Δυσμενή είναι τα πρώτα στοιχεία της σεζόν για την ελληνική ακτοπλοΐα, καθώς η εκτόξευση των τιμών των εισιτηρίων λόγω αύξησητης φορολογίας και των καυσίμων, σε συνδυασμό με την κάμψη του τουρισμού, έχουν φέρει την μεγάλη πτώση στα έσοδα.
Το χτύπημα της φορολογίας από την κυβέρνηση της νέας δημοκρασίτιας στην ακτοπλοΐα κρατάει τους τουρίστες και τους έλληνες στην ηπειρωτική ελλάδα.
Μία οικογένεια για να μεταφερθεί για τις διακοπές της σε ένα νησί θέλει μόνο για τα εισιτήρια του πλοίου τον μισθό ενός μήνα.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), η επιβατική κίνηση φέτος εμφανίζει πτώση της τάξης του 14%.
Ωστόσο, αυτό το ποσοστό δεν αποτυπώνει την πλήρη εικόνα, καθώς περιλαμβάνει και δρομολόγια που εξυπηρετούν σταθερά τον μόνιμο πληθυσμό των νησιών, εργαζόμενους και επαγγελματίες.
Αντίθετα, σε καθαρά τουριστικούς προορισμούς, η μείωση της κίνησης είναι αισθητά μεγαλύτερη, με ορισμένες γραμμές να καταγράφουν πτώση έως και 18%.
Τα ποσοστά αυτά της μείωσης είναι τεράστια αν σκεφτεί κανείς τον όγκο των τουριστών.
Και όλα αυτά, την ώρα που ολοένα και περισσότεροι τουρίστες επιλέγουν να επισκεφθούν την Ελλάδα τον Ιούνιο και να μην περιμένουν τον Αύγουστο.
Έτσι υπάρχουν φόβοι στην αγορά για ένα «δραματικό» καλοκαίρι. Ας πρόσεχαν, θα πούμε εμείς, και ποιος ξέρει ίσως σκεφτούν στην κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας κάποτε να ρίξουν την υψηλή φορολογία και να μειώσουν τις τιμές στα καύσιμα.
Ένα κράτος δεν επιβιώνει καταστρέφοντας την οικονομία του και τον ιδιωτικό τομέα με την υψηλή φορολογία
Είμαστε μία χώρα η οποία στην κυριολεξία δεν παράγει απολύτως τίποτα και τα πλεονάσματα στην οικονομία βγαίνουν από το αίμα του ελληνικού λαού και του ιδιωτικού τομέα.