οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Ξέρετε τι ετοιμάζουν για την Ακρόπολη, την Κνωσό, τους πιο ιερούς χώρους της χώρας;
Ξέρετε τι ετοιμάζουν για την Ακρόπολη, την Κνωσό, τους πιο ιερούς χώρους της χώρας; Ένα τιμοκατάλογο για όλες τις σημαντικές αρχαιότητες της χώρας.
Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ξαναχτυπά.
Μετά τον ΟΠΕΚΕΠΕ και τις λιγνιτηκες μονάδες, τώρα βάζει στο τραπέζι του ξεπουλήματος τον πιο ιερό μας πλούτο.
Τα πολυτίμα των μεγαλύτερων αρχαιολογικών χώρων της χώρας. Και ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό. Η αρχή του τέλους για το δημόσιο έλεγχο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Αναρτήθηκε στη Δι@ύγεια, ο οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων του Υπουργείου Πολιτισμού ζητά μελέτη για την εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 21 πολυτίμων. Δηλαδή, βάζουν τιμές στα πολυτίρια της Ακρόπολης, της Κνωσού, της Αρχαίας Αγοράς, των Δελφών και της Ολυμπίας, του Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων, της Λότζιας του Ρεθύμνου και πολλών άλλων.
Οι πιο χρυσοφόροι χώροι της Ελλάδας, οι χώροι που ανήκουν σε όλους μας, μπαίνουν στο κατάλογο προς παράδοση σε ιδιώτες, με αντάλλαγμα ένα μηνιαίο μίσθωμα. Μιλούν για αξιοποίηση, στην πραγματικότητα μιλάμε για εκποίηση. Και μάλιστα από έναν οργανισμό, τον ΟΔΑΠ, που έχει αφεθεί να καταρρεύσει από τη υποστελέχωση, ακριβώς για να εμφανιστεί μετά ως σωτήρας ιδιώτης.
Έτσι φτάσαμε στο σημείο να υπάρχουν πολυτίρια σε αρχαιολογικούς χώρους, που οι εργαζόμενοι δεν πληρώνονται από το δημόσιο, αλλά από ιδιωτικές εταιρείες. Και τώρα συζητούν ακόμα και τη δημιουργία ανώνυμης εταιρείας πολιτισμού για να διαχειρίζεται τον πλούτο μας.
Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να μετατραπεί η πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας σε franchise. Ο πολιτισμός δεν είναι εμπορικό προϊόν, δεν είναι φιλέτο, δεν είναι ακίνητο προς μίσθωση. Άμεση λοιπόν απόσυρση του σχεδίου, Μητσοτάκη, Γιατί αν αφήσουμε να χαθεί αυτό το πράγμα, δεν θα μείνει τίποτα να υπερασπιστούμε.
Πάντα το λέγαμε ότι αυτή είναι ικανοί να πουλήσουν ακόμα και την ακρόπολη... αυτό ετοιμάζονται πλέον να κάνουν....
Τι τους κοιτάτε ρε....
χειροκροτάτε τους....
τι σας ζητάνε....
Φάγανε πλέον και τα πόμολα...
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


