Οι Έλληνες φορολογούμενοι για άλλη μία φορά πλήρωσαν χιλιάδες ευρώ από την τσέπη τους για να παρακολουθήσουν τον απαράδεκτο διαγωνισμό επιλογής τραγουδιού για την φετινή Eurovision.
Χιλιάδες ευρώ τα οποία δεν διαθέτουν και κανείς δεν τους ρώτησε αν θέλουν να τα δώσουν, για να δουν κάτι τόσο άθλιο όπως ο χθεσινός διαγωνισμός.
Το τραγούδι «Αστερομάτα» της Κλαυδίας, το οποίο και… κέρδισε, αλλά και τα υπόλοιπα που ακούστηκαν ήταν και αυτά άθλια ή σχεδόν άθλια, θυμίζοντας εποχές Μαρίζας Κοχ ή Νάνας Μούσχουρη και δεν κάνουν για Eurovision (οτιδήποτε δεν κινείται και δεν προμοτάρει το πανηγύρι αυτό με συγκεκριμένο «φαντεζί» πλαίσιο δεν έχει καμία ελπίδα επιτυχίας).
Είναι απορίας άξιο γιατί επιλέχθηκε αυτό το τραγούδι, προφανώς για κάποιους λόγους που δεν είναι γνωστοί προωθείται η συγκεκριμένη τραγουδίστρια, η Κλαυδία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προγνωστικά το παρουσιάζουν ως ένατο ενώ μέχρι αυτή τη στιγμή βρίσκεται μεταξύ των τριών χωρών που παρουσίασαν τραγούδι!
Τώρα πως επιτεύχθηκε αυτό το μαθηματικό παράδοξο να προβλέπεται η ένατη θέση ενώ έχουν παρουσιαστεί μόλις τρία τραγούδια (με το ελληνικό) είναι άξιο απορίας και θα θέλαμε να δούμε πως εξηγείται.
Σάκης Ρουβάς και Έλενα Παπαρίζου τραγούδησαν πλέιμπακ και ήταν εμφανές ότι δεν είχαν κάνει πρόβες και ότι απλώς η ορχήστρα πίσω τους χρησίμευε ως… «αξεσουάρ».
Σαν παρουσιαστές ήταν εξίσου απαράδεκτοι καθώς είχαν προβλήματα ακόμα και στην εκφορά του λόγου (Ο Σάκης Ρουβάς αντί για «διαφημιστικό» είπε «διαφιφιστικό»).
Επίσης έχουμε και μία άλλη απορία: Για ποιο λόγο η Έλενα Παπαρίζου γιόρτασε τα γενέθλια της στην δημόσια τηλεόραση και έσβησε τα κεράκια μιας τούρτας;
Αν είναι έτσι τότε ο κάθε Έλληνας πολίτης που πληρώνει για την δημόσια τηλεόραση να διοργανώνει κι αυτός ένα πάρτι για τα γενέθλια του και να σβήνει κεριά.
Μαζί με τους δύο τραγουδιστές που πραγματοποίησαν μία κάκιστη εμφάνιση, θα κρίνουμε και την σκηνική τους παρουσία ως απαράδεκτη, καθώς τα χορευτικά και σε αυτούς και στα τραγούδια που παρουσιάστηκαν ως υποψήφια για την Eurovision ήταν μέτρια και βαρετά.
Αυτό το σχολίασε καλύτερα απ΄όλους ο Τάσος Ξιαρχό ο οποίος κατακεραύνωσε τον μόνιμο ενορχηστρωτή των διαγωνισμών Eurovision (με τα λεφτά των Ελλήνων), τον Φωκά Ευαγγελινό.
Έτσι, μέσα από ένα σύντομο απόσπασμα που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο TikTok, ο χορογράφος, που έστειλε συμμετοχή στον φετινό διαγωνισμό αλλά δεν πέρασε στους 12 φιναλίστ, επισήμανε τα εξής.
«Είναι δυνατόν να έχεις βάλει στην «Αστερομάτα» πέντε κοπέλες να είναι στο πάτωμα, με ένα ύφασμα αγκαλιά σε σχήμα κοφτό μακαρονάκι – σκουλήκι της ερήμου, να το σηκώνουν λες και είναι το χρυσόμαλλο δέρας, να το κοιτάνε και να τελειώνουν σε σχήμα που δεν είναι καν αντίστοιχο 3-2-1; Και στην αρχή να κάνουν ανάσες; Αυτό το σκεφτόσουν πόσο καιρό; Δηλαδή πόσο εκθέτεις τη δουλειά σου;».
«Στην Evangelia που είχαν ντυθεί όλα… καλοκαίρι, Ιούλιος , 9ο δημοτικό Αχαρνών στο οποίο έχουν καλοκαιρινή γιορτή που τους λένε «φορέστε όλοι πορτοκαλί», φοράνε όλοι πορτοκαλί και πάνε δεξιά αριστερά και χοροπηδάνε. Την γαμ…αν την Evangelia, την κατέστρεψαν! Δηλαδή όποιος ήθελε να μην βγει η Evangelia, το κατάφερε γιατί ένας χορογράφος τα χορογράφησε όλα».
«Όλα! Ένας χορογράφος, ένας σκηνοθέτης, είχε αυτή την ιδέα και όλοι είπαν «ναι». Και πληρώσαμε χιλιάδες ευρώ σε αυτόν τον σκηνοθέτη – χορογράφο που τον ξέρουμε όλοι! Φτάνει, φτάνει, φτάνει! Μπορεί να τελειώνει αυτό το πράγμα; Με το κονέ, με τον ίδιο άνθρωπο για πάντα;» πρόσθεσε, εν εξάλλω
Όσο για την επιτροπή που αποφάσισε ποιος θα εκπροσωπήσει την χώρα μας στην Eurovision αποτελούνταν από τους Φώτη Σεργουλόπουλο, Τζένη Μελιτά και Μιχάλη Χατζηγιάννη και ήταν μία γνήσια «woke» ατζέντα επιτροπή όπως και όλη η εκδήλωση άλλωστε.
Από που προκύπτει ότι η Τζένη Μελιτά, η οποία παρουσιάστηκε ως «νομικός-παρουσιάστρια» έπρεπε να βρίσκεται στην κριτική επιτροπή;
Σχολιάστηκε αρνητικά αυτό από τον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο στην εκπομπή της Κ.Καινούργιου.
«Με το που ανακοινώθηκε η Τζένη Μελιτά στην κριτική επιτροπή, διάβασα πολύ άσχημα σχόλια» σχολίασε η Κατερίνα Καινούργιου με τον Γιάννη Πουλόπουλο να της απαντά, «Σε πολλούς φάνηκε αστείο που είπαν “παρουσιάστρια-νομικός”. Κι εγώ είμαι και διεθνολόγος, τι θα λέμε; Δημοσιογράφος και διεθνολόγος; Ρώτησα γιατί κανονικά απαγορεύεται να είναι δυο άτομα από την κρατική τηλεόραση στην κριτική επιτροπή και μου είπαν ότι θεωρούνται εξωτερικοί συνεργάτες».
«Ψάχνουμε τώρα να βρούμε ένα παραθυράκι για να κουμπώσει ο Φώτης και η Μελιτά στην επιτροπή. Αυτό από μόνο του προκαλεί εντυπώσεις» είπε από τη δική του πλευρά ο Γρηγόρης Γκουντάρας.
Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος που φανερά εκνευρισμένος ανέφερε:
«Να ξεκινήσουμε από τον Φώτη Σεργουλόπουλο. Έχει παρουσιάσει τη Eurovision, με αυτή τη λογική θα μπορούσε να είναι και η Μπακοδήμου ή η Μαγγίρα. Και η Μελιτά την παρουσίασε, και με τον καλύτερο τρόπο ε;
Το ότι παρουσιάζεις κάτι δε σημαίνει ότι μπορεί να είσαι κριτική επιτροπή, που πρέπει να κρίνεις μουσική, ερμηνεία, στίχο και σκηνική παρουσία.
Αν θες δυο πρόσωπα από του ίδιο κανάλι, γιατί έχουμε αντιληφθεί τα τελευταία χρόνια ότι η ΕΡΤ είναι μια παρέα 5-10 ατόμων που τους έχουν σαν τοτέμ και τους μεταφέρουν από τη μια θέση στην άλλη, τουλάχιστον διάλεξε δυο πρόσωπα από δυο διαφορετικές εκπομπές.
Υπάρχει μια λογική 5 χρόνια τώρα, ότι η Τζένη Μελιτά και ο Φώτης Σεργουλόπουλος μας δίνεται από το κρατικό κανάλι σαν αντιβίωση. Τι είναι αυτό το πράγμα; Είναι παντού.
Στα διαλείμματα του τελικού βλέπαμε ο Φώτης στις “Μαμά-δες” και ο Φώτης με τη Τζένη στα “Τετράγωνα των αστέρων”. Έλεος δηλαδή, λίγο τακτ… Πρέπει και οι ίδιοι να ξέρουμε πότε να κάνουμε πίσω».
Ας μην κοροϊδευόμαστε αν δεν ανήκει κάποιος στον χώρο της woke ατζέντα δεν μπορεί να συμμετέχει σε τέτοιες «εκδηλώσεις».
Το ερώτημα όμως είναι γιατί να τα πληρώνουμε όλα αυτά και ποιος μας ρώτησε για να τα πληρώσουμε όλα αυτά.
Γιατί έγινε απευθείας ανάθεση της διοργάνωσης της εκδήλωσης με κόστος 195.000 ευρώ χωρίς διαγωνισμό; Για λεφτά του Δημοσίου πρόκειται, άρα για δικά μας λεφτά, για να ακούσουμε ερμηνείες πλέιμπακ…
Φυσικά το θέμα καταλήγει και πάλι να είναι πολιτικό