Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Όταν ένας σκύλος βρίσκεται στη μέση του δρόμου, το πρόβλημα δεν ξεκινά από το αυτοκίνητο. Για το ατύχημα φταίνε όλοι, εκτός από τον σκυλόφιλο που άφησε τον σκύλο να κυκλοφορεί ανεξέλεγκτος στην μέση του δρόμου.


🥁Αν είχε αφεντικό το σκυλί θα έπρεπε να προσαχθεί, το αφεντικό του για παράλειψη προστασίας. 

🚨Αν ήταν αδέσποτο, Υπεύθυνος είναι ο Δήμος ή οποιαδήποτε υπηρεσία το τροφοδοτεί και να μαζεύει και τα απορρίματά του. Αλλά όταν μιλάμε για κατοικίδιο, άρα κατοικεί σε ένα σπίτι Θα έπρεπε όλα τα κατοικίδια να είναι ταυτοποιημένα, με ένα περιλαίμιο που να φέρει την ταυτότητά τους και να διώκεται ο ιδιοκτήτης για τυχόν παραβάσεις


‼️ Στην 60χρονη γυναίκα που έχει ταυτοποιηθεί από την ΕΛ.ΑΣ. ως η οδηγός του οχήματος βεβαιώθηκε σήμερα (26/6) διοικητικό πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ για τη θανάτωση του ζώου. 👹Το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Πηνειού

‼️ Η ίδια έδωσε εξηγήσεις ενώπιον των αστυνομικών αρχών που χειρίζονται την υπόθεση, ενώ πλέον αναμένεται η ποινική αξιολόγηση της δικογραφίας από τον αρμόδιο εισαγγελέα και η άσκηση ποινικής δίωξης σε βαθμό κακουργήματος.

‼️ Παράλληλα, έγινε δεκτή η παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία, η οποία αναμένεται να λάβει αντίγραφα της δικογραφίας από την Εισαγγελία Αμαλιάδας την επόμενη εβδομάδα.

Κρεμάστε την να ευχαριστηθούν οι σκυλόφιλοι-μισάνθρωποι
Για τον οδηγό ξεσηκωμός. Για τα παιδιά και τους ανθρώπους που χάνουν τη ζωή τους από επιθέσεις σκύλων, σιωπή. Αν αυτή δεν είναι επιλεκτική ευαισθησία, τότε τι είναι;

Όλοι εσείς που σήμερα καταριέστε την οδηγό που πάτησε τον σκύλο, πού ήσασταν όταν ένας σκύλος επιτέθηκε και σκότωσε το δίχρονο παιδί στη Ζάκυνθο; 

Πού ήσασταν σε τόσα άλλα σοβαρά περιστατικά με θύματα ανθρώπους; Τότε δεν ακούστηκε η ίδια οργή ούτε η ίδια κινητοποίηση. Αυτή η επιλεκτική ευαισθησία γεννά εύλογα ερωτήματα για το ποιες ζωές θεωρούνται τελικά πιο σημαντικές.

Τα σκυλιά τα θεωρείται καλύτερα από τα παιδιά μας.

Σκυλόφιλοι κάτι δεν πάει καλά στον κόσμο μας. 


Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------