Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026

Μετά την μονιμοποίηση στο δημόσιο 10.000 παπάδων νέος «Ιερός» μποναμάς στο πολυνομοσχέδιο του ΥΠΟΙΚ από την αμαρτωλή.αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας: Κρυφή διάταξη-φωτιά χαρίζει αυξήσεις μαμούθ 95% στους Μητροπολίτες την ώρα που ο ελληνικός λαός πεινάει


Όσο πλησιάζουν οι εκλογές θα γίνουν και χειρότερα. Δεν υπολογίζουν τα χρήματα του ελληνικού λαού. 

Μια άνευ προηγουμένου κοινωνική και πολιτική πρόκληση, που συνιστά ευθεία προσβολή προς το λαϊκό αίσθημα, κρύβεται επιμελώς στα ψιλά γράμματα του νέου πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας.

Την ώρα που η ελληνική κοινωνία κυριολεκτικά στενάζει κάτω από το βάρος της ανεξέλεγκτης ακρίβειας και της παρατεταμένης ενεργειακής κρίσης, η κυβέρνηση επιλέγει προκλητικά να επιδείξει τη βαθιά της αντικοινωνική αναλγησία.

Ενώ το νομοσχέδιο παρουσιάστηκε με τις γνωστές επικοινωνιακές τυμπανοκρουσίες ως δήθεν «σανίδα σωτηρίας» για τις ευπαθείς ομάδες και τους χαμηλοσυνταξιούχους, το άρθρο 56 εισάγει μια σκανδαλώδη ρύθμιση που εξασφαλίζει αυξήσεις-μαμούθ, οι οποίες αγγίζουν ακόμα και το 95%, για τις τσέπες της εκκλησιαστικής ηγεσίας.

Ο ελληνικός λαός δίνει καθημερινή μάχη επιβίωσης με τον πληθωρισμό, την φορολογία, την πείνα και την ανέχεια. 

Συγκεκριμένα, οι αποδοχές του Αρχιεπισκόπου, εκτινάσσονται κατά +60% με +64%, ενώ η πρόκληση κορυφώνεται στην περίπτωση των Μητροπολιτών, οι οποίοι βλέπουν το μηνιάτικό τους σχεδόν να διπλασιάζεται, αφού από τα 2.400 έως 2.475 ευρώ εκτοξεύεται στα 4.671,90 ευρώ, σημειώνοντας μια ιλιγγιώδη αύξηση της τάξης του 88,8% έως 94,65%. 

Εκτός του ότι ζούνε στη χλιδή χωρίς να έχουν προσφέρει στην κοινωνία απολύτως τίποτα, απολαμβάνουν το σεβασμό και το κύρος από την εκάστοτε κυβέρνηση εννοείται και τα χατίρια... σε βαθμό που να αυξάζει το μισθό τους στο διπλάσιο!

Σε μια εποχή που ο λαός με τον κόπο του, τους ταΐζει και τους ποτίζει και τα φέρνει δύσκολα, αυτοί ζούνε στο δικό τους κόσμο τον άγαμο - ακοινώνητο.

Άραγε σε τι χρησιμεύουν τα χρήματα, όταν ως άτομα έχουν επιλέξει να ζουν έξω από την ανθρώπινη αναπαραγωγή όπως η φύση ορίζει τη συνέχεια του είδους άνθρωπος;

Που ξοδεύουν αυτό το χρήμα αφού πέρα από το σαρκίο τους δεν έχουν καμία άλλη οικογενειακή υποχρέωση; Ούτε κοινωνική συναναστροφή έχουν.... μήπως κάτι δεν γνωρίζουμε;

Και κάτι σημαντικό ακόμα δεν μας έχει εξηγήσει ο αρχιεπίσκοπος πως κατάφερε και έκανε την ανάσταση του κυρίου στις 9:00 η ώρα το απόγευμα του Πάσχα την εποχή του κορωνοιού ενάντια σε όλες τις ιερές γραφές και τα βιβλία;

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------