οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010
Περιορισμός των διαφημιστικών κονδυλίων
Η συνολική διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ το 2009 ανέρχεται σε 2,2 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική μείωση 17,1% σε σχέση με το 2008. Η μείωση αυτή αποδίδεται στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο αρνητικό κλίμα που δημιούργησε στις αγορές και είχε αποτέλεσμα τον περιορισμό των διαφημιστικών κονδυλίων διεθνώς.
Ο Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά ένας από τους καλύτερους μήνες για τη διαφήμιση. Αναλυτικά η συνολική διαφημιστική δαπάνη τον περασμένο Δεκέμβριο σημείωσε μείωση της τάξεως του 16,9%, με το ραδιόφωνο να καταγράφει τις μεγαλύτερες απώλειες (32,75%), πάντα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2008. Τα περιοδικά κατέγραψαν απώλειες της τάξεως του 20,6%, οι εφημερίδες της τάξεως του 16,8% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί της τάξεως του 5,7%.
Ο Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά ένας από τους καλύτερους μήνες για τη διαφήμιση. Αναλυτικά η συνολική διαφημιστική δαπάνη τον περασμένο Δεκέμβριο σημείωσε μείωση της τάξεως του 16,9%, με το ραδιόφωνο να καταγράφει τις μεγαλύτερες απώλειες (32,75%), πάντα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2008. Τα περιοδικά κατέγραψαν απώλειες της τάξεως του 20,6%, οι εφημερίδες της τάξεως του 16,8% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί της τάξεως του 5,7%.
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------