-Μετά από 4 χρόνια στη θέση του Γενικού Διευθυντή της MRM Athens ο Αντώνης Γαβαλάς επιστρέφει στην Can Communications ως Διευθύνων Σύμβουλος.
-Στη Si Enorasis ανέθεσε η Crepaland τη δημιουργία και υλοποίηση της καμπάνιας επικοινωνίας της σε τηλεόραση και ραδιόφωνο.
-Ξεπερνώντας τις 2 εκατ. συμμετοχές, ολοκληρώθηκε η ενέργεια «1.000 μίλια» που σχεδίασε και υλοποίησε η Realize για λογαριασμό της Aegean Airlines.
-Συνεχίζεται η συνεργασία T.G.I. Friday's με Marketing 1to1. Η συνεργασία τους αφορά την ανάπτυξη και υλοποίηση CRM στρατηγικών ενεργειών για το Friday’s Club Card.
-Στάθης Σαχίνης, AdWeb: «Έρχεται μία καλή χρονιά» Ανέλαβε πρόσφατα τα ηνία της AdWeb και φιλοδοξεί, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυό της, να την καταστήσει σημείο αναφοράς στο εγχώριο Ίντερνετ.
οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Κυριακή 11 Απριλίου 2010
Special Report
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------