Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Τον νέο ΚΟΚ θα τον πληρώσει ακριβά η κυβέρνηση - Ήδη δύο δημοσκοπήσεις είχαν κακά μαντάτα... έχει σβηστεί ακόμα και η διαγράμμιση από όλους τους δρόμους της χώρας, και αντί να διορθώσουν τα αυτονόητα, πάνε και γεμίζουν με κάμερες και πανάκριβα συστήματα εκατομμυρίων όλη την αθήνα. Ρε μπουζούκια φτιάχτε πρώτα το οδοστρωμα, τις λακούβες, τη διαγράμμιση, τα πεζοδρόμια.

 Κοινωνική απορρύθμιση προκαλεί η ακραία εφαρμογή του νέου ΚΟΚ.

Η κυβέρνηση της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ «διαφημίζει» σήμερα την πολιτική εφαρμογή των νέων καμερών ΑΙ σε οκτώ σημεία της Αττικής οι οποίες κατέγραψαν πάνω από 4.000 χιλιάδες παραβάσεις και ήδη έχει ξεκινήσει ο εκφοβισμός των πολιτών.

Μέχρι την πρωτοχρονιά θα έχουνε πάρει τα διπλώματα από τους μισούς οδηγούς της αθήνας.

Μόνο που το ΑΙ, δεν έχει συναισθήματα, είναι ακούραστο και θεωρεί παραβάσεις αυτά που ανθρώπινοι ελεγκτές δεν θα τις λάμβαναν υπόψιν διότι ξέρουν να κατανοούν τις «παραμέτρους».

Για παράδειγμα, ένα όριο της τάξης των 90 χιλιομέτρων την ώρα, μπορεί κάποιος να το ξεπεράσει (ασυναίσθητα τις περισσότερες φορές) τρέχοντας με 95 χλμ/ώρα.

Ο ανθρώπινος έλεγχος θα το παραβλέψει, διότι δεν είναι κάτι σημαντικό και υπολογίζει όλους τους παράγοντες, όπως ένα προσπέρασμα που απαιτεί μεγαλύτερη ταχύτητα, ή ότι ο συγκεκριμένος οδηγός μπορεί να βιάζεται για να πάει σε κάποια συγκεκριμένη εργασία, ή ότι ο δρόμος είναι είτε αυτοκινητόδρομος είτε ταχείας κυκλοφορίας αλλά δεν έχει κίνηση την δεδομένη στιγμή.

Το ΑΙ όμως είναι μία τεχνητή κατασκευή που απλώς θα δει μία «παράβαση» χωρίς να υπολογίζει δεκάδες άλλα πράγματα που όμως είναι σημαντικά για τις ανθρώπινες δραστηριότητες και αξιολογήσεις.

Μάλιστα με όλα αυτά που κάνει η κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας,  δημιουργείται σε όλους ένα αίσθημα αδικίας, καθώς πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, τα οποία υποτίθεται πως δίνονται για την συντήρηση των δρόμων και αντί να συμβαίνει αυτό, οδηγούν σε δρόμους-«χωράφια» γεμάτη σαμαράκια και λακούβες και έχεις βεστεί από παντού η διαγράμμιση δρόμοι οι οποίοι μπορεί να περάσουν ακόμα και τρεις δεκαετίες για να αλλάξουν άσφαλτο (υπάρχουν δρόμοι στην Ελλάδα που δεν έχουν στρωθεί ξανά από την… δεκαετία του ’80).

Το πιο τραγικό για να καταλάβετε την ανικανότητά τους και τη βλακεiα τους ανεβαίνεις το ποτάμι, έχει σβήσει εντελώς οι διαγράμμιση και στα δύο ρεύματα του κηφισού και δεν ξέρεις ούτε σε ποια λωρίδα είσαι και μιλάμε ότι ενδιαφέρονται για την οδική ασφάλεια την ίδια στιγμή που τα πληρωμένα διπλώματα συνεχίζουν.

Σε ότι αφορά το αλκοτέστ, οι απόψεις διίστανται όχι ως προς την διαδικασία αλλά ως προς το όριο που έχει τεθεί.

Το όριο αυτό ξεπερνιέται εύκολα με δύο ποτήρια κρασί. Αυτή είναι μία άλλη παγίδα που έχουνε στύση κανονικά θα πρέπει ο νόμος να λέει 0 αλκοόλ στο αίμα όποιος θέλει να κάτσει στο τιμόνι ος πάρε ένα ταξάκι και τράβα στο σπίτι σου ούτε εσείς να σκοτωθείς ούτε να σκοτώσεις κάποιον άλλον.

Έχει μειωθεί ο τζίρος της χριστουγεννιάτικης αγοράς, όπως επίσης και αυτό που αποκαλείται «νυχτερινή ζωή».

Τα περισσότερα μαγαζιά Σάββατο βράδυ είναι άδεια κάτι αδιανόητο ακόμα και στα χειρότερα χρόνια των Μνημονίων.

Δηλαδή, οι επιπτώσεις από την εφαρμογή του νέου ΚΟΚ είναι οικονομικές και πολύ σοβαρές.

Οι κοινωνικές επιπτώσεις επίσης θα είναι εξωφρενικές καθώς σύντομα χωρίς να το καταλάβουν χιλιάδες Έλληνες θα βρεθούν χωρίς δίπλωμα οδήγησης, χρεωμένοι με αστρονομικά πρόστιμα και με περιορισμένη κοινωνική ζωή σε μία περίοδο διαρκούς καταθλίψεως και μελαγχολίας (η οποία ξεκίνησε από το 2010 και θα διαρκέσει ίσως μέχρι το… 2115).

Πολλοί στην κυβέρνηση της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και στα φιλοκυβερνητικά πληρωμένα  χρησιμοποιούν το «πανέξυπνο» επιχείρημα ότι «μας χρειάζεται ένας τέτοιος ΚΟΚ γιατί σε όλες τις προηγμένες χώρες (που ποτέ δεν αναφέρουν ποιες είναι) έχουν λάβει τέτοια μέτρα».

Τότε αφού θέλουν να μοιάσει η Ελλάδα με αυτές τις χώρες  γιατί δεν δίνουν και στους πολίτες της τις παροχές που οι υπήκοοι αυτών των χωρών, λαμβάνουν αυτονόητα;


Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------