Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Η Ελληνική δημοκρατία της μίζας και του αφελληνισμού.

Οι πολιτικάντηδες ντιντίδες της μίζας και τα τσιράκια τους, δημοσιογράφοι, συνδικαληστές ξεπουλάνε την χώρα και διώχνουν τα παιδιά μας από την Ελλάδα. 

Δεν πρέπει να παράγει τίποτα αυτή η χώρα, δεν πρέπει να έχει δικά της έσοδα, δεν πρέπει να έχει εθνική κυριαρχία,  δεν πρέπει να έχει Έλληνες. Τι δεν καταλαβαίνεις;

Στατιστικά που μας αφήνουν άφωνους,  σχετικά με τη "διαρροή επιστημόνων" από την Ελλάδα προς χώρες του εξωτερικού.

Στοιχεία της έρευνας του καθηγητή του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κ. Λόη Λαμπριανίδη αποκαλύπτουν, πως πάνω από 150.000 Έλληνες επιστήμονες έως 40 ετών (γιατροί, μηχανικοί, οικονομολόγοι, νομικοί κ.ά.), έχουν μεταναστεύσει στο εξωτερικό και ήδη εργάζονται, ή βρίσκονται σε αναζήτηση μιας θέσης που θα τους εξασφαλίσει την πολυπόθητη μόνιμη εγκατάσταση.

Ενώ, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ, ο αριθμός των νέων Ελλήνων επιστημόνων που έχουν μεταναστεύσει προσεγγίζει τις 150.000. Η ένταση αυτού του φαινομένου μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο την τελευταία πενταετία, δεδομένης της κρίσης και της ανεργίας που ξεπερνάει το 50% στους νέους έως 25 ετών, φτάνει το 40% στους νέους 25-29 ετών και το 25,5% στην ηλικιακή ομάδα των 30-44 ετών.

Επιπλέον, 30.000 Έλληνες φοιτητές έχουν επιλέξει να σπουδάσουν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού ώστε αργότερα να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας και την μόνιμη εγκατάσταση εκεί.

 Βάσει έρευνας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Μονάδα Περιφερειακής Ανάπτυξης και Πολιτικής) οι νέοι που αναζητούν την τύχη τους στο εξωτερικό έχουν υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα και πιο συγκεκριμένα, το 73% έχει μεταπτυχιακό τίτλο, το 51,2% διδακτορικό, ενώ το 41% έχει σπουδάσει σε πολύ καλό πανεπιστήμιο.

Το πρόβλημα όμως επεκτείνεται και στους ακαδημαϊκούς και ερευνητές που αναζητούν ευρωπαϊκά κονδύλια και την τύχη τους στο εξωτερικό, σύμφωνα με την ελληνική ερευνητική κοινότητα όπου παρατηρεί την αδυναμία της να προσλάβει "νέο αίμα", όσο και να συντηρήσει το υφιστάμενο προσωπικό της.

Μάλιστα, σύμφωνα με την Διευθύντρια του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, οικονομικά και ποιοτικά στοιχεία μαρτυρούν πως η ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση βρίσκεται στα πρόθυρα μείζονος κρίσης, μιας και δεν ανανεώνεται (έως το 2016 θα αποχωρήσουν περίπου 1.100 πανεπιστημιακοί - ένας στους οκτώ από τους 9.149 σήμερα) και οπισθοδρομεί συγκριτικά με τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις.

Διώχνουμε τους Έλληνες επιστήμονες και μαζεύουμε όλοι την σαβούρα και την χλέπα του κόσμου.

Το ελλαδιστάν της διαφθοράς τρώει τις σάρκες του και τα παιδιά του. Είμαστε η ποιο σάπια γενιά Ελλήνων. 

Η Συγκυβέρνηση και ο ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας για ανάπτυξη εννοεί : την ανάπτυξη της φτώχειας, της απελπισίας, την αύξηση των ανασφάλιστων, την αύξηση των θανάτων και των αυτοκτονιών, την αύξηση των ανέργων και την αύξηση της φυγής στο Εξωτερικό από νέους επιστήμονες... μέχρι να μην μείνει κανείς παρά μόνο, οι συνταξιούχοι και τα ταξικά μας αδέλφια σύμφωνα με το ΚΚΕ από Πακιστάν, Συρία κλπ

Επίσης μιλώντας για ανάπτυξη εννοούν την ανάπτυξη της Φορολογίας και του Δημόσιου χρέους... που το 2010 ήταν στο 115% του Α.Ε.Π. και τώρα είναι στο 177% του Α.Ε.Π. παρά τις διαδοχικές μειώσεις μισθών και συντάξεων, το ξεπούλημα και την συνεχώς αυξανόμενη φορολογία... σε παράλογα επίπεδα!

Αυτό είναι το ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΠΛΉΡΟΥ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΎ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ... ΑΛΛΑ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ
 

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------