Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Special Report

-Μετά από 4 χρόνια στη θέση του Γενικού Διευθυντή της MRM Athens ο Αντώνης Γαβαλάς επιστρέφει στην Can Communications ως Διευθύνων Σύμβουλος.

-Στη Si Enorasis ανέθεσε η Crepaland τη δημιουργία και υλοποίηση της καμπάνιας επικοινωνίας της σε τηλεόραση και ραδιόφωνο.


-Ξεπερνώντας τις 2 εκατ. συμμετοχές, ολοκληρώθηκε η ενέργεια «1.000 μίλια» που σχεδίασε και υλοποίησε η Realize για λογαριασμό της Aegean Airlines.


-Συνεχίζεται η συνεργασία T.G.I. Friday's με Marketing 1to1. Η συνεργασία τους αφορά την ανάπτυξη και υλοποίηση CRM στρατηγικών ενεργειών για το Friday’s Club Card.

-Στάθης Σαχίνης, AdWeb: «Έρχεται μία καλή χρονιά» Ανέλαβε πρόσφατα τα ηνία της AdWeb και φιλοδοξεί, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυό της, να την καταστήσει σημείο αναφοράς στο εγχώριο Ίντερνετ.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------