Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Περιορισμός των διαφημιστικών κονδυλίων


Η συνολική διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ το 2009 ανέρχεται σε 2,2 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική μείωση 17,1% σε σχέση με το 2008. Η μείωση αυτή αποδίδεται στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο αρνητικό κλίμα που δημιούργησε στις αγορές και είχε αποτέλεσμα τον περιορισμό των διαφημιστικών κονδυλίων διεθνώς.

Ο Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά ένας από τους καλύτερους μήνες για τη διαφήμιση. Αναλυτικά η συνολική διαφημιστική δαπάνη τον περασμένο Δεκέμβριο σημείωσε μείωση της τάξεως του 16,9%, με το ραδιόφωνο να καταγράφει τις μεγαλύτερες απώλειες (32,75%), πάντα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2008. Τα περιοδικά κατέγραψαν απώλειες της τάξεως του 20,6%, οι εφημερίδες της τάξεως του 16,8% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί της τάξεως του 5,7%.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------