Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Mια ερώτηση σχετικά με εκτύπωση και βιβλιοδεσία

Γειά σας!
Εγώ θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση σχετικά με εκτύπωση και βιβλιοδεσία μιας μικρής ποιητικής συλογής.
Μετά απο διάφορα που έχω ακούσει νομίζω πως είστε οι απολύτως αρμόδιοι για να μου απαντήσετε.
Σκέφτομαι μια έκδοση σε απλό αλλά καλής ποιότητας χαρτί ( μικρότερου της Α4), χωρίς φωτογραφίες, ασπρόμαυρο,
με εξώφυλλο χοντρό όχι ιλουστρασιόν (τύπου canson,λεω τώρα).
Είμαι εντελώς άσχετος και συγχωρέστε με αν λέω βλακείες.
Επίσης αν θέλετε προτίνετε μου κάποιους συναδέλφους σας να πάω κατ'ευθείαν εκεί,στην Αθήνα ζω.
Ευχαριστώ πολύ!
Μάνος Τρεμπεσίνας sxim00@gmail.com
14/12/2009 Όποιος συνάδελφος ενδιαφέρετε μπορεί να δώσει προσφορά

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------