Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Mεταπτυχιακό στη Γραφιστική Επικοινωνία - Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η συνεχής αύξηση, επέκταση, και ευρεία χρήση των οπτικών μηνυμάτων επικοινωνίας, απαιτεί την προσφορά κατάλληλων μεταπτυχιακών σπουδών. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη Γραφιστική Επικοινωνία προσφέρει σπουδές υψηλού επιπέδου για εξειδικευμένους επαγγελματίες και ερευνητές στο σχεδιασμό και τη γραφιστική, για να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις στην εργασία και στη διαχείριση των σχετικών επαγγελμάτων.

Οι εκπαιδευτικοί στόχοι του MA Γραφιστικής Επικοινωνίας όχι μόνο ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης βιομηχανίας, αλλά ικανοποιούν και τις ειδικές μαθησιακές ανάγκες και προσδοκίες των επαγγελματιών του κλάδου και των υποψήφιων σπουδαστών που αναζητούν σαφή εστίαση και ανάπτυξη τόσο στις θεωρητικές και ερευνητικές τους γνώσεις όσο και στις πρακτικές εφαρμογές και δημιουργικές τους δεξιότητες.

Το πρόγραμμα παρέχει ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εξάσκηση καθώς και διερεύνηση των ερευνητικών, δημιουργικών, σχεδιαστικών και τεχνικών ικανοτήτων που απαιτούνται στη γραφιστική επικοινωνία. Δίνεται έμφαση στη γνωστική ανάπτυξη, ιστορία, θεωρία, έρευνα και ανάλυση, καθώς επίσης στην ανάπτυξη της ανεξάρτητης κριτικής σκέψης και τη συνεργασία, για επίτευξη εξειδικευμένου και εξατομικευμένου δημιουργικού έργου σε ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου και εφαρμογών.

 Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα http://blogs.cut.ac.cy/cut/graphics/

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------