"Εταιρικός δημοσιογράφος", το νέο είδος των "παπαγάλων" στα media
Οι εταιρικοί
δημοσιογράφοι, ανώτατο στάδιο του φαινομένου των «παπαγάλων» στα media,
δεν έχουν καμία ενοχή ή δεύτερη σκέψη για τα στημένα ρεπορτάζ.
Συνήθως δεν χρειάζεται καν να πάρουν εντολή. Μεταφέρουν πειθήνια χωρίς κανέναν αντίλογο τις θέσεις, απόψεις, σχόλια των οικονομικών συμφερόντων και των εταιρειών, των δανειστών, των πολιτικών υπαλλήλων τους κι αν παραστεί ανάγκη, μετατρέπονται σε οργισμένη φωνή τους ενάντια στην κοινωνία και τα δικά της συμφέροντα.
Οι εταιρικοί δημοσιογράφοι δεν είναι απλά ενσωματωμένοι στην ενημέρωση της χειραγώγησης. Είναι το νέο είδος της.