιζε. Μακάρι να το βρουν και τα υπόλοιπα ανθελληνικά σκουπίδια που στράφηκαν κατά της Πατρίδας


Είχε δηλώσει πως: «Ή θα μου παραδώσετε την Ελλάδα ή θα την σπείρω με αλάτι για να την αφανίσω»


Στην Ελλάδα αν είσαι πορτοφολάς, κατσαπλιάς, τραμπούκος, ανθέλληνας, παιδεραστής, μέθυσος και ένα θηριώδες αποτρόπαιο και απάνθρωπο σαδιστικό κτήνος και πάνω από όλα κομουνιστής σου φτιάχνουν το άγαλμα στην πλατεία της λάρισας, τιμάσαι σαν ήρωας και φέρνεις μάλιστα και πολλούς οπαδούς στο κόμμα, όταν καταφέρεις να κρύψεις πολύ καλά την πραγματική και ουσιαστική φύση του βρωμερού και υπανθρώπου ήρωά σου...

🔴16 Ιουνίου 1945: Το διόλου ηρωικό τέλος του Άρη Βελουχιώτη - «Ούτε ψωμί, ούτε νερό στον Μιζέρια!».
🔴81 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα, από το άδοξο τέλος του Θανάση Κλάρα (όπως ήταν το πραγματικό του ονοματεπώνυμο), ή «Μιζέρια» (το κομματικό του παρατσούκλι), ή Άρη Βελουχιώτη (επαναστατικό ψευδώνυμο) ή
Σουλτάνα για αυτούς που ήξεραν καλά τον Άρη...


🔴Ο Άρης Βελουχιώτης ή Σουλτάνα, δεν ήταν άνθρωπος περιωπής και δεν έχαιρε εκτίμησης στο κόμμα. Αναφέρει περί αυτού το ηγετικό στέλεχος του ΚΚΕ, Γιάννης Ιωαννίδης:
«Ο Άρης πάντα ήταν νταής, ωσότου να κάνει τη δήλωση. Κάτι τέτοιους τύπους τους μάζευε ο Ζαχαριάδης, γιατί μ’ αυτούς μπορούσε να κάνει και φασαρίες κ.τ.λ. Πάντα είχε το αλήτικο στοιχείο πάνω του. Τον ξέραμε, είχε μια τάση προς την αλητεία».

🔴Μόλις δε έκανε (διπλή!) δήλωση μετανοίας, στο καθεστώς της 4ης Αυγούστου, θεωρήθηκε ξένο σώμα. Τον πρώτο καιρό της κατοχής, όταν το κόμμα ήταν σχεδόν διαλυμένο, εμφανίστηκε στους κομματικούς κύκλους, αλλά τα ηγετικά στελέχη του κόμματος δεν του έδιναν καμμιά σημασία. Μετά την γερμανική επίθεση κατά της ΕΣΣΔ, ο Στάλιν είχε δώσει εντολή στους κομμουνιστές των κατεχόμενων χωρών της Ευρώπης, να οργανώσουν αντάρτικα. Κυρίως, για να αναγκάζονται οι Γερμανοί να διατηρούν ισχυρές δυνάμεις στις χώρες αυτές και να μην έχουν πολλές διαθέσιμες δυνάμεις, για το Ανατολικό Μέτωπο.

🔴Το ΚΚΕ, όχι μόνο δεν είχε δυνάμεις για να οργανώσει αντάρτικο, αλλά κάτι τέτοιο δεν ήταν καν στις προτεραιότητές του:
«Ο Σιάντος και η πλειονότητα των ηγετικών στελεχών δεν υπολογίζουν σοβαρά το αντάρτικο του βουνού. Ας βρίσκεται, ας υπάρχει να ακούγεται, αλλά προέχει ο αγώνας στις πόλεις. Με την κουμπούρα δεν τρώει ο λαός ψωμί, συνήθιζε να επαναλαμβάνει ο Γραμματέας».

🔴Το μόνο στέλεχος του ΚΚΕ που είχε προσφερθεί για αντάρτικο ήταν ο (κατοπινός) Άρης Βελουχιώτης. Όχι από πατριωτισμό, αλλά από τυχοδιωκτισμό.
«Κυνηγάει πάντα τη μεγάλη περιπέτεια», επισημαίνει εύστοχα ο Χαριτόπουλος.

🔴Και ο Σιάντος, τον έστειλε στο βουνό, για να τον... ξεφορτωθεί:
«Μπερδευόταν στα πόδια μας, καθημερινά δημιουργούσε προβλήματα στην οργάνωση και, για να τον ξεφορτωθώ, του είπα φύγε από κοντά μου και πήγαινε όπου θέλεις. Είχε την απαίτηση να βγει στο βουνό, λέει, στην περιοχή της Ρούμελης και να φτιάξει αντάρτικο. Του είπα πήγαινε στη Ρούμελη, πήγαινε όπου θέλεις, κάνε αντάρτικο, κάνε ό,τι θέλεις, μονάχα φύγε από την Αθήνα».

🔴Η ρήξη του Βελουχιώτη με το ΚΚΕ, επήλθε λόγω της διαφωνίας του με την Συμφωνία της Βάρκιζας, τον Φεβρουάριο του 1945. Η άρνησή του να συμμορφωθεί, έγινε παρότι -όπως αναφέρει ο ίδιος- ειδοποιήθηκε για την «συμβουλή» των Σοβιετικών στο ΚΚΕ, να υπογράψει την Συμφωνία:
«Όπως μου παρήγγειλε ρητά ο σ. Γιάννης, δια του σ. Ζήση (σσ. Γιάννης Ιωαννίδης, Ζήσης Ζωγράφος) υπάρχει σαφής παραίνεση των Ρώσσων συντρόφων προς το ΚΚΕ για το κλείσιμο της συμφωνίας της Βάρκιζας».

🔴Ωστόσο, στις 24 Μαρτίου 1945, έκανε το μοιραίο λάθος: έστειλε μια επιστολή στην ΚΕ του ΚΚΕ, στην οποία κάλεσε το κόμμα να αγνοήσει τις «συμβουλές» των Σοβιετικών και να ξεκινήσει νέο αντάρτικο, με την ελπίδα ότι θα δημιουργηθούν τετελεσμένα γεγονότα, που θα αναγκάσουν τον Στάλιν να αλλάξει την πολιτική του στο ελληνικό ζήτημα.

🔴Για το ΚΚΕ, η μη συμμόρφωση στις «συμβουλές» των Σοβιετικών και του «Μεγάλου Στάλιν», δεν ήταν ένα απλό λάθος, ήταν προδοσία. Και για την προδοσία, μία ποινή υπάρχει: ο θάνατος.

🔴Οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες. Στην 11η Ολομέλεια (5-10 Απριλίου), αποφασίστηκε η διαγραφή του αντιρρησία απ’ το κόμμα και η πλήρης απομόνωσή του από τις κομματικές οργανώσεις, που εκφράστηκε με την ρητή εντολή:
«Ούτε ψωμί, ούτε νερό στον Μιζέρια!».
Η εντολή αυτή ισοδυναμούσε με θανατική καταδίκη, εφόσον ειδικά στρατιωτικά αποσπάσματα είχαν ήδη ριχτεί στο κυνήγι του Βελουχιώτη.

🔴Η απόφαση της διαγραφής δεν δημοσιοποιήθηκε άμεσα, αλλά ως «χαριστική βολή», την ημέρα που ο Βελουχιώτης ήταν περικυκλωμένος στην Μεσούντα της Άρτας και περνούσε τις τελευταίες του στιγμές. Το περιεχόμενό της, ήταν το εξής:
«Ο Κλάρας αφού μια φορά πρόδωσε και αποκήρυξε το KKE, ξαναζήτησε να ξαναγοράσει με το αίμα του την προδοσία του εκείνη που αναγνώρισε και καταδίκασε. Το KKE του ‘δωσε τη δυνατότητα αυτή. Σήμερα όμως, σε μια κρίσιμη στιγμή, από δειλία και φόβο, απειθαρχεί πάλι, ξαναπροδίδει το KKE με την τυχοδιωκτική και ύποπτη στάση του που μονάχα τον εχθρό ωφελεί».

🔴Μάλιστα, η διαπόμπευση του Βελουχιώτη, συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια. Για παράδειγμα, στον λόγο του στην ΙΙΙ Συνδιάσκεψη του ΚΚΕ (10-14 Οκτωβρίου 1950), ο Ζαχαριάδης είπε τα εξής:
«Ο Κλάρας εκτός από τα άλλα ήταν και δηλωσίας. Ο Κλάρας, που είχε στρατιωτικές ικανότητες κατσαπλιαδισμού, σαν κομματική φυσιογνωμία ήταν ένας άνθρωπος που μόνο να χαντακώσει το Κόμμα μπορούσε. Καθόταν και έτρεφε ψείρες, μεθούσε, έκανε όργια, δούλευε διαλυτικά και χαντάκωνε το κίνημα και τον ΕΛΑΣ. Ήταν ένας μικροαστός τυχοδιώκτης. Όταν σφίχτηκε λιγάκι στην Κέρκυρα, ούτε ένα μπάτσο δεν έφαγε, λύγισε».

🔴Επίσης, στις 16/1/1950, όταν βρέθηκε σε αντιπαράθεση με τον Εμβέρ Χότζα στην Μόσχα, παρουσία του Μολότωφ, του Μαλενκώφ και άλλων ηγετικών στελεχών της ΕΣΣΔ, ο Ζαχαριάδης είπε τα εξής:
«Μάταια μετατρέπουν τον Βελουχιώτη σε εθνικό ήρωα. Είναι γνωστό ότι δεν άντεξε τις συνθήκες κράτησης και αποκήρυξε τον κομμουνισμό στη φυλακή. Το λάθος μας είναι ότι τον προωθήσαμε. Είναι όμως γεγονός ότι έφυγε προς την κατεύθυνση της Αλβανίας, με τα στρατεύματά του, συναντήθηκε με τους Αλβανούς, στη συνέχεια επέστρεψε στην Ελλάδα και διεξήγαγε αγώνα ως τυχοδιώκτης που πρόδωσε το κόμμα του».
🔴Τα σχόλια, δικά σας!

Πηγές:
📍Νίκος Παπαδάτος, «Άκρως απόρρητο, οι σχέσεις ΕΣΣΔ - ΚΚΕ 1944-1952».
📍Νίκος Ζαχαριάδης, «Δέκα χρόνια πάλης. Συμπεράσματα - διδάγματα - καθήκοντα».
📍Διονύσης Χαριτόπουλος, «Άρης, ο αρχηγός των ατάκτων». Από ανάρτηση στο Χ τής Αμαλία.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------