Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Αριστεροί και κουμονιστές ο καρκίνος της χώρας. Σαν τα σκουλήκια κατασπαράζουν μαζί με την ΝΔ την Ελλάδα μας...

Το Υπερταμείο Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας - ΕΕΣΥΠ ιδρύθηκε επίσημα με τον νόμο 4389/2016 στο πλαίσιο του τρίτου μνημονίου από την κομμουνιστική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

Η νομική και θεσμική πραγματικότητα του οργανισμού αυτού, που δεσμεύει τη χώρα μας με τις ψήφους των _ελλήνων" βουλευτών για έναν αιώνα.1) Διάρκεια Λειτουργίας για 99 χρόνια ο Νόμος στο άρθρο 185 του ιδρυτικού νόμου ορίζεται ρητά ότι η διάρκεια της εταιρείας είναι 99 έτη από την έναρξη της ισχύος του. 

Η Παράταση στο καταστατικό προβλέπεται επίσης ότι η διάρκεια αυτή μπορεί να παραταθεί περαιτέρω με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, καθιστώντας τη δέσμευση δυνητικά επ' αόριστον.

2) Ποια περιουσιακά στοιχεία των Ελλήνων μεταφέρθηκαν Στο Υπερταμείο μεταβιβάστηκε η κυριότητα, η διαχείριση και η εκμετάλλευση σχεδόν του συνόλου της δημόσιας περιουσίας μέσω των θυγατρικών του ΤΑΙΠΕΔ διαχείριση μεγάλων ιδιωτικοποιήσεων λιμάνια, μαρίνες, αυτοκινητόδρομοι. ΕΤΑΔ Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου. Πάνω από 70.000 δημόσια ακίνητα, τουριστικά κτήματα, οικόπεδα και εγκαταστάσεις σε όλη την Ελλάδα. Δημόσιες επιχειρήσεις ΔΕΚΟ Μετοχές και έλεγχος σε κρίσιμους οργανισμούς συγκοινωνιών, υποδομών και στρατηγικών επιχειρήσεων.

3) Ο μηχανισμός ελέγχου και το εποπτικό συμβούλιο.Αν και μοναδικός μέτοχος της εταιρείας είναι το Ελληνικό Δημόσιο, η διοίκηση έχει μια ιδιότυπη δομή που περιορίζει την εθνική κυριαρχία. Το ανώτατο όργανο είναι το εποπτικό συμβούλιο, το οποίο αποτελείται από 5 μέλη.

Τα 3 μέλη επιλέγονται από την ελληνική πλευρά με τη σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του ESM.Τα 2 μέλη, στα οποία περιλαμβάνεται υποχρεωτικά και ο Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου, διορίζονται απευθείας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας. 

Αυτό διασφαλίζει ότι οι ξένοι πιστωτές έχουν τον τελικό έλεγχο και δικαίωμα βέτο στις μεγάλες αποφάσεις.

4) Πού πάνε τα έσοδα; Βάσει του νόμου, τα κέρδη και τα έσοδα από την αξιοποίηση ή την πώληση της δημόσιας περιουσίας δεν πηγαίνουν ελεύθερα στον κρατικό προϋπολογισμό για κοινωνική πολιτική, αλλά μοιράζονται υποχρεωτικά. 

Το 50% κατευθύνεται απευθείας για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.Το υπόλοιπο 50% προορίζεται για επενδύσεις στην ελληνική οικονομία και τη χρηματοδότηση της αναπτυξιακής πολιτικής, πάντα όμως υπό την έγκριση των ελεγκτικών μηχανισμών.

 Αυτή η 100ετής δέσμευση αποτελεί το πιο απτό παράδειγμα της οικονομικής επιτροπείας που κληροδότησε η μνημονιακή περίοδος στην Ελλάδα.

Υπό τον έλεγχο και τη διαχείριση του Υπερταμείου βρίσκεται μια σειρά από τις πιο κρίσιμες δημόσιες επιχειρήσεις και υποδομές της χώρας.

Οι εταιρείες αυτές έχουν χωριστεί στις εξής βασικές κατηγορίες.1) Συγκοινωνίες και ΜεταφορέςΟΑΣΑ ΣΤΑΣΥ ΟΣΥ. Ολόκληρο το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ, Λεωφορεία, Τρόλεϊ. Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (Ελευθέριος Βενιζέλος) Το Υπερταμείο ελέγχει το ποσοστό του ελληνικού δημοσίου στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας.2) Υπηρεσίες και υποδομές ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία) Το εθνικό δίκτυο ταχυδρομικών υπηρεσιών και η θυγατρική του, ΕΛΤΑ ΔΕΘ - Helexpo Ο οργανισμός της Διεθνούς εκθέσεως Θεσσαλονίκης και οι συνεδριακοί της χώροι.ΚΑΘ & ΟΚΑΑ Η Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας στην Αθήνα (οι μεγαλύτερες χονδρεμπορικές αγορές τροφίμων).3) Στρατηγικές Συμμετοχές και Ενέργεια5G Ventures (Φαιστός) Το επενδυτικό ταμείο για την ανάπτυξη εφαρμογών και υποδομών δικτύων πέμπτης γενιάς (5G).ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ Η εταιρεία διαχείρισης των Βιομηχανικών Περιοχών σε όλη την Ελλάδα (σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς).4) Οι μεγάλες αλλαγές (Νερό και Ενέργεια)ΕΥΔΑΠ & ΕΥΑΘ 

Οι εταιρείες ύδρευσης και αποχέτευσης της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν αρχικά στο Υπερταμείο. Ωστόσο, μετά από απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), οι μετοχές τους επέστρεψαν απευθείας στο στενό Ελληνικό Δημόσιο, καθώς το νερό κρίθηκε ότι πρέπει να τελεί υπό άμεσο κρατικό έλεγχο ως κοινωνικό αγαθό.

ΔΕΗ Το ποσοστό του δημοσίου στην επιχείρηση ηλεκτρισμού μεταφέρθηκε επίσης στο Υπερταμείο, αν και πλέον η εταιρεία λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά στην ελεύθερη αγορά ενέργειας.

Με λίγα λόγια η ελλάδα είναι το μαγαζί τους και θα το πουλήσουν κομμάτι κομμάτι πολύ φθηνά και χωρίς την παρουσία του ελληνικού λαού γι αυτό κατάργησαν τα σύνορα και φροντίζουν την αντικατάσταση του ελληνικού πληθυσμού.

Τι σας ζητάνε ρε;...
Ψηφίστε τους και χειροκροτήστε τους....
τι σας ζητάνε;....

Ο χρήσιμος ηλίθιος ελληνικός λαός δεν υπολογίζει τίποτα ούτε και τα παιδιά του και είναι η περήφανος να τα διώχνει από την ελλάδα στο εξωτερικό άνεργα για να βρουν δουλειά. 


Κίνημα Τυπογράφων. Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης.

Τον θυμάστε αυτόν στην φωτογραφία;

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------