Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Μιλάνε για του έθνους, ξανά, την τιμή!!! Nέα σαρωτικά πρόσθετα οικονομικά μέτρα…



  • Εβδομαδιαία μέτρα-εντολές κάθε Τετάρτη θα ανακοινώνει
η Ευρώπη μέχρι να βγούμε στους δρόμους

  • Νέα σκληρά μέτρα αναμένεται να ανακοινωθούν την Τετάρτη,
ενώ ετοιμάζονται και άλλα για την επομένη εβδομάδα

Ποιας χώρας πολίτης είμαι;;;



Είμαι ενας πολίτης της Ελλάδας, που απλά δεν αντέχει άλλο τον διασυρμό και την τιμωρία όπου μας αναγκάζουν να υπομένουμε.  Αναρωτιέμαι τις τελευταίες μέρες, τι είναι αυτό που πραγματικά γίνεται στην χώρα μου. Γιατί λοιπόν τιμωρούμαι? ποιον έκλεψα? Ποιον εξαπάτησα? Σαν εμένα υπάρχουν , για κακή μας τύχη εκατομμύρια συμπολίτες μας.Είμαι ένας είλωτας αλλά πολίτης της πόλης κράτους.

Επιτέλους, τιμωρήστε τους πραγματικούς ενόχους, τους ηθικούς αυτουργούς αυτού του φαινομένου, όχι εμένα , γιατί δεν μου αφήνεται κανένα όνειρο, καμια ελπίδα, κανένα όραμα για να συνεχίσω. Δεν έκανα κάτι κακό. Δεν σχεδίασα κάτι κακό , δεν σκέφτηκα κάτι κακό!!!

Παρακαλώ να τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι οι πολιτικοί , που έχουν ονομετεπώνυμο, και απόκτησαν από την πολιτική τους καριέρα, αμύθητα πλούτη, έπαρση και αλαζονεία.
Παρακαλώ να τιμωρηθούν όλοι αυτοί οι πολιτικοί που πίστεψαν επί δεκαετίες ότι ο λαός τους εκλέγει για να ασκούν εξουσία. κύριοι, εκλέγεσθαι για να διαχειρίζεσται την εξουσία ...

Λυπάμαι για την κρίση μου, που σας πίστεψα, σας βοήθησα και σας στήριξα , σ'αυτό το καταστροφικό έργο σας.

Τελικά σωστά τιμωρούμαι.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------