Τρίτη 26 Αυγούστου 2025

Οι Κινέζοι φτιάχνουν το Temu του αυτοκινήτου- Δες πώς θα παραγγέλνεις απευθείας από Κίνα. Στο παραδίδουν στο σπίτι σου έτοιμο με ελληνικές πινακίδες και το κλειδί στο χέρι.

Μια κίνηση που μπορεί να εξελιχθεί σε καρμανιόλα για τις εταιρείες αυτοκινήτων της Ευρώπης πού λόγω της φορολογίας οι τιμές των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων είναι τριπλάσιες των αυτοκινήτων από την κίνα και σίγουρα επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τις εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων, ανακοίνωσε το μεγαλύτερο marketplace ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα. 

Το China EV Marketplace επιβεβαίωσε πως πλέον μπορεί να παραδίδει αυτοκίνητα που παραγγέλνει κανείς online απευθείας στην Ευρώπη. Διαθέτει ακόμη και door-to-door υπηρεσία.  Και αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες για τον εκτελωνισμό και της ελληνικές πινακίδες.  

Στο παραδίδει στο σπίτι σου έτοιμο με το κλειδί στο χέρι. 

Το China EV Marketplace προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα αγοράς αμιγώς ηλεκτρικών (BEV) και plug-in υβριδικών (PHEV) μοντέλων κατευθείαν από την Κίνα, με ελληνικές πινακίδες και παράδοση στο σπίτι.

"Για πρώτη φορά, οι λάτρεις των EV στην Ευρώπη μπορούν να παραγγείλουν ένα νέο κινεζικό BEV ή PHEV και να το παραλάβουν απευθείας στην πόρτα τους. 

Η νέα υπηρεσία εξαλείφει τις παραδοσιακές δυσκολίες και την πολυπλοκότητα των διεθνών εισαγωγών αυτοκινήτων", δήλωσε ο Jakub Gersl, COO της εταιρείας.

Παράλληλα, το China EV Marketplace επιβεβαίωσε ότι σταματά τις αποστολές στις ΗΠΑ.

Εκτός από τις αναφερόμενες τιμές των αυτοκινήτων, υπάρχει μια καθαρή χρέωση 345 ευρώ για  εκτελωνισμό από το China EV Marketplace, ενώ η σημαντική και η απαραίτητη έκδοση πινακίδων και ταξινόμησης των οχημάτων από την ΕΕ προσφέρεται επίσης με επιπλέον χρέωση 2.200 ευρώ περίπου. 

Θεωρητικά, ο πελάτης μπορεί να κάνει και τα δύο μόνος του, αλλά αυτό απαιτεί χρόνο και προσπάθεια.

Το China EV Marketplace παραμένει η μεγαλύτερη e-commerce πλατφόρμα κινεζικών EV για παγκόσμιους πελάτες. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους, πούλησε 7.000 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 66% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. 

Η δυναμική των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη είναι εμφανής. Σύμφωνα με στοιχεία της JATO Dynamics, οι κινεζικές μάρκες διπλασίασαν το μερίδιό τους τον Μάιο, καταγράφοντας αύξηση 111% στις ταξινομήσεις.

Αυτή η κίνηση θα αλλάξει ριζικά τον χάρτη της αγοράς τα επόμενα χρόνια.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------