Από την Συρία έρχεται μόνο το 16% των αιτούντων,
ενώ οι υπόλοιποι κατάγονται από 78 διαφορετικές χώρες.
Αυτό όμως το ΨΗΦΙΣΕ ο λαός και το Κολωνάκι,
ας μην είμαστε τόσο άδικοι με την Τασία.
Ήταν το μόνο στο οποίο ήταν συνεπής
ο Τσίπρας, Χαλιφάτο είπε, Χαλιφάτο έφερε.
Η αυριανή ηγεσία της χώρας σε μερικά χρονάκια
θα βγει όντως από το Σχιστό, γιατί θα είναι Άραβες.
Ρίχνοντας μια ματιά στις φωτογραφίες και στα βίντεο από τα συμβαίνοντα στα ελληνικά νησιά και στους σταθμούς της Βουδαπέστης, της Βιέννης και του Μονάχου αλλά και στα σύνορα Ουγγαρίας-Σερβίας και Γερμανίας-Δανίας διαπιστώνουμε (παρά τις προσπάθειες των ΜΜΕ να επικεντρώνουν τις κάμερες στα ελάχιστα γυναικόπαιδα) πως 98 στους 100 εικονιζόμενους είναι νέοι άνδρες μάχιμοι ηλικίας γύρω στα είκοσι και πάνω.
Ανάμεσα στις τόσες χιλιάδες «πρόσφυγες», το ποσοστό των γυναικόπαιδων είναι 2% και όμως μόνο αυτούς δείχνουν συνεχώς όλα τα ΜΜΕ.
Πού είναι οι γυναίκες, τα μικρά παιδιά, οι άρρωστοι και οι ηλικιωμένοι; Αυτοί δεν κινδυνεύουν από τους εμφύλιους και τις αγριότητες των τζιχαντιστών του Χαλιφάτου; Κάτι δεν στέκει καλά σε όλα αυτά. Είναι περίεργο πώς δεν γίνεται σχεδόν καθόλου κουβέντα για το ζήτημα αυτό.
Η παχιά αριστερή, δημοκρατική κι αρκούντως παρασιτική τάξη, που υποδύεται την «αστική» με ελάχιστες εξαιρέσεις, μένει αλλού, εκεί που μένουν κι οι πλούσιοι συριζαίοι, πχ στην Εκάλη, στην Κηφισιά. Κανείς βεβαίως δεν διανοήθηκε να φτιάξει χωματερή δίπλα στην Εκάλη, στον Διόνυσο στην Κηφισιά ή στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης.
Τα σκατά τους οι κυριλέδες αριστεροί τα πετάνε μακριά, δίπλα στις γειτονιές της πλέμπας. ΄Ετσι, εκεί που κάποτε είχανε φτιάξει χωματερή, εκεί κοντά θα φτιάξει ο Πανάρας hot spot για τους απρόσκλητους μουσαφιραίους του Αλέξη και της Τασίας. Να το φχαριστηθούν οι Κερατσινιώτες, οι Περαματιώτες, οι Πειραιώτες, οι νησιώτες κι όλοι οι περαστικοί.
Λάθος. Ένα μεγάλο και τριζάτο hot spot ΄πρέπει να φτιαχτεί στα Βόρεια Προάστια, πχ στην γειτονιά του Τσακαλώτου και του Σκουρλέτη.
Θα νοιώσουν λαϊκές συγκινήσεις τα πλουσιόπαιδα, χωρίς να νοιώσει ο Σκουρλέτης ξένος με τους μουσαφιραίους, δι’ ευνοήτους λόγους αισθητικής.