Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

«Εφυγε» σε ηλικία 90 ετών ο Νίκος Κούνδουρος

Ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες σκηνοθέτες, ο Νίκος Κούνδουρος, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 90 ετών.

Τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας μετά από δολοφονική επίθεση που είχε δεχθεί μέσα στο ίδιο του το σπίτι και το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν σε νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα.

Ο Νίκος Κούνδουρος γεννήθηκε στην Αθήνα, στις 15 Δεκεμβρίου του 1926 και ήταν γιος του δικηγόρου και πολιτικού Ιωσήφ Κούνδουρου.

Το 2011 είχε δεχθεί επίθεση από τέσσερις αγνώστους  αλλοδαπούς, οι οποίοι εισέβαλαν στην οικία του για να τον ληστέψουν. «Το γεγονός με έκανε να δω την πραγματικότητα. Είχα μια ανόητη ευαισθησία και γενναιοδωρία με την είσοδο των ξένων στην Ελλάδα. Έλεγα ότι της ίδιας γης παιδιά είμαστε, να μπει ο κόσμος στην Ελλάδα, να ευφρανθεί, να νιώσει ασφάλεια, να φάει, να πιει ελληνικό νερό.

Ε, από την ώρα του περιστατικού τέρμα όλες αυτές οι εφηβικές μαλ... Τέσσερα κτήνη, τέσσερις βάρβαροι που ούρλιαζαν και βρωμούσαν και φορούσαν μάσκες με έκαναν να δω την πραγματικότητα» είχε πει ο ίδιος, μετά την επίθεση.


"Κατάφερα να σωθώ επειδή,όπως με πίεζε ο ένας με το μαξιλάρι για να μου κόψει την αναπνοή, είχε δημιουργηθεί ένα πολύ μικρό κενό από όπου έπαιρνα μικρές ανάσες." Ετσι περιγράφει o Νίκος Κούνδουρος τις δραματικές στιγμές που έζησε στα χέρια των αλλοδαπών κακοποιών, παραθέτοντας ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από την εισβολή των τεσσάρων ληστών στη μονοκατοικία όπου διαμένει. Ο σκηνοθέτης μίλησε στο "ΘΕΜΑ" μέσα από τη Μονάδα Εμφραγμάτων του νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς όπου νοσηλεύεται μετά τη δολοφονική επίθεση που δέχτηκε από αλλοδαπούς εγκληματίες τα ξημερώματα της Πέμπτης μέσα στο ίδιο του το σπίτι στην περιοχή του Μετς.

Μιλούσαν σπαστά ελληνικά.  Μου έσπασαν τέσσερα πλευρά, μου έκαναν κομμάτια το πρόσωπο, ενώ μου έριχναν γροθιές ακόμη και στην καρδιά. Δεν μπορώ καν να σηκωθώ από το κρεβάτι, ενώ σε λίγο θα μπω για νέες εξετάσεις.-

 -πιστέψατε ότι θα σας σκότωναν

Ημουν σίγουρος! Διάβασα τελευταία για κάποιους ληστές που μπήκαν στο σπίτι ενός ηλικιωμένου, τον σκότωσαν και στη συνέχεια πήραν ό,τι βρήκαν. Πίστευα ότι θα ήμουν ένα ακόμη θύμα. 


Δεν έρχοντε να  σε κλέψουν με αυτό τον τρόπο. Μπορούσαν να μου δέσουν τα μάτια και στη συνέχεια να πάρουν ό,τι θέλουν. Ηταν ένα απίστευτο ξέσπασμα βίας από καποιους ξένους οι οποίοι μένουν ανά δέκα σε σπίτια-τρύπες και μόλις μπήκαν σε ένα νεοκλασικό σπίτι με κάποιον πλούτο, έβγαλαν απίστευτο μίσος για τον ιδιοκτήτη του. 

Θέλησαν να πάρουν εκδίκηση για το χάλι τους. Πρόθεσή τους ήταν ο θάνατος, η κλοπή ήταν απλώς ένα μέρος της "δραστηριότητάς" τους. Ηταν τέσσερα αλλοδαπά κτήνη.


-Πώς σας άφησαν;

Αυτός που με πίεζε με το μαξιλάρι κάποια στιγμή με άφησε. "Πού είναι το χρήμα, ρε μαλάκα;" φώναξε και στη συνέχεια μου ξανασκέπασε το πρόσωπο προτού προλάβω να μιλήσω. Παράλληλα, οι άλλοι έκαναν άνω κάτω το σπίτι. 'Υστερα από λίγο με αφήνει και τους δείχνω πού είναι το χρηματοκιβώτιο, από όπου πήραν 3.000 ευρώ. Μου ζήτησαν και το κλειδί του αυτοκινήτου, αλλά τους απάντησα ότι δεν έχω αυτοκίνητο. Πήραν ακόμη δύο βυζαντινές εικόνες, αλλά και μία μικρή μηχανή λήψεως. "Αρκετά κλέψατε, φύγετε τώρα",τους είπα, ενώ μέσα μου πίστευα ότι προτού φύγουν θα με πνίξουν ή θα μου κόψουν με ένα μαχαίρι τον λαιμό. Τελικά έφυγαν σιωπηρά λέγοντάς μου: "Μην κουνηθείς, ειδάλλως θα σε σκοτώσουμε".


 Εχετε ξεπεράσει το σοκ;

Ψυχολογικά τα πάω καλά, δεν είμαι και κάνα παιδάκι. Σωματικά, θα δούμε τι άλλο θα βρουν οι γιατροί, γιατί έχω χτυπήματα σε όλο το πρόσωπο και το σώμα. Εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν άλλον ποτέ αυτό που έζησα.






Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------