Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Μία από τις κατσίκες πέθανε από τα σεξουαλικά τραύματα που υπέστη από τον 19χρονο Αφγανό, 17χρονος Αφγανός ο δράστης της επίθεσης σε τρένο.


Ένας 19χρονος Αφγανός αιτών άσυλο καταδικάστηκε σε 30 μήνες φυλάκιση στη Μασσαλία για  σεξουαλική επίθεση και βιασμούς σε πέντε κατσίκες και ένα αρνί σε τοπικό καταφύγιο ζώων. 

Εννοείται ότι κανένας γάτοσκυλόφιλος και φιλόζωος δε διαμαρτυρήθηκε ποτέ.

Μία από τις κατσίκες πέθανε από τα σεξουαλικά τραύματα 
που υπέστη από τον 19χρονο Αφγανό. 

Καταγράφηκε σε βίντεο από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και συνελήφθη επί τόπου.
Δικαιολόγησε τις πράξεις του δηλώνοντας ότι το έκανε «για να αποφύγει τον βιασμό μιας γυναίκας»
https://www.thesun.co.uk/news/39521717/migrant-admits-animal-abuse-to-avoid-raping-woman/

Ο 19χρονος μουσουλμάνος Αφγανός αιτών άσυλο καταδικάστηκε σε 30 μήνες φυλάκιση από το δικαστήριο της Αιξ-αν-Προβάνς μετά τη σύλληψή του στο εκπαιδευτικό αγρόκτημα Le Refuge d'un Moment στο Πεν-Μιραμπό, κοντά στη Μασσαλία.


Οι λεπτομέρειες της υπόθεσης και της δίκης περιλαμβάνουν:
Η κακοποίηση: Μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2026, πολλά ζώα βρέθηκαν με δεμένα πόδια και σοβαρά  τραύματα στα γεννητικά όργανα. 
Μία κατσίκα πέθανε και ένα αρνί πέντε μηνών παραλίγο να πεθάνει ως αποτέλεσμα των άγριων  σεξουαλικών επιθέσεων του μουσουλμάνου.

Η Σύλληψη: Οι ιδιοκτήτες της φάρμας τοποθέτησαν κάμερες παρακολούθησης αφού παρατήρησαν τους τραυματισμούς, κάτι που οδήγησε στη σύλληψη του υπόπτου επ' αυτοφώρω από την αστυνομία να φοράει γάντια από λάτεξ. 

Στοιχεία DNA από δείγματα σπέρματος τον συνέδεσαν επίσης με έξι από τα ζώα.
Η Δίκη: Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, ο ύποπτος αρνήθηκε τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε ότι ήταν ένας «φυσιολογικός άνθρωπος» που έμεινε στο καταφύγιο μόνο και μόνο επειδή είχε χάσει το τρένο του.

Η ποινή: Εκτός από την ποινή φυλάκισης 30 μηνών, το δικαστήριο του επέβαλε μόνιμη απαγόρευση εισόδου στη γαλλική επικράτεια και τον κατέγραψε ως σεξουαλικό παραβάτη.
Αναφορές για την ολοκλήρωση της δίκης και την καταδίκη του υπόπτου μπορούν να βρεθούν σε διάφορα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης από την AOL και την The Sun.
==========
Τη νύχτα της σύλληψής του, ισχυρίστηκε ότι έχασε το τρένο για τη Μασσαλία, όπου διαμένει σε κέντρο αιτούντων άσυλο.
Είπε ότι το αγρόκτημα ήταν κοντά στο κέντρο και ότι δεν είχε πουθενά αλλού να μείνει.
«Είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος», είπε ο Μασούντ στο δικαστήριο.

Ο κατηγορούμενος έφτασε στη Γαλλία τον Νοέμβριο του 2025 και είπε ότι η οικογένειά του είχε πεθάνει σε βομβαρδισμό στο Αφγανιστάν κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Μια ψυχιατρική αξιολόγηση που διεξήχθη κατά τη διάρκεια της προφυλάκισής του διαπίστωσε την απουσία ψυχικής διαταραχής.

Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, ο Μασούντ φέρεται να είπε σε έναν γιατρό: «Κάνουν τεράστιο θόρυβο γι' αυτό, ενώ είναι απλώς ζώα και ότι θα μπορούσε να ήταν απλώς γυναίκες».
Δικαιολόγησε τις πράξεις του δηλώνοντας ότι το έκανε «για να αποφύγει τον βιασμό μιας γυναίκας», αναφέρει η La Gaceta .
https://gaceta.es/europa/un-inmigrante-afgano-agrede-sexualmente-a-varios-animales-mata-a-una-cabra-y-afirma-que-lo-hizo-para-no-violar-a-una-mujer-20260623-1052/#google_vignette


Γερμανία: 17χρονος Αφγανός ο δράστης της επίθεσης σε τρένο
 – “Στρατιώτη του” τον αποκαλεί ο ISIS

Αφγανός 17 ετών ήταν, σύμφωνα με τον Βαυαρό υπουργό Εσωτερικών Γιοάχιμ Χέρμαν, ο δράστης της επίθεσης το βράδυ της Δευτέρας με μαχαίρι και τσεκούρι, σε επιβάτες του περιφερειακού τρένου στην περιοχή του Βίρτσμπουργκ, στην Βαυαρία.

Όπως δήλωσε ο Γ. Χέρμαν, επρόκειτο για άτομο που έφθασε στην Γερμανία ως ασυνόδευτος πρόσφυγας.

Το Ισλαμικό Κράτος ισχυρίζεται ότι ο νεαρός μουσουλμάνος Αφγανός δράστης της επίθεσης στο τρένο στη Γερμανία είναι ένας από τους «μαχητές» της οργάνωσης, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Amaq που συνδέεται με την ισλαμιστική οργάνωση.

Ο ασυνόδευτος ανήλικος πρόσφυγας, Επιτέθηκε ξαφνικά και τραυμάτισε, σοβαρά 21 άτομα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδονται από τα τοπικά ΜΜΕ.

Αμέσως μετά το τραγικό συμβάν, το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ανέλαβε την ευθύνη, δημοσιεύοντας βίντεο στο οποίο ο νεαρός ορκιζόταν πίστη στην οργάνωση και εμφανιζόταν να κρατά ένα μαχαίρι, ενώ ονομάστηκε από την οργάνωση «στρατιώτης του Χαλιφάτου».

το ίδιο πρακτορείο ανήρτησε βίντεο στο οποίο ο δράστης της επίθεσης ασυνόδευτος ανήλικος πρόσφυγας ανακοινώνει ότι θα πραγματοποιήσει αυτήν την επίθεση, διατυπώνει απειλές εναντίον των «άπιστων» χωρών και προτρέπει άλλους μουσουλμάνους να κάνουν το ίδιο.


Στο βίντεο αυτό, διάρκειας δύο λεπτών και είκοσι δευτερολέπτων, υπό τον τίτλο «Γερμανία - Βίντεο του στρατιώτη του Ισλαμικού Κράτους ο οποίος πραγματοποίησε την επίθεση στο Βίρτσμπουργκ», της Βαυαρίας, ένας νεαρός άνδρας εμφανίζεται να κραδαίνει ένα μαχαίρι το οποίο λέει πως θα χρησιμοποιήσει για να σφαγιάσει άπιστους.



Αν ήταν το δικό σου παιδί τι θα έκανες;


Ο Λουί ήταν ένα αγόρι λευκό χριστιανός, μόλις 17 χρονών.

Νεκρός 17χρονος Γάλλος ύστερα από ξυλοδαρμό απο πέντε αφροασιάτες μουσουλμάνους λαθρομετανάστες 

Ένας 17χρονος στη Γαλλία πέθανε αφού δέχθηκε ενέδρα και ξυλοκοπήθηκε άγρια από πέντε μουσουλμάνους λαθρομετανάστες δράστες σε εργοτάξιο στη Ναρμπόν για να τον ληστέψουν.

Το περιστατικό έγινε την Παρασκευή 19/6 . Ο έφηβος δέχτηκε βίαιη επίθεση γύρω στις 7 μ.μ. σε ένα εργοτάξιο. Βρέθηκε το επόμενο πρωί νεκρός από έναν εργάτη. Οι δολοφόνοι λαθρομετανάστες  βιντεοσκοπούσαν το έγκλημα τους και το ανέβασαν στα social όλη τη δολοφονία του 17χρονου. 

Τον σκότωσαν με μπουνιές και κλωτσιές στο κεφάλι.

Αν ήτανε το δικό σου παιδάκι;;;


 Συμμορία Αφρικανών λαθρομεταναστών τον λιντσάρισαν μέχρι θανάτου με βία που δεν περιγράφεται με λόγια. 

Οι μουσουλμάνοι δολοφόνοι του βιντεοσκοπούσαν τη στιγμή που τον σκότωναν και γελούσαν. Τον άφησαν να αργοπεθαίνει όλη τη νύχτα, μόνο, σε ένα εργοτάξιο στη Ναρμπόν. Το πρωί τον βρήκαν άψυχο.

Αυτό δεν είναι ένα ακόμη περιστατικό στην Γαλλία. Είναι το σύμβολο μιας Ευρώπης που καταρρέει - παραδομένη σε μια βαρβαρότητα που η σημερινή πολιτική ηγεσία δεν έχει ούτε τη βούληση ούτε τη δύναμη να ανακόψει.

Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στην ελλάδα που είναι η πρώτη πύλη εισόδου όλων αυτών.

Αν ήταν το δικό σου παιδί τι θα έκανες;

Τόση βία, τόσο μίσος από τους λαθρομετανάστες σε ένα μικρό παιδάκι!!! Γιατί...τόσο...μίσος.....;;;
Γιατί ήταν απλά λευκός...

Δεν αντέχεται πια! 
Τόση βία και μίσος εναντίον των ευρωπαίων πολιτών! 



θέλουν να σβήσουν τον ελληνικό λαό.. εξοντώνουν τους Έλληνες της Δυτικής Οθωμανίας. Ο ελληνικός λαός πρέπει να ζητήσει διεθνή προστασία. Αλλά τότε θα έπεφτε η μάσκα του τέρατος.


Το απόλυτο μπλόκο στην Ευρωπαία Εισαγγελέα!

Αν περιμένετε από την τηλεόραση για να μάθετε τι συμβαίνει στη Ελλάδα, έχετε ήδη χάσει το παιχνίδι. Σήμερα το μεσημέρι, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ολοκληρώθηκε ένα προμελετημένο έγκλημα κατά της Δικαιοσύνης. Ένωσαν όλα τα κομμάτια του παζλ για να προστατεύσουν το τομάρι τους... Και την καρέκλα τους. Η ελλάδα να πεθάνει να ζήσουνε αυτοί 

Κάθε μέρα και χειρότερη

Ο κανόνας που σχηματοποιείται στη συνείδηση των Ελλήνων πολιτών ύστερα από πλήθος περιστατικών που παύουν να είναι πια συμπτώσεις (Τέμπη, υποκλοπές, ΟΠΕΚΕΠΕ, πολεοδομίες – απόρριψη εξεταστικών και προανακριτικών) είναι ο ΚΑΝΌΝΑΣ της συγκάλυψης και της ωμής παραβίασης του κράτους δικαίου εις βάρος της χώρας.

Το χρονικό μιας ακόμη 
προαναγγελθείσας συγκάλυψης:

Η Απειλή: Η Ευρωπαία Εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι άνοιξε τα μαύρα κατάστιχα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ σε «μαύρες» αγροτικές επιδοτήσεις. Οι ευρωπαϊκές έρευνες έφτασαν στην πόρτα πρώην υπουργών, βουλευτών και γαλάζιων παιδιών.

Ο Χυδαίος Πανικός: Μόλις κατάλαβαν ότι η Ευρώπη δεν αστειεύεται, βγήκε ο Άδωνις Γεωργιάδης στα παράθυρα και άρχισε να ουρλιάζει. Αποκάλεσε τις έρευνες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας «ανοησίες» και «ντροπή», ενώ στοχοποίησε προσωπικά τους Έλληνες εισαγγελείς που έκαναν τη δουλειά τους.

​Το Συστημικό Μπλόκο: Σήμερα, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου εκτέλεσε το συμβόλαιο. Απέρριψε το αίτημα της Κοβέσι να μείνουν οι 3 αδιάφθοροι Έλληνες εισαγγελείς για 5 χρόνια ώστε να δέσουν τις δικογραφίες.

 Τους πετάνε έξω στα 2 χρόνια! Με γελοίες, δήθεν νομικές προφάσεις, αρνήθηκαν ακόμα και να στείλουν ερώτημα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

​Τι απαντάει η κυβερνητική προπαγάνδα (Ομάδα Αλήθειας);
Πανηγυρίζουν από το πρωί ότι «όλα έγιναν νόμιμα» επειδή η απόφαση βγήκε με 72-10 και επειδή ο ελληνικός νόμος λέει ότι η Κοβέσι θεωρείται «τρίτη» και δεν έχει δικαίωμα να ανακατεύεται. Μας λένε δηλαδή κατάμουτρα: «Φτιάξαμε έναν νόμο-κλουβί που απαγορεύει στην Ευρώπη να ελέγξει τις μίζες μας, και αφού ο νόμος μας δουλεύει ρολόι, είμαστε καθαροί!». Το απόλυτο θράσος.

​Το Χαστούκι από τις Βρυξέλλες: Η Κομισιόν βλέπει το παρακράτος που έχει στηθεί στην Ελλάδα και παρεμβαίνει με οργή. 

Δίνει ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗ στην Κοβέσι και ξεφτιλίζει δημόσια την Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για τις επιθέσεις. Η Ευρώπη τους φτύνει κι αυτοί νομίζουν ότι βρέχει.

​ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ - Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ:
Θέλουν να ελέγξουν την έρευνα πριν ακουμπήσει το Μαξίμου. Διώχνοντας τους εισαγγελείς στα 2 χρόνια, σαμποτάρουν τις δικογραφίες. Θέλουν εισαγγελείς-μαριονέτες, με ημερομηνία λήξης, που θα τους ελέγχουν.

​Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη στην Ελλάδα. Υπάρχει μια ανώτατη δικαστική ηγεσία διορισμένη απευθείας από το Υπουργικό Συμβούλιο του Μητσοτάκη που λειτουργεί ως πλυντήριο και ασπίδα προστασίας της παρέας τους.

​Το κάνανε στα Τέμπη, το κάνανε στις υποκλοπές, το κάνουν και τώρα στις μίζες του ΟΠΕΚΕΠΕ. 

Όποιος δικαστής πάει να τους ελέγξει, του κόβουν το κεφάλι. Έχουν μετατρέψει τη χώρα σε μια απέραντη Μπανανία της Ευρώπης για να γλιτώσουν τις χειροπέδες.

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει μετατραπεί σε μια αδίστακτη καθεστωτική κομπανία, όπου η διαφθορά είναι η μόνιμη μέθοδος διακυβέρνησης. 

Όταν το μόνο σου μέλημα είναι η ασυλία της παρέας σου, η συγκάλυψη σκανδάλων δεν είναι απλώς επιλογή, είναι το μοναδικό σου ταλέντο...

Ο ελληνικός λαός δε χρειάζεται κάποιον να τον εξαφανίσει. Εξαφανίζετε μόνος του από κομματόσκυλα, αμάθεια, αμορφωσιά, μνησικακία, ηλιθιότητα, κόμματα,  αμαρτωλές κυβερνήσεις και πολλά άλλα που βαριέμαι να γράφω.

Και τα πόμολα 
και τα πόμολα

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Εκτροφείο Λαγοκέφαλου. Γατάκια σας πρόλαβα.🤣


Στο ΟΠΕΚΕΠΕ θα σταματούσαμε;

Τώρα και στο καρπενήσι.

Η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τα έχει προβλέψει όλα. 

Την πέμπτη βάφτηκαν οι τοίχοι και την παρασκευή πήγαν και τους ξαναβρώμισαν. Πάντα λέμε ότι ο κομμουνισμός είναι αρρώστια... Ο καρκίνος της χώρας της εκπαίδευσης και των ελληνικών πανεπιστημίων



Την Πέμπτη 18/6 βάφτηκαν οι τοίχοι στον δεύτερο όροφο του μαθηματικού (μπροστά από το αιθριο) μετά από εντολή του προέδρου του μαθηματικού Ιωάννη Εμμανουηλ. 

Αυτή η ενέργεια αποστείρωσης και κάλυψης χρόνων πολιτικού λόγου έγινε με αφορμή το Διεθνές/Ελληνικό Συνέδριο για τη Μαθηματική Εκπαίδευση (TCGM-2026), το οποίο θα γίνει στο κτήριο του μαθηματικού 29/6 – 4/7. 

Γίνεται ξεκάθαρος λοιπόν ο σκοπός του προέδρου μας, να προβάλει την εικόνα ενός "καθαρου" πανεπιστημίου, χρήσιμο μόνο για ακαδημαικους σκοπους, επενδύσεις και εντατικοποιηση, στους Ευρωπαίους φίλους του που θα παρευρεθούν στο συνέδριο. 

Εκτός όμως από την αντιπάθεια κ Εμμανουηλ για την πολιτική έκφραση, ξεκάθαρες γίνονται και οι προτεραιότητες του, καθώς δεν δίστασε καθόλου να δώσει λεφτά για να βαφτούν οι τοίχοι, ενώ ταυτόχρονα από τα ταβάνια του κτηρίου πέφτουν σοβαδες και οι τουαλέτες μας παραμένουν χωρίς πόρτες. 

Μακάρι να ξαφνιαζομασταν με αυτή του τη στάση, όμως ζούμε σε μια περίοδο συνεχούς καταστολης και εντατικοποιησης, όπου η πολιτική έκφραση στοχοποιειται και επενδύσεις γίνονται μόνο για την αποστείρωση και την εμπορευματοποιηση των σχολών μας.

Εννοείται πως οι τοίχοι ξανα βάφτηκαν και θα ξανά βαφτούν, με συνθήματα ταξικά,
 τρανσφεμινιστικα, αντιπολεμικα, αντιρατσιστικά και αντιφασιστικα. Το πανεπιστήμιο είναι και θα παραμείνει χωρος πολιτικος.

ΚΑΘΑΡΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ
ΒΡΟΜΑΕΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΡΙΕΡΙΣΜΟ

Το να καταστρέφουν και να βρωμίζουν τα πανεπιστήμια οι αριστεροί το ονομάζουν πολιτική έκφραση.... Ότι κατάλαβες καταλάβαμε.











Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Ξέρετε τι ετοιμάζουν για την Ακρόπολη, την Κνωσό, τους πιο ιερούς χώρους της χώρας;


Ξέρετε τι ετοιμάζουν για την Ακρόπολη, την Κνωσό, τους πιο ιερούς χώρους της χώρας; Ένα τιμοκατάλογο για όλες τις σημαντικές αρχαιότητες της χώρας.

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ξαναχτυπά. 

Μετά τον ΟΠΕΚΕΠΕ  και τις λιγνιτηκες μονάδες, τώρα βάζει στο τραπέζι του ξεπουλήματος τον πιο ιερό μας πλούτο. 

Τα πολυτίμα των μεγαλύτερων αρχαιολογικών χώρων της χώρας. Και ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό. Η αρχή του τέλους για το δημόσιο έλεγχο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. 

 Αναρτήθηκε στη Δι@ύγεια, ο οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων του Υπουργείου Πολιτισμού ζητά μελέτη για την εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 21 πολυτίμων. Δηλαδή, βάζουν τιμές στα πολυτίρια της Ακρόπολης, της Κνωσού, της Αρχαίας Αγοράς, των Δελφών και της Ολυμπίας, του Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων, της Λότζιας του Ρεθύμνου και πολλών άλλων. 

Οι πιο χρυσοφόροι χώροι της Ελλάδας, οι χώροι που ανήκουν σε όλους μας, μπαίνουν στο κατάλογο προς παράδοση σε ιδιώτες, με αντάλλαγμα ένα μηνιαίο μίσθωμα. Μιλούν για αξιοποίηση, στην πραγματικότητα μιλάμε για εκποίηση. Και μάλιστα από έναν οργανισμό, τον ΟΔΑΠ, που έχει αφεθεί να καταρρεύσει από τη υποστελέχωση, ακριβώς για να εμφανιστεί μετά ως σωτήρας ιδιώτης. 

Έτσι φτάσαμε στο σημείο να υπάρχουν πολυτίρια σε αρχαιολογικούς χώρους, που οι εργαζόμενοι δεν πληρώνονται από το δημόσιο, αλλά από ιδιωτικές εταιρείες. Και τώρα συζητούν ακόμα και τη δημιουργία ανώνυμης εταιρείας πολιτισμού για να διαχειρίζεται τον πλούτο μας.  

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να μετατραπεί η πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας σε franchise. Ο πολιτισμός δεν είναι εμπορικό προϊόν, δεν είναι φιλέτο, δεν είναι ακίνητο προς μίσθωση. Άμεση λοιπόν απόσυρση του σχεδίου, Μητσοτάκη, Γιατί αν αφήσουμε να χαθεί αυτό το πράγμα, δεν θα μείνει τίποτα να υπερασπιστούμε.

Πάντα το λέγαμε ότι αυτή είναι ικανοί να πουλήσουν ακόμα και την ακρόπολη... αυτό  ετοιμάζονται πλέον να κάνουν....

Τι τους κοιτάτε ρε....
 χειροκροτάτε τους....
 τι σας ζητάνε....

Φάγανε πλέον και τα πόμολα...
 

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Μεταμεσονύκτιες (ν)τροπολογίες: «Τα καμώματα της νύχτας τα βλέπει η μέρα και… κλαίει» Το βράδυ όταν βγαίνουν τα «φαντάσματα» καταθέτει η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας το 81% των νόμων που καθορίζουν την ζωή των πολιτών


Οι (άνθρωποι) που μας κυβερνούν οι αμαρτωλές κυβερνήσεις με τα κόμματα δεν έχουν αξίες και δεν τους ενδιαφέρει η πρόοδος ή η ευημερία της Ελλάδας και του λαού της.

Είναι μια συνολική ομάδα που καρπώνεται τον πλούτο από ευρωπαϊκές ενισχύσεις από λαθρομετανάστευση από εργατικό δυναμικό που έχει μετατρέψει σε σκλάβους με την υψηλή και αβάσταχτη φορολογία που φτάνει το 60% όλους τους εργαζόμενους και τους ελεύθερους επαγγελματίες του ιδιωτικού τομέα.

Κυβερνάνε τη χώρα ακόμα και με πλαστά πτυχία και διακρίσεις που μοιράζουν μεταξύ τους. Λυμαίνονται τα πάντα, ενέργεια, κατασκευές, πολεοδομικές άδειες, πράσινες κάρτες, πράσινη ανάπτυξη πράσινα άλογα  μέσα από νόμους και χιλιάδες παραθυράκια.

Το ελληνικό Κυνοβούλιο έχει μετατραπεί σε εργαστήριο «νυχτερινής» νομοθέτησης καθώς την ώρα που οι πολίτες κοιμούνται, η κυβερνητική πλειοψηφία καταθέτει κρίσιμες τροπολογίες που καθορίζουν τη ζωή, την τσέπη και τα δικαιώματα τους, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και εννοείται χωρίς διαφάνεια.

Η νέα μελέτη του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών (ΚΕΦΙΜ) αποκαλύπτει ότι κατά την τρέχουσα κοινοβουλευτική περίοδο (Ιούλιος 2023 – Μάιος 2026), το 81% των τροπολογιών κατατέθηκε τελευταία στιγμή μεταξύ 21:00 το βράδυ και 01:00 τα ξημερώματα!

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με την κυβερνητική πλειοψηφία αντί να καταθέτει τροπολογίες την ημέρα της ψήφισης (που θα ήταν ξεκάθαρα παράνομο), τις καταθέτει την προηγούμενη νύχτα.

Έτσι, το ρολόι δείχνει διαφορετική ημερομηνία, καλύπτοντας τυπικά τον νόμο, αλλά στην πράξη βουλευτές, δημοσιογράφοι και πολίτες έχουν στη διάθεσή τους μόλις 11 ώρες για να ενημερωθούν!



Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Αγρότες σας βαρεθήκαμε! Όλο λόγια και απειλές και με τις πρώτες χαντρούλες και καθρεφτάκια θα ξαναγυρίσετε στην αγαπημένη σας αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Σταματήστε να κάνετε τις παρθένες και τους αγανακτισμένους. Καταντήσατε Των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι…


«Εάν υπάρχει Έλληνας αγρότης που θα σας ψηφίσει, σας μιλάω ειλικρινά, ή θα είναι λαμόγιο ή ηλίθιος.»
Ένας αγρότης, ο Λ. Βούλγαρης, αντιπρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Λειβαδιάς, τα λέει έξω από τα δόντια στην Α. Σδούκου που τον ακούει εμβρόντητη! Aκούστε τον: 
«Εάν υπάρχει Έλληνας αγρότης που θα σας ψηφίσει, σας μιλάω ειλικρινά, ή θα είναι λαμόγιο ή ηλίθιος. 
Είσαστε Γενική γραμματέας στο Υπουργείο Ενέργειας, δεν είσαστε; 
Σας παρακαλάνε οι Βορειοελλαδίτες για την κατανομή των βιοντίζελ; 
Εφτά χρόνια και δεν το έχετε κάνει, γιατί; 
Για να παίρνουν τα καρτέλ! 

Κάντε έναν έλεγχο ρε παιδιά σε αυτή την αγορά. 
Έχουν γίνει πάμπλουτοι όλοι. 
Ο πύραυλος ο πρώτος ήταν στον αέρα, δεν είχε πέσει κάτω, 40% τα λιπάσματα πάνω, το πετρέλαιο στο Θεό. 

Δηλαδή πόσο θα αντέξουμε εμείς; Και μας αφήνετε απλήρωτους, λέει για το Monitoring. 
Ένας ίσκιος, ένα πουλί, ένα σύννεφο να περάσει από τον δορυφόρο, μας πετάτε εκτός. 
Δεν αντέχουμε άλλο, κυρία Σδούκου. 
Το καταλαβαίνετε; 
Δεν αντέχουμε άλλο.
 
Περνάνε τα δισεκατομμύρια σαν πύραυλοι πάνω από το κεφάλι μας και εμείς δεν έχουμε να ταΐσουμε τα παιδιά μας. 

Και αφού λέω για τα παιδιά μας, σας μιλάμε ειλικρινά ότι εμείς θα αγωνιστούμε γιατί δεν πρόκειται τα παιδιά μας να τα αφήσουμε αύριο στα πιράνχας και στους πολιτικούς που δυστυχώς μπαίνουν ξεβράκωτοι και βγαίνουν με 40 ακίνητα ο καθένας.»

Πρέπει οι αγρότες να ψηφίσουν ως επαγγελματίες και όχι ως κομματόσκυλα, διαφορετικά είναι άξιοι της τύχης τους. 

Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι,

και Μαμωνάδες βάρβαροι και χαύνοι λεβαντίνοι,

λύκοι, κοπάδια, οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι,

και οι χαροκόποι αδιάντροποι, και πόρνη η Ρωμιοσύνη!

Γύριζε, μη σταθείς ποτέ, ρίξε μας πέτρα μαύρη.


Οι Μουφτήδες της Θράκης μισθοδοτούνται από το Ελληνικό Δημόσιο με αποδοχές που φτάνουν περίπου τα 4.671,90 ευρώ μικτά τον μήνα, δηλαδή στο επίπεδο ανώτατων διοικητικών στελεχών του κράτους. Παράλληλα, και άλλοι θρησκευτικοί λειτουργοί εντάσσονται σε καθεστώτα δημόσιας ή ημι-δημόσιας χρηματοδότησης.

Το ερώτημα είναι απλό και δεν επιδέχεται υπεκφυγές.
Ποιο είναι το ενιαίο, διαφανές και μετρήσιμο πλαίσιο που καθορίζει αυτές τις αποδοχές;
Πού βρίσκεται η αξιολόγηση έργου;
Πού βρίσκεται η λογοδοσία;
Και γιατί ο φορολογούμενος καλείται να αποδέχεται τέτοιες ρυθμίσεις χωρίς ουσιαστική δημόσια εξήγηση;

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη όταν μιλάμε για μια ευαίσθητη περιοχή όπως η Θράκη. Εκεί, το κράτος δεν έχει την πολυτέλεια της αδιαφάνειας, ούτε της αφέλειας. Κάθε θεσμός που συνδέεται με δημόσιο χρήμα πρέπει να λειτουργεί με απόλυτη θεσμική καθαρότητα και αποκλειστική αναφορά στο συνταγματικό πλαίσιο της Ελληνικής Πολιτείας, χωρίς θολά όρια, χωρίς ασάφειες, χωρίς παράλληλες εξαρτήσεις.

Η δημόσια συζήτηση δεν μπορεί να περιορίζεται σε ευχές περί «ανεκτικότητας» όταν λείπει η βασική προϋπόθεση της ανεκτικότητας η ισονομία.

Δεν είμαστε βέβαια υπέρ των πρόσφατων αυξήσεων στις αποδοχές των Μητροπολιτών.
Όχι επειδή τίθεται θέμα θρησκευτικής αντιπαράθεσης, αλλά επειδή τίθεται θέμα κοινωνικής δικαιοσύνης και δημοσιονομικής λογικής.

 Σε μια χώρα που δοκιμάζεται οικονομικά, καμία κατηγορία μισθοδοσίας που συνδέεται με το Δημόσιο δεν μπορεί να λειτουργεί εκτός ενιαίου πλαισίου ελέγχου και αναλογικότητας.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει ιστορικό και κοινωνικό ρόλο στον ελληνικό χώρο, κάτι που δεν διαγράφεται ούτε υποτιμάται. Όμως η ιστορικότητα δεν μπορεί να μετατρέπεται σε οικονομική εξαίρεση.Το ίδιο ισχύει για κάθε θρησκευτικό θεσμό σε ένα κράτος δικαίου δεν υπάρχουν προνομιούχες ζώνες και θεσμικά “άβατα”.

Υπάρχει μόνο ένας απαράβατος κανόνας που δυστυχώς δεν εφαρμόζεται.

Ό,τι πληρώνει ο πολίτης, θα έπρεπε να το ελέγχει ο πολίτης και ό,τι δεν αντέχει έλεγχο, δεν αντέχει και δημοκρατία.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Τελικά «ΝΔ» σημαίνει «Νέα Δικογραφία»; Δ.Αβραμόπουλος: Άρση ασυλίας και μετάβαση στις Βρυξέλλες για να εκτελεστεί το ένταλμα σύλληψης του βουλευτή της ΝΔ και πρώην αντιπρόεδρου της.. Ο πρώτος με θητεία Επιτρόπου που θα συλληφθεί


Νέα τροπή στην υπόθεση του Quatargate με το ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ελέγχεται γιατί έλαβε ποσό άνω των 70.000 ευρώ, που προέρχεται από εγκληματικό δίκτυο.

Για την εφαρμογή του ευρωπαϊκού εντάλματος απαιτείται προηγουμένως η άρση της βουλευτικής ασυλίας του βουλευτή της ΝΔ. Καλά τώρα....

Εκτός όλων των άλλων Ο Δ.Αβραμόπουλος είναι βουλευτής και πρώην υπουργός των κυβερνήσεων της ΝΔ και δήμαρχος της Αθήνας, όπως και Επίτροπος της ΕΕ με το χαρτοφυλάκιο μετανάστευσης.
 
Στη Βουλή αναμένεται να διαβιβαστεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που έχουν εκδώσει οι βελγικές αρχές σε βάρος του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Αβραμόπουλου, στο πλαίσιο της έρευνας για την υπόθεση Qatargate και να ακολουθεί με συνοπτικές διαδικασίες η μετάβασή και σύλληψη🙊🙉🙈 του στις Βρυξέλλες σε εκτέλεση του εντάλματος.

Ο βουλευτής της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Αβραμόπουλος, εφόσον 🤪προχωρήσει η διαδικασία και 🌈ψηφίσει η βουλή την άρση της ασυλίας του και εκτελεστεί το ένταλμα, θα είναι ο πρώτος πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος με θητεία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον οποίο εκδίδεται ένταλμα σύλληψης, γεγονός που προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξέλιξη της υπόθεσης.

Ο σχετικός τεράστιος φάκελος με τα στοιχεία των βελγικών αρχών αναμένεται να ακολουθήσει τη θεσμική οδό, μέσω της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και του υπουργείου Δικαιοσύνης, πριν καταλήξει στο ελληνικό Κυνοβούλιο.

😂🥁ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. για Αβραμόπουλο: Η Ν.Δ. έχει καταντήσει πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο.
💰«Η περιβόητη "αριστεία" της Ν.Δ. έχει μόνιμη έδρα στις δικαστικές αίθουσες», αναφέρεται στην ανακοίνωση💸. Μετά από αυτήν την ανακοίνωση όλος ο ΣΥΡΙΖΑ είναι έτοιμος να κάνει ότι τον διατάξει η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. 
Η είδηση ότι οι δικαστικές αρχές των Βρυξελλών εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Έλληνα πολιτικού για βαρύτατα αδικήματα, όπως η συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, η νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και η διαφθορά, έσκασε σαν βόμβα στο κυβερνητικό στρατόπεδο, προκαλώντας πανικό για τις πολιτικές παρενέργειες που θα ακολουθήσουν.

Πληροφορίες από τις Βρυξέλλες, αναφέρουν μάλιστα ότι στη δικογραφία του κ. Αβραμόπουλου περιλαμβάνεται και το όνομα πολύ γνωστού ανώτερου κυβερνητικού στελέχους της αμαρτωλής αριστερής κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, που εκείνη την περίοδο κατείχε υψηλόβαθμη θέση στην Κομισιόν, και το όνομά του είχε συμπεριληφθεί σε δημοσιεύματα ευρωπαϊκών ΜΜΕ που αναφέρονταν στο σκάνδαλο.

Η ΝΔ μετατρέπεται σε «πινάκιο» δικαστηρίου μετά και τη δίωξη Αβραμόπουλου.

 Μάλιστα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές θα υπάρξει και δεύτερη δικογραφία τις επόμενες μέρες.

Δεν έχει μείνει πολιτικός της Νέας Δημοκρατίας έξω από σκάνδαλο. Πού θα σταματήσει η… κατρακύλα κανείς δεν ξέρει

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Ακόμα και για αυτό το σκάνδαλο, τα πολιτικά και κυβερνητικά στελέχη θεωρήθηκαν για άλλη μια φορά αθώα.


Ποιος θυμάται το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων;
Ήταν μία από τις μεγαλύτερες πολιτικοοικονομικές υποθέσεις της περιόδου 2007–2009 στην Ελλάδα. Αφορούσε την επένδυση αποθεματικών ασφαλιστικών ταμείων σε σύνθετα χρηματοοικονομικά προϊόντα («δομημένα ομόλογα») που είχαν εκδοθεί από το Ελληνικό Δημόσιο και διακινηθεί μέσω τραπεζών και χρηματιστηριακών εταιρειών. Περίοδος Κυβέρνησης ΝΔ υπό τον Κώστα Καραμανλή.

Για τον σκάνδαλο, τα πολιτικά και κυβερνητικά στελέχη θεωρήθηκαν για άλλη μια φορά αθώα. 
Η Ακρόπολις Χρηματιστηριακή ήταν η μόνη πλευρά της υπόθεσης που κατέληξε σε ουσιαστικές καταδίκες στο Εφετείο.

Επιδικάστηκε πρόστιμο 5,5 δις. Με τις προσαυξήσεις έφτασε 25,5 δις 
Δεν πληρώθηκε ποτέ ούτε λεπτό. 
Πρόσφατα το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών ουσιαστικά μηδένισε το πρόστιμο! Το περιόρισε σε περίπου 800.000 αλλά το κήρυξε ανεπίδεκτο είσπραξης! 

Έτσι, ενώ ως τώρα τα διεκδικούμενα χρέη προς το δημόσιο ήταν 114 δις, με μια απόφαση μηδενισμού χρέους προς μια ιδιωτική εταιρεία, έσβησε το 13,5% του συνολικού χρέους προς το Δημόσιο! 

Μη ρωτήσει κανείς πλέον "ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο; " 
Όχι, δεν είναι απλά οι κυβερνήσεις της ΝΔ, διότι από τότε ως σήμερα πέρασαν κυβερνήσεις ΟΛΩΝ των κομμάτων και χρωμάτων. 

Το κεφάλαιο κυβερνάει! 
Εν τω μεταξύ, όσο και όσοι /ες σκέφτεστε πόσο μπανάλ και παλαιοκομμουνιστική είναι αυτή η άποψη, μετρείστε τα σπίτια και τα μαγαζάκια που χάνει ο κάθε φουκαράς, επειδή δεν πρόλαβε μια δόση, επειδή απολύθηκε, επειδή χώρισε, επειδή δεν ανταποκρίθηκε σε μια ρύθμιση

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας σε οτιδήποτε παράγει βάζουν λουκέτο. Ο τελευταίος στόχος τους είναι η ενεργειακή επάρκεια της χώρας. Το συγκεκριμένο έγκλημα είναι πολλαπλάσιο ακόμα και από τον αφελληνισμό της χώρας που κάνουν εδώ και δεκαετίες. Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα

Ο χρήσιμος ηλίθιος ελληνικός λαός τουλάχιστον ας κοιτάξει να επωφεληθεί από τη λεηλασία.
Είναι μία μεγάλη ευκαιρία να ξεβρωμίσει η πατρίδα.

Το πιο σημαντικό από όλα και αυτό που ήθελαν να πετύχουν είναι να μην μπορούν να επαναλειτουργήσουν τα τρία τεράστια μηχανήματα, τα οποία κόστισαν πολλά εκατομμύρια και διαλύθηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Το 2023 η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έδωσε πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στην αναβάθμιση της 5ης μονάδας! 

Η επιχείρηση ολικής καταστροφής πραγματοποιήθηκε από εξειδικευμένο συνεργείο, που τοποθέτησε πολλά εκρηκτικά στα σημεία στήριξης των μηχανημάτων. Δεν ήθελε και πολύ χρόνο, αφού μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα οι τρεις μεταλλικοί «γίγαντες» κατέρρευσαν


Τα ίδια εγκλήματα συμβαίνουν σε όλα τα επίπεδα: στον πρωτογενή τομέα, στη βαριά βιομηχανία, στις μεταφορές και στις υπηρεσίες. 

Οι ελληνικές και ευρωπαϊκές πολιτικές θέλουν τη φτωχοποίηση της χώρας. Για αυτό το λόγο  πτωχεύουν την Ελλάδα και δεν επιτρέπουν εγχώριες εναλλακτικές στρατηγικές, δεν προστατεύουν την εθνική αυτάρκεια και μεταβιβάζουν το κόστος σε εθνικό επίπεδο.

Αυτός είναι και ο λόγος που φρόντισαν η κυβερνήσεις να διαλύσουν τη βιομηχανία, τη βιοτεχνία, τον αγροτικό και κτηνοτροφικό τομέα της πρωτογενής παραγωγής και των ναυπηγοεπισκευαστικό κλάδο.

Οτιδήποτε παράγει στην ελλάδα πρέπει να μπει λουκέτο. Το μαγαζί θέλουν να το πουλήσουν φθηνά.

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θυσιάζει τον λιγνίτη για να συμμορφωθεί με τα συμφέροντα, αλλά αυτό αυξάνει την εξάρτηση από εισαγόμενα καύσιμα και το κόστος για το δημόσιο και τους πολίτες, ενώ παράλληλα συγκεντρώθηκε η ενεργειακή μεταποίηση χωρίς εθνική συνείδηση σε λίγες οικογένειες .

Η εγχώρια ελίτ 5–6 οικογενειών, σε συμπαιγνία με το κράτος που εξαρτάται από αυτούς, και με την ανοχή της αντιπολίτευσης και των κομματικών πελατών τα λεγόμενα κομματόσκυλα, οδηγεί την Ελλάδα σε οικονομικό μαρασμό και σε γεωπολιτική εξαφάνιση.

 Αυτό δεν είναι μυστικό σχέδιο, αλλά κυβερνητική πολιτική επιλογή με οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο, που θυσιάζει την εθνική αυτάρκεια και την ενεργειακή ασφάλεια για να ευνοήσει λίγες οικογένειες και τα ξένα αφεντικά της. 


Από την τουρκία εξαρτάται ενεργειακά η χώρα ακόμα και για την προμήθεια του φυσικού αερίου. 

Τα ερωτήματα βέβαια που προκύπτουν για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας είναι πιεστικά:

1. Αφού κάνατε την «πράσινη μετάβαση», γιατί εγκαινιάζετε συνεχώς νέες μονάδες παραγωγής ρεύματος με φυσικό αέριο; Γιατί κάθε 1 MW (μεγαβάτ) εγκατεστημένης ισχύος λιγνιτικής παραγωγής που έκλεισε αντικαταστάθηκε με 2 MW μονάδων φυσικού αερίου που, αν υλοποιηθεί ο προγραμματισμός σας, θα φτάσει τα 3MW; 

2. Γιατί γεμίζετε κάμπους, βουνά και κατοικημένες περιοχές με μπαταρίες λιθίου, βάζοντας σε τεράστιο κίνδυνο την υγεία των κατοίκων και του περιβάλλοντος;

3. Πώς θα εγγυηθείτε την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας, όταν οι σταθερές μονάδες βάσης λειτουργούν μόνο με εισαγόμενο φυσικό αέριο το οποίο μεταφέρεται μέσω του Τουρκικού TurkStream ή LNG που μεταφέρεται με καράβια μέσω του Ατλαντικού; 

4. Τι θα κάνετε αν ο Ερντογάν ή ο οποιοσδήποτε «σουλτάνος» κλείσει τη στρόφιγγα ή ανατινάξει τους αγωγούς; 

5. Με ποιο δικαίωμα καταστρέφετε τις υποδομές των ΑΗΣ και των ορυχείων που φτιάχτηκαν με δημόσιο χρήμα βγαλμένο με τον ιδρώτα και το αίμα του ελληνικού λαού; 

6. Ποιος σας δίνει το δικαίωμα να βάλετε τον ελληνικό λαό να πληρώσει ακόμα μισό δισ. ευρώ, για να μετατρέψετε την 5η μονάδα της Πτολεμαΐδας σε μονάδα φυσικού αερίου, όταν πληρώθηκε με 1,5 δισ. από τον ελληνικό λαό και δεν δούλεψε ούτε έναν χρόνο;

Όλη η Ελλάδα, "μάτωσε" η πλέον "χαμένη γενιά του Ελληνισμού"


Μιά ἄγνωστη πτυχή τῆς σύγχρονης μας ἱστορίας , ἴσως ἡ πιό ἐπώδυνη μαζί μέ τήν Μικρασιατική καταστροφή

'"ΜΙΑ ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ"

"Οι 40000 αγνοημένοι ,από την τότε αλλά και μετέπειτα Ελληνική κυβέρνηση, Έλληνες στρατιώτες που μαρτύρησαν και αφανίστηκαν στη ματωμένη Μικρά Ασία από τους αιμοσταγείς Τούρκους"

Οι 40.000 Ελληνες αιχμαλωτοι στρατιωτες που αιχμαλωτιστηκαν απο τους Τουρκους κατα την υποχωρηση της Στρατιας Μικρας Ασιας το 1922 (στην ουσια 54.753- επεστρεψαν τμηματικα στην Ελλαδα 14.750 μεχρι το 1923 και λιγες δεκαδες μεχρι το ....1931(!) ειναι περισσοτεροι απο το ΣΥΝΟΛΟ των νεκρων Ελληνων στρατιωτων σε ΟΛΟΥΣ τους πολεμους απο το 1897 μεχρι και το 1941(!). 

Πραγματι, σε κατ' ιδιαν συναντηση με τον αγαπητο φιλο Ευστάθιο Δαφνομήλη το περασμενο Σαββατο, καταληξαμε στο ασφαλη συμπερασμα οτι οι νεκροι του πολεμου του 1897 (672) του Α' Βαλκανικου (3.804) του Δευτερου Βαλκανικου (5.512), των "Νοεμβριανων" του 1916 (82) της εκστρατειας του 1919 στην Ουκρανια (382) της Μικρασιατικης Εκστρατείας (13.869) και του Ελληνοιταλικου πολεμου του 1940-1 μαζι με αυτη του Ελληνογερμανικου ( 13.428), ΣΥΝΟΛΟ 37.599,  

υπολειπεται κατα 2.400 ανδρες περιπου των 40.000 Ελληνων στρατιωτων που εξαφανιστηκαν στην ματωμενη Μικρά Ασια, που στην κυριολεξία τους κατάπιε, με τροπο "χειροτερο απο τον θανατο" (Πυροβολισμοι, ομαδικες εκτελεσεις με πολυβολα, σφαξιμο με ξιφολογχη, κοψιμου λαιμου με μαχαιρι, πριονισμοι, θαψιμο ζωντανοι, μαζικοι απαγχονισμοι, κατακρεουργηση με φαλτσετες μεσα σε σταυλους, ακρωτηριασμος με χασαπομαχαιρα και κατοπιν καταναλωση απο Τουρκους χωρικους (Κρεαταγορα της Μαγνησιας, 16 Νοεμβριου 1922) συνθλιβη κρανιου με πετρα απο συμπατριωτες(!) 

υπο την απειλη οπλου, καψιμο ζωντανοι δεμενοι με ατσαλοσυρμα σε ομαδες των πενηντα με πετρελαιο, βιασμοι κατ επαναληψη, εξορυξη οφθαλμων και αλλων οργανων απο Τουρκους ιατρους(!) σε υγιεις(!) στρατιωτες, θανατηφορες ενεσεις, πλυσιμο σε χαμαμ πενηντα βαθμων Κελσιου και μετα έκθεση γυμνοί σε θερμοκρασιες κατω του μηδενος στο Μικρασιατικο υψιπεδο κ.ο.κ.

ΚΑΜΙΑ, μα ΚΑΜΙΑ Ελληνικη κυβερνηση δεν ενδιαφερθηκε για την τυχη τους, και δεν εκανε την παραμικρη νυξη στους Τουρκους για αυτο μετα την "ανταλλαγη" Ελληνων και Τουρκων στρατιωτων που ολοκληρωθηκε μεσα στο 1923. Οι Τουρκοι ειπαν ξερα οτι "δεν υπηρχαν αλλοι" και το θεμα εκλεισε εκει. 

Δεν εκλεισε ομως, μεσα στις καρδιες των απλων Ελληνων, που ηξεραν οτι μια ολοκληρη γενια νεων Ελληνων ηλικιας 18-30 δεν γυρισε ποτε πισω, και οχι απλα δεν γυρισε, αλλα βρηκε μια μοιρα πιο τραγικη απο το πιο μαυρο εφιάλτη...

ΚΑΝΕΝΑΣ Ελληνας ηγετης, ουτε ο Βενιζελος με τα κωλοτριψιματα στον Κεμαλ και τα "Βραβεια" του κωλου, ουτε ο Μεταξας, που δωριζε "σπιτια" στη Θεσσαλονικη απο το πουθενα στον αρχισφαγεα Κεμαλ για να δει που ...πρωτομπουσουλησε, ουτε ο Παπαγος και το Βασιλικο ζευγος που υποδεχτηκε με τετοια δουλικοτητα τον Τουρκο Προεδρο Ταγιαρ το 1952, ωστε του εκανε δωρο ενα χρυσο πιστο αντιγραφο(!) της νεκρικης μασκας του Ατρεα των Μυκηνων, , ουτε φυσικα οι ακομα πιο αθλιοι ηγετες της Μεταπολιτευσης ( που δεν ασχοληθηκαν και με τους 103 Ελλαδιτες αγνοουμενους του 1974, ποσο μαλλον για τους 1.516 Κυπριους) δεν ενδιαφερθηκε για την τυχη αυτων των ανθρωπων, της πλεον "χαμενης γενιας του Ελληνισμου". 

Η απώλεια 40.000 νεων Ελληνων μονοκοπανιά, ειναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ απωλεια σε εμψυχο δυναμικο Ελληνικου στρατου στα 5.000 χρονια ιστοριας του, και μονο η θλιβερη μαχη της Πυδνας (22 Ιουνιου του 168 πΧ-20.000 νεκροι υπο τον Περσέα) καθως και η δευτερη μαχη της Πυδνας ( 17 Μαιου του 148 πΧ-20.000 νεκροι υπο τον Ανδρίσκο) την "ακολουθουν' σε μεγαλη αποσταση...

Και η ξεφτιλα γινεται ακομα μεγαλυτερη, οταν χωρες σαν την ξεφτιλισμενη και κατεστραμενη Γερμανια του Αντεναουερ να πιεζει ολοκληρο Σταλιν με συνεχη γραμματα, να κινει Θεους και Δαιμονες για να μην μεινει "κανενας Γερμανος στρατιωτης πισω" ενω ηδη ειχε 2.400.000(!) αγνοουμενους στρατιωτες στο Ανατολικο Μετωπο ( η επιστροφη 5.589 επιζωντων της 6ης Στρατιας του Σταλιγκραντ το 1955 ηταν προσωπικη επιτυχια του δαιμονιου Αντεναουερ). Οι δε, επιμονες προσπαθειες των ΗΠΑ για τους αγνοουμενους στρατιωτες τους στο Βιετναμ ειναι γνωστες, ενω εχουν γυριστει και ταινιες (Chuck Norris).

Ολη η Ελλαδα, "ματωσε"

Μονο απο το μικρο χωριό του γραφοντος (Πιστιανά Αρτας, που αριθμει..120(!) κατοικους, ο φορος αιματος ηταν βαρυς για τη Μικρασιατικη εκστρατεια: Πεντε νεκροι σε μαχες, πεντε αιχμαλωτοι ( απο τους οποιους επέστρεψαν μονο οι δυο, ο ενας πεθανε σε ηλικια 86 ετων το 1986, και οταν εβηχε τον ακουγε ολο το...χωριο, λογω των φοβερων βρογχικων που ειχε λογω της εκθεσης σε τετοια..."χαμαμ", ενω ο αλλος πεθανε το 1979, αφου ειχε βιασθει κτηνωδως απο Τουρκους στρατιωτες, -δεν μπορουσε να περπατησει). 

Αναρωτιεται λοιπον κανεις, τι σχεση εχει με τον Ελληνισμο αυτο το αθλιο κρατικο μορφωμα που μας εχει μπαστακωθει απο την επαυριο της δολοφονιας του τελευταιου πραγματικου Ελληνα ηγετη, Καποδιστρια.

Τα συμπερασματα δικα σας. Ηταν μια σκεψη που δουλευα μεσα μου επι χρονια, αλλα η μελετη μου το καλοκαιρι του 2019 στα ημερολογια των Ελληνων αιχμαλωτων του 1922 που τα βρηκα ενα προς ενα ηταν η χαριστικη βολη. Θεωρησα εθνικη υποχρεωση μου να αποκαλυψω αυτη την τραγικη αληθεια και ειδικα προς τις ψυχες των νεκρων, καποιοι απο τους οποιους ηταν ακομα εν ζωη το 1950 στις φυλακες της Σμυρνης, Αδανων και της "σκοτεινης" Αμασειας του Ποντου...

Θερμη παράκληση: Δημοσιευστε το ΟΛΟΙ.

Σας ευχαριστω ολους.

Via Ηλίας Αναγνωστάκης αλλά εγώ το είδα στον τοίχο της φίλης μου Voula Tsakogianni💖


Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Στην Ελλάδα Καλύτερα να σκοτώσεις άνθρωπο, παρά σκυλί, πιο λίγα χρόνια θα φας.


Το ξέρετε ότι, οδηγώντας αυτοκίνητο, μηχανή ή και ποδήλατο ακόμη, μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να πατήσετε ένα σκυλί που έχει πετάξει στον δρόμο κάποιος Σκυλόφιλος και να το σκοτώσετε; 

🌈Πληροφοριακά, μόνο μερικά χρονάκια φυλακή θα κάνετε + κάποιες χιλιάδες ευρώ 💶 💰 πρόστιμο. Αν πατήσετε κάποιο σκυλί με το αυτοκίνητό σας.

Το ξέρατε ότι οι δήμοι και οι φιλοζωικές οργανώσεις μετά την στείρωση των σκυλιών τα πετάνε στο δρόμο, στις πλατείες στα πάρκα.... Αναλαμβάνει κάποιος να τα ταΐζει. κυκλοφορούν όπου να ναι, κάνουν τις ανάγκες τους όπου βρουν κανένας δεν τα μαζεύει τα σκατά τους και όλο αυτό είναι νόμιμο και το ονομάζουν επανένταξη;

Στη συγκεκριμένη φωτογραφία η γυναίκα βλέπει το σκυλί, του Κορνάρει νομίζει ότι το σκυλί έχει φύγει γιατί λογο μεγέθους δεν το βλέπει, ξεκινάει και το σκυλί βρίσκεται κάτω από το αυτοκίνητο.

Θέμα τύχης είναι να ζεις ελεύθερος στην Ελλάδα.

Κατά την εξέτασή της από τους αστυνομικούς, η 60χρονη έδωσε τη δική της εκδοχή για όσα συνέβησαν εκείνη την ημέρα. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, ακινητοποίησε αρχικά το όχημα της όταν αντιλήφθηκε το ζώο στο οδόστρωμα και περίμενε για λίγα δευτερόλεπτα, θεωρώντας ότι είχε απομακρυνθεί. Όταν ξεκίνησε ξανά, πέρασε πάνω από τον σκύλο και, όπως ισχυρίστηκε, πανικοβλήθηκε φοβήθηκε και εγκατέλειψε το σημείο χωρίς να σταματήσει.

Σύμφωνα με τον νόμο 4830/2021 της ΝΔ, η θανάτωση σκύλου αποτελεί κακούργημα και τιμωρείται με ιδιαίτερα αυστηρές ποινές.

Όλοι αυτοί οι σκυλόφιλοι που γνώριζαν ότι το σκυλί είναι γέρικο και το άφησα να κυκλοφορεί νύχτα στο δρόμο δεν φέρουν καμία ευθύνη;





Παλιά τους λέγαμε επιδειξίες και καλούσαμε την αστυνομία να τους μπαγλαρώσει..

Απορία: Αν ο μπάρμπας της φωτογραφίας πάει έτσι στη Γάζα γιά συμπαράσταση, θα τον πετάξουν από ταράτσα μαζί με το ποδήλατο ή μόνο του;


Η χθεσινή κωμικοτραγική εικόνα των γυμνών ποδηλατών στη Θεσσαλονίκη, δεν αποτελεί ένδειξη «προόδου», αλλά ακόμη ένα επεισόδιο σε μια βαθύτερη αριστερή κοινωνική σύγχυση στο πού τελειώνει η ελευθερία έκφρασης και πού αρχίζει η προσβολή του δημόσιου χώρου και της κοινής ευπρέπειας. 

Και σίγουρα κανένας δεν έχει όρεξη να βλέπει τη σέλα καρφωμένης στο πίσω μέρος του μπάρμπα. 

Ο κοινός χώρος μετατρέπεται σε πεδίο επιβολής μιας άρρωστης μειοψηφικής συμπεριφοράς πάνω σε όλους τους υπόλοιπους που δεν την επέλεξαν.

Ούτε τα παιδιά δεν σεβάστηκαν.

Υποτίθεται ότι το Άρθρο 353 του Ποινικού Κώδικα για την προσβολή της γενετήσιας ευπρέπειας δεν υπάρχει τυχαία αλλά για να υπενθυμίζει σαφέστατα ότι η δημόσια σφαίρα δεν είναι ουδέτερη σκηνή απεριόριστης έκθεσης, αλλά χώρος συνύπαρξης με κανόνες, όρια και αμοιβαίο σεβασμό.

Όταν τέτοιες συμπεριφορές βαφτίζονται συλλήβδην «δικαιώματα» του κόλπου και εντάσσονται σε ένα πλαίσιο καθολικής ανοχής, το αποτέλεσμα είναι (κάτι που είναι πλέον ορατό σε όλους) σταδιακή αποσάθρωση της έννοιας του μέτρου και σύγχυση ανάμεσα στην ελευθερία και στην επίδειξη του κώλου.

Η σημερινή "δημοκρατία" αντί να νομιμοποιεί κάθε μορφή δημόσιας πρόκλησης ως φυσιολογική στα πλαίσια του άκρατου δικαιωματισμού που διέπουν την εποχή μα θα έπρεπε να θέτει όρια ακριβώς για να προστατεύει την ελευθερία όλων και όχι την επιβολή της κάθε ξέκωλης "έκκεντρικής" (για να το πω εκλεπτυσμένα) συμπεριφοράς του ενός πάνω στον δημόσιο χώρο των πολλών.

Στο τέλος εκεί κρίνεται μια κοινωνία όχι στο πόσα «επιτρέπουμε», αλλά στο αν έχουμε ακόμη τη διάκριση να ξεχωρίζουμε την ελευθερία από την προσβολή της κοινής αιδούς.

Υ.Γ Εάν όντως ο υποφαινόμενος και οι "ομογάλακτοι" του κόπτονται πραγματικά για την FREE Παλαιστίνη και δεν διακατέχονται απλά από την ψυχοσεξουαλική παρέκκλιση του επιδειξία, ας πάνε μια βόλτα από την Γάζα η ακόμη καλύτερα στο Τελ Αβίβ και ας πράξουν την ίδια πορεία διαμαρτυρίας να μας λυθεί και εμάς η απορία αν θα τον πετάξουν από την ταράτσα μαζί με το ποδήλατο ή μόνο του;

Τσίτσιδοι μπροστά σε ανήλικα.
Αυτή είναι η πρόοδος τους.
Δεν θέλουν ελευθερία, να δείχνουν
τα οπίσθιά τους στο παιδί ΣΟΥ θέλουν.

Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------