Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Τι είναι ρατσισμός;

👉 #Ρατσισμός είναι, να στέλνω μήνυμα για να βγω από το σπίτι μου με τον τρόμο του διοικητικού προστίμου των 150 ευρώ , ενώ αν εισέλθω παράνομα στην Χώρα από το Αιγαίο δεν τρέχει κάστανο .

👉 #Ρατσισμός είναι, να κάθομαι σπίτι μου για να διαφυλάξω την δημόσια υγεία (ορθά !), ενώ αν ήμουν παράνομος μετανάστης θα μπορούσα να σουλατσαρω ελεύθερα κατά δεκάδες και χωρίς φόβο γιατί έχω δώσει 3 διαφορετικά ονόματα και άντε με βρουν να μου κόψουν προστιμο .

👉#Ρατσισμός είναι, αν εμφανίσω συμπτώματα covid 19 να απαγορεύεται να πάω στο νοσοκομείο μέχρι να είμαι ετοιμοθάνατος, ως τότε να κολλήσω και την οικογένεια μου , ενώ αν ήμουν παράνομος μετανάστης θα μου έκαναν 3 τεστ την ημέρα ΔΩΡΕΑΝ.

👉#Ρατσισμός είναι , να μην μπορώ να βρω δουλειά στην Πατρίδα μου και να αναγκάζομαι να μεταναστεύσω #νόμιμα να αναζητήσω την τύχη μου , ενώ αν ήμουν παράνομος μετανάστης θα είχα επίδομα από το κράτος , θα έπινα και θα έτρωγα στην υγεία των κορόιδων .

👉 #Ρατσισμός είναι , να ξεκινούν τραπεζικές διαδικασιες εν μέσω Πανδημίας για την κατάσχεση της πρώτης κατοικίας του υπερχρεωμένου πολίτη που ζει σε αυτό κράτος , ενώ αν ήμουν παράνομος μετανάστης θα μου νοίκιαζε η πολιτεία διαμερισματαρα ΔΩΡΕΑΝ !

👉 #Ρατσισμός είναι , να έχουν καταστραφεί οι νησιώτες μας οικονομικά διότι διαλύθηκε ο τουρισμός στο νησί τους , η αγροτια τους κατέρρευσε στο πλιάτσικο των "κατατρεγμένων" , η κτηνοτροφία γονάτισε στις κλοπές τους . Αν αντιδράσουν οι νησιώτες θα υποστούν ποινικές κυρώσεις , ενώ ο παράνομος μετανάστης δεν υπάγεται στους νόμους του κράτους .

👉#Ρατσισμός είναι , αν μιλήσεις για όλα τα παραπάνω να σε πουν ρατσιστή !

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------