Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας σε οτιδήποτε παράγει βάζουν λουκέτο. Ο τελευταίος στόχος τους είναι η ενεργειακή επάρκεια της χώρας. Το συγκεκριμένο έγκλημα είναι πολλαπλάσιο ακόμα και από τον αφελληνισμό της χώρας που κάνουν εδώ και δεκαετίες. Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα

Ο χρήσιμος ηλίθιος ελληνικός λαός τουλάχιστον ας κοιτάξει να επωφεληθεί από τη λεηλασία.
Είναι μία μεγάλη ευκαιρία να ξεβρωμίσει η πατρίδα.

Το πιο σημαντικό από όλα και αυτό που ήθελαν να πετύχουν είναι να μην μπορούν να επαναλειτουργήσουν τα τρία τεράστια μηχανήματα, τα οποία κόστισαν πολλά εκατομμύρια και διαλύθηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Το 2023 η αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έδωσε πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στην αναβάθμιση της 5ης μονάδας! 

Η επιχείρηση ολικής καταστροφής πραγματοποιήθηκε από εξειδικευμένο συνεργείο, που τοποθέτησε πολλά εκρηκτικά στα σημεία στήριξης των μηχανημάτων. Δεν ήθελε και πολύ χρόνο, αφού μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα οι τρεις μεταλλικοί «γίγαντες» κατέρρευσαν


Τα ίδια εγκλήματα συμβαίνουν σε όλα τα επίπεδα: στον πρωτογενή τομέα, στη βαριά βιομηχανία, στις μεταφορές και στις υπηρεσίες. 

Οι ελληνικές και ευρωπαϊκές πολιτικές θέλουν τη φτωχοποίηση της χώρας. Για αυτό το λόγο  πτωχεύουν την Ελλάδα και δεν επιτρέπουν εγχώριες εναλλακτικές στρατηγικές, δεν προστατεύουν την εθνική αυτάρκεια και μεταβιβάζουν το κόστος σε εθνικό επίπεδο.

Αυτός είναι και ο λόγος που φρόντισαν η κυβερνήσεις να διαλύσουν τη βιομηχανία, τη βιοτεχνία, τον αγροτικό και κτηνοτροφικό τομέα της πρωτογενής παραγωγής και των ναυπηγοεπισκευαστικό κλάδο.

Οτιδήποτε παράγει στην ελλάδα πρέπει να μπει λουκέτο. Το μαγαζί θέλουν να το πουλήσουν φθηνά.

Η Αμαρτωλή αριστερή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θυσιάζει τον λιγνίτη για να συμμορφωθεί με τα συμφέροντα, αλλά αυτό αυξάνει την εξάρτηση από εισαγόμενα καύσιμα και το κόστος για το δημόσιο και τους πολίτες, ενώ παράλληλα συγκεντρώθηκε η ενεργειακή μεταποίηση χωρίς εθνική συνείδηση σε λίγες οικογένειες .

Η εγχώρια ελίτ 5–6 οικογενειών, σε συμπαιγνία με το κράτος που εξαρτάται από αυτούς, και με την ανοχή της αντιπολίτευσης και των κομματικών πελατών τα λεγόμενα κομματόσκυλα, οδηγεί την Ελλάδα σε οικονομικό μαρασμό και σε γεωπολιτική εξαφάνιση.

 Αυτό δεν είναι μυστικό σχέδιο, αλλά κυβερνητική πολιτική επιλογή με οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο, που θυσιάζει την εθνική αυτάρκεια και την ενεργειακή ασφάλεια για να ευνοήσει λίγες οικογένειες και τα ξένα αφεντικά της. 


Από την τουρκία εξαρτάται ενεργειακά η χώρα ακόμα και για την προμήθεια του φυσικού αερίου. 

Τα ερωτήματα βέβαια που προκύπτουν για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας είναι πιεστικά:

1. Αφού κάνατε την «πράσινη μετάβαση», γιατί εγκαινιάζετε συνεχώς νέες μονάδες παραγωγής ρεύματος με φυσικό αέριο; Γιατί κάθε 1 MW (μεγαβάτ) εγκατεστημένης ισχύος λιγνιτικής παραγωγής που έκλεισε αντικαταστάθηκε με 2 MW μονάδων φυσικού αερίου που, αν υλοποιηθεί ο προγραμματισμός σας, θα φτάσει τα 3MW; 

2. Γιατί γεμίζετε κάμπους, βουνά και κατοικημένες περιοχές με μπαταρίες λιθίου, βάζοντας σε τεράστιο κίνδυνο την υγεία των κατοίκων και του περιβάλλοντος;

3. Πώς θα εγγυηθείτε την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας, όταν οι σταθερές μονάδες βάσης λειτουργούν μόνο με εισαγόμενο φυσικό αέριο το οποίο μεταφέρεται μέσω του Τουρκικού TurkStream ή LNG που μεταφέρεται με καράβια μέσω του Ατλαντικού; 

4. Τι θα κάνετε αν ο Ερντογάν ή ο οποιοσδήποτε «σουλτάνος» κλείσει τη στρόφιγγα ή ανατινάξει τους αγωγούς; 

5. Με ποιο δικαίωμα καταστρέφετε τις υποδομές των ΑΗΣ και των ορυχείων που φτιάχτηκαν με δημόσιο χρήμα βγαλμένο με τον ιδρώτα και το αίμα του ελληνικού λαού; 

6. Ποιος σας δίνει το δικαίωμα να βάλετε τον ελληνικό λαό να πληρώσει ακόμα μισό δισ. ευρώ, για να μετατρέψετε την 5η μονάδα της Πτολεμαΐδας σε μονάδα φυσικού αερίου, όταν πληρώθηκε με 1,5 δισ. από τον ελληνικό λαό και δεν δούλεψε ούτε έναν χρόνο;

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------