Στην πλήρη απελευθέρωση των απολύσεων στα ΚΤΕΛ, που σε πρώτη φάση αφορούν σε 10.000 οδηγούς πανελλαδικά, προχώρησε η κυβέρνηση στα μέσα Αυγούστου παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της.
Η σχετική ρύθμιση νομοθετήθηκε με το Προεδρικό Διάταγμα 94/2014 που δημοσιεύθηκε δύο μέρες πριν το δεκαπενταύγουστο και ένας από τους προφανείς στόχους του είναι να διευκολύνει τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ να επιτύχουν, με το όπλο της απόλυσης, μείωση των μισθών των οδηγών ή αντικατάστασή τους από νέους πιο φθηνούς εργαζόμενους.
οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014
Άλλη μια μεγάλη επιτυχία των κομματικών συνδικαληστών
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------