οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015
Οι κομμουνιστές, αφαίρεσαν ακόμα και την γενοκτονία των Ποντίων από τα σχολικά βιβλία
Σάλο σε όλη την Ελλάδα, έφερε η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από την
εξεταστέα ύλη των πανελλαδικά εξεταστέων μαθημάτων της Γ Λυκείου για την
σχολική περίοδο 2015-2016, του κεφαλαίου «Ο παρευξείνιος ελληνισμός
κατά το 19ο και 20ο αιώνα», το οποίο κάνει λόγο για τη Γενοκτονία του
Ποντιακού Ελληνισμού.
Η Παμποντιακή Ομοσπονδία στις 25 Ιουνίου 2015 προέβη σε επιστολή προς το υπουργείο παιδείας διαμαρτυρόμενη για τη συγκεκριμένη κίνηση χωρίς να λάβει μια ουσιαστική απάντηση, οξύνοντας τα πνεύματα.
Σε συνέχεια της πρώτης της επιστολής, Παμποντιακή Ομοσπονδία, έστειλε την ακόλουθη επιστολή ζητώντας συνάντηση με τον αρμόδιο Υπουργό και Υφυπουργό σχετικά με το ζήτημα:
«Σε συνέχεια της από 25-6-2015 με αριθμ. πρωτ. 7149 επιστολής διαμαρτυρίας μας για την απαλειφή από την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 του κεφαλαίου «Ο παραευξείνιος ελληνισμός κατά το 19ο και 20ο αιώνα», και ουσιαστικά της όποιας αναφοράς στην Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού επαγόμαστε τα εξής:
Λαμβάνοντας την με αριθμ. πρωτ. 115909/Δ2 από 17-7-2015 επιστολή απάντηση σας εξεπλάγημεν από το περιεχόμενο αυτής. Σας δώσαμε σε κάποιο σημείο της επιστολής μας την εντύπωση πως επιθυμούμε να μας γνωστοποιήσετε την Υπουργική Απόφαση, δυνάμει της οποίας έγινε ο καθορισμός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης, και το ΦΕΚ στο οποία αυτή δημοσιεύθηκε;
Καμία απάντηση δεν δίνετε στην ουσία του προβληματισμού μας και στο αιτητικό της επιστολής μας.
Διαπιστώνουμε μια προσπάθεια να δώσετε έμφαση στο νομότυπο της διαδικάσιας, ωστόσο ακόμη και εδώ είστε έκθετοι κύριοι καθώς η απόφαση που επικαλείστε ήρθε σε πλήρη αντίθεση με τον καθ’ ύλην αρμόδιο φορέα (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) (σχετικό απόσπασμα πρακτικού 31, της 26-5-2015).
Θεωρείτε πως ο συγκεκριμένος τρόπος λειτουργίας του Υπουργείου σας συνάδει με τις δημοκρατικές διαδικασίες που ευαγγελίζεστε, όταν ο υπουργός αποφασίζει αντίθετα από την εισήγηση του καθ’ύλην αρμοδίου φορέα και χωρίς να λαμβάνει υπόψιν τους κοινωνικούς φορείς που διατυπώνουν τους προβληματισμούς τους;
Ως εκ τούτου και προς αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας υποβάλουμε εκ νέου το αίτημα μας . Απαιτούμε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο την επαναφορά του κεφαλαίου «Ο παραευξείνιος ελληνισμός κατά το 19ο και 20ο αιώνα», του μοναδικού κεφαλαίου στο οποίο αναφέρεται η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού.
Ζητούμε απάντηση στο ερώτημα, ποία σκοπιμότητα υπαγόρευσε αυτή σας την απόφαση; Βρισκόμαστε στην διάθεση σας και αιτούμαστε ακροάσεως από τον αρμόδιο υπουργό και υφυπουργό.»
Η Παμποντιακή Ομοσπονδία στις 25 Ιουνίου 2015 προέβη σε επιστολή προς το υπουργείο παιδείας διαμαρτυρόμενη για τη συγκεκριμένη κίνηση χωρίς να λάβει μια ουσιαστική απάντηση, οξύνοντας τα πνεύματα.
Σε συνέχεια της πρώτης της επιστολής, Παμποντιακή Ομοσπονδία, έστειλε την ακόλουθη επιστολή ζητώντας συνάντηση με τον αρμόδιο Υπουργό και Υφυπουργό σχετικά με το ζήτημα:
«Σε συνέχεια της από 25-6-2015 με αριθμ. πρωτ. 7149 επιστολής διαμαρτυρίας μας για την απαλειφή από την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 του κεφαλαίου «Ο παραευξείνιος ελληνισμός κατά το 19ο και 20ο αιώνα», και ουσιαστικά της όποιας αναφοράς στην Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού επαγόμαστε τα εξής:
Λαμβάνοντας την με αριθμ. πρωτ. 115909/Δ2 από 17-7-2015 επιστολή απάντηση σας εξεπλάγημεν από το περιεχόμενο αυτής. Σας δώσαμε σε κάποιο σημείο της επιστολής μας την εντύπωση πως επιθυμούμε να μας γνωστοποιήσετε την Υπουργική Απόφαση, δυνάμει της οποίας έγινε ο καθορισμός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης, και το ΦΕΚ στο οποία αυτή δημοσιεύθηκε;
Καμία απάντηση δεν δίνετε στην ουσία του προβληματισμού μας και στο αιτητικό της επιστολής μας.
Διαπιστώνουμε μια προσπάθεια να δώσετε έμφαση στο νομότυπο της διαδικάσιας, ωστόσο ακόμη και εδώ είστε έκθετοι κύριοι καθώς η απόφαση που επικαλείστε ήρθε σε πλήρη αντίθεση με τον καθ’ ύλην αρμόδιο φορέα (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) (σχετικό απόσπασμα πρακτικού 31, της 26-5-2015).
Θεωρείτε πως ο συγκεκριμένος τρόπος λειτουργίας του Υπουργείου σας συνάδει με τις δημοκρατικές διαδικασίες που ευαγγελίζεστε, όταν ο υπουργός αποφασίζει αντίθετα από την εισήγηση του καθ’ύλην αρμοδίου φορέα και χωρίς να λαμβάνει υπόψιν τους κοινωνικούς φορείς που διατυπώνουν τους προβληματισμούς τους;
Ως εκ τούτου και προς αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας υποβάλουμε εκ νέου το αίτημα μας . Απαιτούμε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο την επαναφορά του κεφαλαίου «Ο παραευξείνιος ελληνισμός κατά το 19ο και 20ο αιώνα», του μοναδικού κεφαλαίου στο οποίο αναφέρεται η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού.
Ζητούμε απάντηση στο ερώτημα, ποία σκοπιμότητα υπαγόρευσε αυτή σας την απόφαση; Βρισκόμαστε στην διάθεση σας και αιτούμαστε ακροάσεως από τον αρμόδιο υπουργό και υφυπουργό.»
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------