Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Ξεκαθάρισε το θέμα με το αγγελιόσημο

Η «επανάσταση του αυτονόητου» προορίζεται να σαρώσει όλες τις αγκυλώσεις, όλους τους αναχρονισμούς και τις νοσηρές καταστάσεις που στραγγίζουν την χώρα και τη δημιουργική ενέργεια των Ελλήνων.

Η προκαταρκτική έκθεση του ΟΟΣΑ περί ανταγωνιστικού πλαισίου στη χώρα μας, εισηγείται την κατάργηση του Αγγελιοσήμου, που εισπράττεται από τα Ταμεία των δημοσιογράφων. Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα αυξήσει κατά 1,8 δις. Ευρώ ετησίως την καταναλωτική ικανότητα των πολιτών και τη διαφημιστική αγορά.

Η πρόταση του ΟΟΣΑ είναι το αγγελιόσημο να καταργηθεί σταδιακά σε μεταβατική περίοδο μιας πενταετίας. Ο ΟΟΣΑ επαναφέρει επίσης μια παλιότερη προτασή του για απορρόφηση του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ή τον Οργανισμό Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ).

Είναι γνωστή η διαρκής προσπάθεια της ΕΔΕΕ (Ένωση διαφ. εταιρειών Ελλάδος) να πείσει τους εκάστοτε αρμόδιους υπουργούς να αλλάξουν τη διάταξη του Ν.2328/1995 που υποχρεώνει τις διαφημιστικές να αποδίδουν αγγελιόσημο, τις περισσότερες φορές πριν το εισπράξουν από τους πελάτες τους.

Ούτε λίγο ούτε πολύ οι διαφημιστικές θεωρούν ότι έχουν γίνει «χρηματοδότες» του Δημοσίου και του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ με τις ρυθμίσεις για την απόδοση του Αγγελιοσήμου και πρεσβεύουν ότι το φόρο αυτό (20% για τον Τύπο και 21,5 για την Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο) πρέπει να σταματήσουν να των καταβάλουν οι διαφημιζόμενοι γιατί επιβαρύνει κατά πολύ το κόστος εάν αναλογιστεί κανείς ότι εκτός από το αγγελιόσημο οι διαφημιζόμενοι επιβαρύνονται και με ΦΠΑ 23% που σημαίνει επιβάρυνση διαφημιστικής δαπάνης 20+23 = 43% το οποίο πολλές φορές δεν εισπράττετε καν από τις διαφημιστικές γιατί αδυνατούν να το καταβάλουν οι διαφημιζόμενοι..

Σημειώνεται ότι υπόχρεος για την απόδοση του αγγελιοσήμου είναι ο διαφημιζόμενος ή ο διαφημιστής ενώ για δημοσιεύσεις (ισολογισμούς, προκηρύξεις κλπ) το ίδιο το Μέσον. Το πρόβλημα έχει οξυνθεί μετά και τη δραματική μείωση των τιμολογίων των καναλιών (εκπτώσεις) καθώς το αγγελιόσημο καταβάλλεται επί της τιμής τιμοκαταλόγου!!! και όχι μετά την έκπτωση ή την ειδική μεταχείριση του καλού πελάτη.

Τρώγοντας έρχεται οι όρεξη!!....
Μετά από πιέσεις δημοσιογράφων και μεγαλοπαραγόντων έχουν εκδοθεί πολλές νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, με τις οποίες επεκτάθηκε η υποχρέωση καταβολής αγγελιοσήμου για τις διαφημίσεις, δημοσιεύσεις και καταχωρήσεις σε μη ημερήσιες εφημερίδες, σε περιοδικά, σε κάθε έντυπο ακόμα και τοπικό!!! που έχει συχνότητα έκδοσης κάτω από τέσσερις μήνες αλλά και στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Το τελευταίο διάστημα έχουν αρχίσει οι συζητήσεις για υποχρεωτική καταβολή αγγελιοσήμου και για τις διαφημίσεις στο ίντερνετ.

 Έλληνα, όλοι αυτοί οι μεγάλοι παντογνώστες που σου κουνάνε το δάκτυλο, όλοι μα όλοι μασουλάνε σήμερα απ’ το πιάτο σου και γεμίζουν τις σαπιοκοιλιές τους με τον κόπο σου.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------