Κυριακή 13 Απριλίου 2025

Λύθηκε το μυστήριο σχετικά με το πώς θα γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα στις εξαγγελίες του Υπουργού Ναυτιλίας, Βασίλη Κικίλια, για μη αύξηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, και στις διαρροές των ακτοπλοϊκών εταιρειών που προανήγγειλαν… αυξήσεις από 1η Μαΐου

 Έλληνα μaλ.... όλοι σου κάνουν πλάκα

Τι πιο σύνηθες: Οι φορολογούμενοι θα καλύψουν τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Λύθηκε το μυστήριο σχετικά με το πώς θα γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα στις εξαγγελίες του Υπουργού Ναυτιλίας, Βασίλη Κικίλια, για μη αύξηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, και στις διαρροές των ακτοπλοϊκών εταιρειών που προανήγγειλαν… αυξήσεις από 1η Μαΐου, επικαλούμενες το κόστος των ακριβότερων «πράσινων καυσίμων» που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο τρόπος αυτός θα είναι –τι πρωτότυπο- η έμμεση επιδότηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από το κράτος, με τον Κικίλια να ανακοινώνει χθες τη μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% για ένα χρόνο.

Αυτό σημαίνει ότι το 5% που επιβάλλεται επί του ναύλου, θα μειωθεί κατά 2,5%.Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας το κόστος του συγκεκριμένου μέτρου υπολογίζεται «πολύ πάνω από τα 30 εκατ. ευρώ.»

Βέβαια, το συγκεκριμένο μέτρο θα αποτελέσει πλήγμα για πολλά λιμάνια, ιδιαίτερα για εκείνα των μικρών νησιών που δεν έχουν εμπορική δραστηριότητα, καθώς τα λιμενικά τέλη αποτελούν ίσως τη βασική πηγή εσόδων τους.

Πολλά από αυτά, μάλιστα, βρίσκονται ήδη σε κακή κατάσταση.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η κυβέρνηση ανακοίνωσε πως σκοπεύει να δώσει στα λιμάνια ισόποση ενίσχυση μέσω του Πράσινου Ταμείου για την «περιβαλλοντική τους αναβάθμιση», μεταφέροντας τελικά το κόστος του μέτρου στους φορολογούμενους.Τι πιο σύνηθες να συμβεί, θα έλεγε κάποιος.

Το μεγάλο ερωτηματικό όμως είναι κατά πόσον το μέτρο θα αποδώσει, καθώς στα επίσημα δελτία του Παρατηρητηρίου Τιμών Ακτοπλοϊκών Εισιτηρίων καταγράφονται ήδη αυξήσεις σε αρκετά δρομολόγια.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------