Σύμφωνα με τον διοικητή του νοσοκομείου Κορίνθου, Γρηγόρη Καρπούζη, ο κ. Σημίτης μεταφέρθηκε από το εξοχικό του στους Αγίους Θεοδώρους στο νοσοκομείο τα ξημερώματα, χωρίς σφυγμό.
Για τους δικούς του ανθρώπους είναι ασφαλώς μία ανθρώπινη απώλεια, και ανθρωπίνως, Συλληπητήρια.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ: ΙΜΙΑ, ΟΤΣΑΛΑΝ, ΦΟΥΣΚΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΣΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ, ΕΘΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΕΥΡΩ, ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΟΜΩΝ, ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ
Η πρωθυπουργία του συνδέθηκε με πρωτοφανή σκάνδαλα, όπως «η φούσκα του Χρηματιστηρίου, ώστε η τελευταία του κυβέρνηση να μείνει στην ιστορία ως η πλέον διεφθαρμένη!
Οι πολυετείς δικαστικές διαμάχες για την εύρεση και την τιμωρία πιθανών ενόχων, γι’ αυτό και έγινε γνωστό ευρέως ως το «σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου», εν τέλει όλοι οι κατηγορούμενοι που συμμετείχαν αθωώθηκαν.
Τραγωδία Ιμίων: Το ταπεινωτικό «Ευχαριστώ στους Αμερικανούς» μετά την εθνική ήττα, του Κ.Σημίτη μέσα στη Βουλή. Λίγες ώρες αφότου είχαν εξοντωθεί από τους Τούρκους τα τρία μέλη του πληρώματος του ελληνικού ελικοπτέρου.
Στην Βουλή των Ελλήνων, παίχθηκε η τελευταία πράξη της τραγωδίας των Ιμίων: Ο τότε πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κώστας Σημίτης, στις 1/2/1996, «Ευχαριστεί τους Αμερικάνους», για την «συμβολή τους και την βοήθεια τους» στην απώλεια του εθνικού εδάφους και ζωών των στελεχών του ΠΝ με την πτώση του ελικοπτέρου.
Ο Κώστας Σημίτης, ο οποίος διετέλεσε πρωθυπουργός από το 1996 μέχρι το 2004 και διαδέχθηκε τον Ανδρέα Παπανδρέου στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, παρουσίασε στον ελληνικό λαό το αφήγημα του “εκσυγχρονισμού”.
Μαδρίτη και Ελσίνκι, ήταν οι δύο επόμενες μεγάλες «επιτυχίες.!.» του, όπου αναγνώρισε «τα ζωτικά συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο», μετατρέποντάς της από ελληνική θάλασσα σε θάλασσα που απλώς βρίσκεται μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.
Για τα όσα είχε γράψει ο Κ.Σημίτης στο βιβλίο του είχε εκδώσει γραπτή ανακοίνωσή ο κ. Λυμπέρης στην οποία ανέφερε: «Κατανοώ την αγωνία και την ανάγκη του κ. Κ.Σημίτη να απολογηθεί για τα πεπραγμένα και για τις πολλές άτυχες στιγμές του, όμως συνιστά έλλειψη πολιτικής υπευθυνότητας και δη σε περίοδο δοκιμασιών για τον τόπο, για τις οποίες φέρει ευθύνες ο ίδιος, να επιτίθεται και μάλιστα αδίκως στο θεσμό των Ενόπλων Δυνάμεων».
Και πρόσθεσε: «Η ενέργειά του αυτή υπονομεύει την εθνική ενότητα, που τόσο αναγκαία είναι και ικανοποιεί τον αντίπαλο». Την τουρκία δηλαδή.
Θυμίζουμε ότι 29 χρόνια μετά την κρίση των Ιμίων και την τραγική κατάληξη της πτώσης του ελικοπτέρου ΑΒ-212ASW ΠΝ 21, οι αιτίες της πτώσης, όχι απλά παραμένουν αδιευκρίνιστες, αλλά ενισχύεται το ενδεχόμενο κατάρριψής του από τουρκικά πυρά που έβαλλαν είτε οι Τούρκοι καταδρομείς που είχαν αποβιβαστεί στο αφύλακτο νησί, είτε ένα από τα τουρκικά πλοία της περιοχής.
Το ελληνικό ελικόπτερο ανελκύστηκε, τις πρώτες ώρες της ανέλκυσης διέρρευσε ότι βρέθηκε η άτρακτος “κόσκινο” από τις σφαίρες των τούρκαλάδων.
Ενώ το ανθυποβρυχιακό ελικόπτερο ανελκύστηκε με δεκάδες τρύπες, όπως φαίνεται καθαρά στις παρακάτω φωτό που διέρρευσαν τις πρώτες ώρες της ανέλκυσης, ουδείς παραδέχεται την αλήθεια.
Να πούμε ότι τα συντρίμμια του ελικοπτέρου ουδέποτε στάλθηκαν στην κατασκευάστρια εταιρεία προς έρευνα, ούτε κλήθηκαν εκπρόσωποι της εταιρείας να γνωματεύσουν τι ήταν αυτό το “MASTER CAUTION” και από που προκλήθηκε.
Τα συντρίμμια βρίσκονται καλά φυλαγμένα στη βάση του Ναυτικού και κανείς δεν έχει πρόσβαση σε αυτά… Γιατί;
Στις 04.50΄ π.μ. η φρεγάτα «ΝΑΒΑΡΙΝΟ» F461 αναφέρει ότι το ελικόπτερο εντόπισε άτομα πάνω στη Δυτική Ίμια και ότι πρόκειται για 10 περίπου Τούρκους καταδρομείς.
Και ξαφνικά το ελικόπτερο χάνεται. Να πούμε ότι ο δείκτης ταχύτητας βρέθηκε κολλημένος στους 120 κόμβους. Πολύ υψηλή ταχύτητα για τέτοιες συνθήκες. Ταχύτητα αποφυγής εμπλοκής, όχι πλεύσης και επιστροφής στη βάση του με τέτοιες καιρικές συνθήκες.
Το ελικόπτερο καταπέφτει, σκοτώνοντας τους τρεις επιβαίνοντες αξιωματικούς: Αντιπλοίαρχο Χριστόδουλο Καραθανάση, Αντιπλοίαρχο Παναγιώτη Βλαχάκο, Σημαιοφόρο Έκτορα Γιαλοψό.