Η «Ηλένια Ασημακοπούλου», «το ανύπαρκτο κορίτσι που χάθηκε το βράδυ της σφαγής και την ψάχνει ακόμα το αγόρι της» όπως χαρακτηριστικά έλεγε η εφημερίδα «Αβγή», ήταν στην πραγματικότητα μοντέλο σε διαφήμιση σαμπουάν της εταιρίας «Breck».
Όσο συνεχίζεται η κυριαρχία αυτού του λόμπυ στα ΜΜΕ δεν θα δούμε άσπρη μέρα. Ακόμα κι ο σκάι πρώην κνιτες φέρνει για σχόλιο και άποψη.
Όταν θα ντρέπονται οι κνιτες, θα έχουμε μια καλή αρχή.