Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΒΕ. Από το κακό στο χειρότερο!

"Φιλαρακια μου ειμαι τυπογραφος 63 χρονων και ειμαι ασφαλισμενοs στο ΤΕΒΕ. Πληρονω σαν κεραταs θελω δεν θελω τιs εισφορεs μου. Λογω τιs ηλικιαs μου τα ματακια μου δεν βλεπουν ουτε κοντα ουτε μακρια! Χρειαζομαι 2 ζευγαρια γιαλια,ενα για να βλεπω κοντα[διαβασμα,οθονη, συμπτωσεις, μονταζ, τηλεοραση,κλπ] και ενα για μακρια[οδηγιση αυτοκινητου κλπ]. Παω λοιπον στο ταμειο μου το ΤΕΒΕ και ζητω να μου χορηγισουν τα 2 ζευγαρια γιαλια που μου συνταγογραφισε ο οφθαλμιατροs του ταμιουμου [ΤΕΒΕ]. Και τι μου λενε ρε παιδια? Οτι το ταμειο του ΤΕΒΕ μου χορηγει μονο ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΓΙΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΟΥ ΠΑΘΗΣΗ ΚΑΘΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!! Δηλαδη εαν διαλεξω για κοντα,τοτε δεν θα βλεπω μακρια και θα παω να τσακιστω και να παρω και στον λαιμομου οδηγονταs και κανενα αθωο! Εαν διαλεξω για μακρια, τοτε δεν θα μπορω να σαs γραφω και να σαs διαβαζω! Tι να διαλεξω ρε συναδελφοι?

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------