Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

Η Hellenic Train άδειασε τον Κυρανάκη Αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και τον είπε ευγενικά ψεύτη. Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι το τραίνο μπήκε σε λάθος κατεύθυνση

Δεν κάνει το παιδί!

Σάλος έχει προκληθεί από την είδηση πως πριν δύο μέρες τρένο μπήκε σε λάθος γραμμή εξόδου στην περιοχή της Σίνδου, πριν ακινητοποιηθεί και επιστρέψει στην κανονική του πορεία. Όλα αυτά ενώ δεν έχουν συμπληρωθεί ούτε τρία χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών που έχει θορυβήσει ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Το κρίσιμο είναι πως σε αυτό το μείζον ζήτημα υπάρχει αντιπαράθεση μεταξύ του Αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη και την Hellenic Train, η οποία μιλάει καθαρά για «εσφαλμένη κατεύθυνση» της αμαξοστοιχίας.


Σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στριμώχθηκε από τις συνεχείς ερωτήσεις για αυτό το συμβάν. Δημοσιογράφος διάβασε απόσπασμα από την ανακοίνωση της Hellenic Train που λέει ότι το τρένο μπήκε σε άλλη γραμμή από την κανονική και δεν έγινε ενημέρωση από τον σταθμάρχη, καθώς ο μηχανοδηγός το κατάλαβε μόνος του,


Ο Αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών είπε αρχικά ότι «έχουμε το βίντεο και βλέπουμε ποια είναι η πορεία του τρένου, γιατί άλλο τα λόγια, ειδικά ότι προέρχονται από έναν πολιτικό και υπάρχει δυσπιστία και άλλο η εικόνα. Βλέπουμε αυτό που έδειξε σε εικόνα και η συνάδελφός σας. Έχουμε πέριξ του σταθμού της Σίδνου που είναι προαστιακός, έχουμε 4 γραμμές. Η πρώτη και η τέταρτη είναι αυτές που σταματούν στις αποβάθρες και πρέπει να αφήνουν τον κόσμο στον σταθμό του προαστιακού της Σίδνου. 

Οι δύο και η τρία οι μεσαίες δηλαδή είναι αυτές που εκτελούν τα Intercity. Εδώ λοιπόν πριν και μετά το σταθμό έχουμε τα λεγόμενα κλειδιά. Όταν λέμε κλειδιά για να καταλαβαίνει ο κόσμος δεν εννοούμε φυσικά κλειδιά, εννοούμε τις διασταυρώσεις, εκεί που δηλαδή που μπορεί να αλλάξει ένα τρένο γραμμή. Ένα τρένο δεν μπορεί ούτε να μεταπηδήσει από γραμμή σε γραμμή, ούτε να στρίψει, μπορεί μόνο όπου υπάρχουν κλειδιά. Εκεί υπάρχει ένα κλειδί ακριβώς πριν και ένα κλειδί ακριβώς μετά. 

Ο σταθμάρχης εκεί διαθέτει σύστημα εγκατεστημένο και λειτουργικό τηλεδιοίκησης, άρα μπορεί να μπλοκάρει τη γραμμή, προγραμματισμένη ενέργεια. Έχει προγραμματίσει λοιπόν και βάζει το τρένο όχι στην 4, όπως είναι κανονικά και καθημερινά και τα επόμενα τρένα από την 4 πέρασαν και άφησαν τον κόσμο, αλλά από την τρία».

Όπως είπε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης «επικαλέστηκε ότι εκείνη τη στιγμή υπήρχε βλάβη στο προηγούμενο κλειδί. Άρα, αναγκαστικά τι πρέπει να κάνει ο σταθμάρχης, πρέπει να οδηγήσει το τρένο στο επόμενο κλειδί και να το γυρίσει πίσω και να αφήσει τον κόσμο στην αποβάθρα».

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------