Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2025

«Έρχονται» τα ραντάρ μέσης ωριαίας ταχύτητας: Πώς θα λειτουργούν για να «βγάζουν» όλους τους Έλληνες… παραβάτες

Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να εισπράττουν;



Το να εφαρμόσει η κυβέρνηση με νόμο τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές για την έκδοση νέων διπλωμάτων ούτε το σκέφτεται, γιατί θα χάσει την συναλλαγή και το χρήμα που πέφτει.

Δεν είναι δυνατόν να ενδιαφέρεσαι για την οδική ασφάλεια και από την άλλη μεριά να επιτρέπεις στους χρήστες ναρκωτικών να οδηγούν, ενώ θα έπρεπε αυτομάτως να τους αφαιρείτε το δίπλωμα.

Το οδικό δίκτυο είναι σε άθλια κατάσταση. Είναι τέτοια η κατάντια των δρόμων που έχει σβηστεί ακόμα και η διαγράμμιση.


Η κυβέρνηση όμως ξοδεύει εκατομμύρια βάζοντας κάμερες και δημιουργώντας μία τεράστια φυλακή στον ελληνικό λαό, χωρίς από την πλευρά της να κάνει αυτά που πρέπει και επιβάλλονται για την ασφάλεια των πολιτών.

Το να σταματήσει τα πληρωμένα διπλώματα ούτε το σκέφτεται.

Ο έλληνας έχει την χειρότερη οδική συμπεριφορά στην ελλάδα, όταν όμως πηγαίνει στο εξωτερικό που εκεί υπάρχουν κανόνες και έλεγχος είναι ο καλύτερος οδηγός.

Στο πλαίσιο εφαρμογής του νέου παρανοϊκού ΚΟΚ που ψήφισε πριν λίγους μήνες η κυβέρνηση ετοιμάζεται τώρα η εγκατάσταση των ραντάρ μέσης ωριαίας ταχύτητας, γνωστών διεθνώς ως section control ή average speed cameras!

Σε αντίθεση με τα κλασικά ραντάρ στιγμιαίας μέτρησης, τα οποία μπορούν να παρακαμφθούν αν ο οδηγός μειώσει ταχύτητα λίγο πριν από το σημείο ελέγχου, τα ραντάρ μέσης ταχύτητας υπολογίζουν τον χρόνο διαδρομής και προκύπτει η μέση ταχύτητα.

Αν αυτή υπερβαίνει το επιτρεπόμενο όριο, καταγράφεται η παράβαση!

Η διαφορά είναι ουσιαστική: ο οδηγός υποχρεώνεται να κινείται «βραδέως» σε ολόκληρη τη διαδρομή και όχι μόνο σε μεμονωμένα σημεία.

Πάντως για να γίνει ο νέος ΚΟΚ πιο δίκαιος θα πρέπει να προβλέπει πρόστιμα και για αυτούς που πηγαίνουν σαν «χελώνες» στις αριστερές λωρίδες κυκλοφορίας και εμποδίζουν άλλους που θέλουν να πάνε στις δουλειές τους.

Επίσης αυτό που παρατηρούμε στους ελληνικούς δρόμους είναι ότι τα φορτηγά κινούνται στη μεσαία λωρίδα κάτι που δεν συμβαίνει πουθενά αλλού σε όλη την ευρώπη.

Παρόλο που υπάρχει νόμος για αυτό δεν υπάρχει έλεγχος για να βεβαιωθούνε οι παραβάσεις γιατί αν τολμήσεις και γράψεις φορτηγό στη μεσαία λωρίδα θα στην πέσουνε μετά όλα τα σωματεία των φορτηγατζίδων και ο τροχονόμος θα πρέπει να αλλάξει χώρα.

Το άλλο μεγάλο πρόβλημα της χώρας, οι συντεχνίες, τα ρουσφέτια και τα κομματόσκυλα.

Η κυβέρνηση της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ έχει ήδη ανακοινώσει την τοποθέτηση χιλιάδων καμερών τα επόμενα χρόνια για την καταγραφή παραβάσεων όπως το κόκκινο φανάρι και η υπέρβαση ταχύτητας, ενώ η νέα αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας προβλέπει αυστηρότερα πρόστιμα, αφαίρεση άδειας οδήγησης και ζώνες χαμηλών ορίων, όπως τα 30 χλμ/ώρα σε όλους τους δρόμους των Δήμων σε περιοχές κατοικίας.

Το αστείο όλης αυτής της υπόθεσης είναι ότι ξοδεύονται εκατομμύρια για νά ελέγχουν την συμπεριφορά των οδηγών -καλά κάνουν για μας- και να εισπράττονται τα πρόστιμα αλλά δεν ξοδεύουν μερικές δεκάδες ευρώ για να κλείσουν τις λακούβες και να διορθώσουν την άσφαλτό που κάνει σαμαράκια σχεδόν σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.

Έχουμε και άλλη μία πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία. Βλέπεις δρόμους και δεν γνωρίζει κανένας σε ποιον ανήκουν και ποιος έχει τη διαχείριση. Ποιος ευθύνεται για αυτόν τον δρόμο; ο δήμος, η νομαρχία, το κράτος. Φτάνουμε στο σημείο για το παραμικρό να μη γνωρίζει κανένας τι γίνεται και ποιος είναι αρμόδιος για την επιδιόρθωση του δρόμου.

Όλοι οι αρμόδιοι, αναρμόδιοι κρύβονται πίσω από μία υπογραφή από μία σφραγίδα και από ένα κόμμα.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------