Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ;

ΦΙΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ? ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ? ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΗΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΕ 12ΩΡΗ ΒΑΣΗ ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ. ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ? ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΙΒΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑ? ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟ ΚΑΤΟΠΙ & ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, Η ΟΤΙ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΧΑΝΩ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ. ΕΛΑ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΕΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ Ν.Κ.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------